Ja hij word erg groot, dus voel echt elke beweging. En aangezien hij vorige week al 2 kilo woog (en nu vast wat meer) krijg ik steeds meer rugklachten. Maaaar doe lekker rustig aan! En jij?
Hoi lady's, Hier weer een nieuw fototje van mn buik van vandaag, 36 weken. Ben een week voorruit gezet door de vk maar blijf gewoon bij dit topic en hou zelf de uitgerekende datum 1 augustus aan Heb woensdag liggings echo en hopelijk meten ze de kleine ook nog ff. Ze heeft me voorruit gezet aan de hand van de groei van mn baarmoeder dus ben er niet zo zeker van, maar een week voorruit kado is ook wel leuk hihi.. Omdat het dan sneller gaat tot we ons wondertje misschien zien Hier dus 35 of 36 weekjes....
Haha ja het gaat hard nu he! Ik voel ook echt alles..en vooral als ik dan zijn beentje of armpje voel schuiven,. bijzonder is dathe! Kan ondertussen echt niet meer wachten..en we moeten nog echt even!
Bij mij zijn het ook geen echte schopjes. Het doet eigenlijk nooit pijn ofzo. Wel denk ik dat hij soms met de navelstreng speelt. Dan voel ik het echt trekken bij mijn navel. Haha....
Uhhhhh zijn navelstreng zit niet aan jou navel hoor? Hij heeft een navelstreng die gewoon aan de placenta zit.. die dus bij iedereen ergens anders ligt.. hahaha
Joepieeeeeeeeeeee.... mijn papa heeft de muren van de babykamer geschilderd nu de zolder nog verder verbouwen en dan kan manlief zijn bureau ook uit de babykamer!
Ik herken het gevoel wat je beschrijft maar het is indd niet verbonden met elkaar Het kriebelt daar dan of zo..