Jaah dat is mijn zoontje van 5 jaar.. Hij is super trots dat hij grote broer word. Stiekem vind hij het ook erg leuk dat hij nu een zusje krijgt
Wauwie, mooie buiken meiden! Het begint nu echt lekker op te schieten he! Hier nog twee foto's van mij van vandaag, 34 weken alweer
Oh hij groeit lekker Yara! Leuk ook eens van voren te zien. Mooie buik heb je! Ik zal morgen ook weer eens een foto laten zien, volgens mij is het alweer 2 weken terug. En in 2 weken tijd kan een buik flink groeien
Zucht, alsof hormonen en zwangerschap niet zwaar genoeg zijn..Gaat mijn meisje vandaag voor 3 weken naar de pa
Libra, ik heb juist het gevoel alsof hij nu niet meer zo hard groeit bij mij.. Maar het is een heerlijk bolletje! Ben benieuwd naar je foto!
JEEJJJJ!!!! gister 32wk, hele goede echo gehad! En heb nu (eindelijk!) zomervakantie en verlof t/m 7 januari!!!! Helemaal happy!!
Pffff....mijn vorige buikfoto is alweer 5 weken geleden...dus maar weer eens naast elkaar gezet. Ik ben echt huge geworden in die tijd! Een voordeel, mijn bovenbenen lijken nu echt heeeeeeeel slank
Naad32 en Lentekind mooie buikjes! En flink verschil Leontine! Je benen lijken inderdaad steeds dunner Ziet er mooi uit hoor Bij mij is het ook echt flink gegroeid de afgelopen maand! Gek heb het eigenlijk niet eens zo gemerkt, maar zie het wel echt nu. Zal ook even een foto plaatsen van 30 weken en van vandaag 35 weken, wat een verschil he?! Buikomtrek is nu 94 cm ongeveer!
Ik heb niet alle foto's gezien, maar wat een prachtige buikjes allemaal! Dames, succes met de laatste loodjes! Koester deze prachtige foto's en bewaar ze Forever! Ze zijn om te bewonderen...
Libra, jouw buik wordt ook steeds ronder. Echt super mooi. En de rest van de buikjes zijn ook prachtig.....wat een leuk idee trouwens die muisjes erover strooien. Bij mij komt nu echt eerst mijn buik binnen en dan de rest haha.
wat een mooie buikjes alweer, gaan nu echt sneller ik vergeet deze zwangerschap steeds buikfoto's te maken, maar hebben vorige week shoot gehad met 33 weken, dus hierbij weer een recente foto!