Lente, die van jou zijn echt gaaf Libra, wow jij bent gegroeid in korte tijd! Nog steeds bescheiden, maar een heeel mooi buikkie! Happygirl, ook al zo'n gave foto met een prachtige buik! Melissa, jij bent ook ineens echt hard gegroeid! Mooi bolletje!
Ik heb eigenlijk alleen een fotootje van mijn buik op het begin van dit topic geplaatst, daarom hoogste tijd een update te laten zien. Ik verbaas me elke keer weer over de buik van Libra (erg mooi, bedoel ik)! Hoe kan het toch zo zijn dat daar net zo'n grote baby in zit als bij mij! Maar eerlijk is eerlijk, mijn buik was bij mijn vorige zwangerschap ook vele malen kleiner dan nu. Toch kwam daar een meisje uit van bijna 4 kilo! Altijd erg leuk om jullie buikjes te bewonderen!
Vorige week gemaakt door een vriendin. Ben nog steeds erg blij met buik, geen striemen of niks. Hopen dat t zo blijft!
32 + 2 Het begint nu echt zwaar te worden Begin echt te hopen dat hij zich met 37 weken bedenkt dat hij toch wel zijn kamer wil komen bekijken.
Dacht dat ik de laatste tijd niet veel gegroeid was... nu ik zo naar deze foto's kijk, blijkt dat mn buik toch weer groter is geworden De 1e is met 27wk+4, de 2e is met 32wk+4
Mooi hoor! Zo grappig wat een verschil er tussen de buiken zit hier @Jamietje, dat je zo graag al wil bevallen met 37 weken Ik ben nu over de 35 weken heen, en ik zou eind volgende week echt nog niet klaar zijn er voor! Zo raar dat het dan al mag komen gewoon. Maargoed ik heb het ook niet heel zwaar ofzo. Misschien komt dat nog
Nee kan me voorstellen met zo'n klein buikje hahahaha . Ik ben 32 weken en 4 dagen en ben het ook echt spuug zat met me buik
Nou, ik heb een grote buik en ik voel hetzelfde als Libra. Vind het ook een gek idee dat het eind volgende week gewoon mag komen. Het is ook zo dubbel. Ik wil dit gevoel niet kwijt nog en ik ben heel benieuwd naar het mannetje in mijn buik. Het komt wanneer het komt.
Ja baal gewoon, heb erg veel last nu van de zwangerschap. Slaap slecht etc etc En ons kindje is super veel wakker en als hij wakker is trapt ie me helemaal een ongeluk. Ik ben dr wel klaar voor hoor als ie met 37 weken komt! Ga nu t liefst in een winterslaap hahahaha
Ja dat dubbele gevoel heb ik ook. Aan de ene kant heb ik er zin in, aan de andere kant vind ik het leventje zoals het nu is ook wel best Er is al een hoop veranderd(zwanger zijn), maar het is straks ook heel anders. Af en toe een beetje zo'n benauwd gevoel dat het echt al heeeel snel zo ver is. Maar ben ook wel heel benieuwd hoe hij er uit ziet natuurlijk. En mensen mjn buik mag dan misschien niet enorm zijn, maar het zal best zo kunnen zijn dat ik in omvang meer centimeters ben gegroeid dan andere dames Denk dat hij nu bijna zo'n 30 cm gegroeid is, dat is toch best veel geloof ik
Ik vind dat bewegen juist lekker! Soms doet het wel eens zeer bij mijn ribben, maar hij ligt al zo laag, dat als hij zijn voetjes onder zijn kont geschoven heeft ik ze lekker in mijn zij voel porren. Hier vind ik het juist ook zo jammer dat het gevoel van een baby in je buik straks weg is Maar extra van genieten nog.....
Nou die van mij frot graag zijn knieen onder mijn ribben. Heb al eens gezegd: volgens mij heeft mijn dochter daar een briefje achtergelaten: trap hier!!! Mijn dochter was ook al zo'n schopper. Ik vind de kleine bewegingen niet zo erg maar t voelt onderhand alsof de ruimte op is.
Misschien heb je idd wel gelijk met die cm. Ik was vorige week 122cm en volgens mij zit ik normaal rond de 100cm. En ik heb toch niet bepaald een kleine buik. Ja, je leven is nu al beperkter in de zwangerschap en straks moet je echt overal rekening mee houden. Toch ben ik van mening dat een kind ook heel flexibel kan zijn. Ik kan in onze situatie niet veel bedenken wat niet ook kan met een kind. Visite? Ik neem hem gewoon mee. En wij zijn altijd al veel thuis of een van ons is weg. Dan is de ander dus gewoon thuis. Helemaal hetzelfde is het natuurlijk niet. Maar ik laat het gewoon op me afkomen.
Ja het gaat zo makkelijk of moeilijk als hoe je zelf bent. Wij zijn ook wel makkelijk, dus denk dat het allemaal wel goed komt. Of je moet echt pech hebben met een jankbaby Ik hoop dat mijn baby het slaapritme heeft van in de buik, als ik uit slaap dan slaapt hij ook gewoon uit. Dan voel ik hem amper. Zodra ik echt wakker ben en dingen ga doen, dan is hij zo druk als het maar kan haha.
Mijn buikomvang is nu 94cm en voordat ik zwanger werd 61cm. Dus echt een groot verschil! Vele om mij heen zeggen ''ah je buik is zo klein en het is echt alleen je buik etc''. Maar pf voor mijn gevoel ben ik een walrus! Ik ben nog steeds petit hoor maar denk het is ook best wel 'vermoeiender' is al dat extra gewicht. (al 12kg voor mij) Ik kan echter niet wachten totdat de baby er is, zodat ik het kan vasthouden en knuffelen Maar zal miss het getrappel wel missen hihi Er worden trouwens veel jongetjes verwacht in dit augustus topic. Ik ben benieuwd of ik een meisje of een jongetje krijg. Hier met 33weken:
Mooi x0x0! Je buik is trouwens exact even groot qua omvang in cm als mijn buik Alleen was mijn buik omvang rond navel voorheen zo rond de 65 cm gok ik. Ik ben nu ongeveer 9 kilo aangekomen. Denk dat ik de 12 kg in totaal wel ga halen Ik ben wel lang trouwens(1.77), jij niet? Omdat je zegt dat je nog steeds 'petit' bent?
Krijgen er hier ookal mensen van die opmeringen: "ohhhh toch nog ... weken??" Ik hoor bijna elke dag verbaasde mensen: " Moet je nog zolang ja??? dat zou ik niet zeggen". Op mijn dochter dr school vroeg vorige week iemand (die DUIDELIJK niet goed gekeken had: ben je al bevallen???
**breekt even in** Hallo mama's 2bee! Ik zag dit topic en dacht meteen aan een te schattig spijkerbroekje wat ik voor mijn meiden gehad heb (mtj 50/56) misschien heeft iemand van jullie interesse erin?! Pb me maar mocht je het leuk vinden ik wil er incl verzendkosten 15,- voor hebben http://www.zwangerschapspagina.nl/babykleding-meisje/368317-bfc-tuin-broekje-spijkerstof.html **breekt weer uit**