ik had afgelopen maandag een groei echo met 35+5 weken, omdat ze dachten dat de baby te klein was. de baby was toen 2680gram ze schatten dat het uiteindelijk met 40 weken 3400-3500 gram word (met 29+3 was de baby 1380 gram bij pretecho)
@meerie, fijn dat je kleintje zelf besloten had om te draaien Ze kunnen volgens mij nog wel draaien als ze niet vastliggen. Nu maar duimen dat hij lekker zo blijft liggen - - Hier nog 2 foto's: Links afgelopen weekend op het strand en rechts de wekelijkse foto van 35+2
Wow AKD wat een prachtige foto's erg mooi!! Ik zal ook snel weer een keer foto's maken, word wel weer tijd!
Dankje! Hebben mijn man en ik gisteravond om 11 uur even gedaan, het was toch veel te warm om te gaan slapen
Hoi allemaal, Vandaag mijn laatste werkdag op kantoor voor mijn verlof! Ik ben eigenlijk wel klaar met mijn klusjes dus zit nu maar even op deze site . Bij de groei echo 2 weken geleden (toen 34 weken), woog ons kindje ongeveer 2550 gram en was zo'n 42 cm lang. Dit blijkt net boven het gemiddelde te zitten, dus helemaal goed!
Hmm...ik begin me nu toch wel zorgen te maken. Als jij met 32 weken gemiddeld bent met 2500gr en ze zeggen dat nu bij mij ook over ong 2500gr dan zit iemand er goed naast. Ik ben bijna vier weken verder nu!
Leontine niet te druk maken, 2500 is prima voor het aantal weken wat je nu bent!! Het komt echt wel goed!
Ons kindje woog met 32wk 1840gr. Ze zeiden dat dat een mooi gemiddelde was. Over 2 weken (met ruim35wk) de liggingsecho, ben benieuwd wat het gewicht dan zal zijn...
Volgens mij is 2500 gram inderdaad ook prima nu. Bij mij dacht ze dat vorige week ook ongeveer, maar dan aan de hand van voelen hoor. We zullen volgende week wel zien wat de echo denkt Maar op zich is het toch niet raar dat de gewichtjes nu verschillen, al vind ik 2500 gram dan met 32 weken ook al wel flink. Maar het kan heel goed dat de ene baby nu gewoon groter is dan de ander natuurlijk. Inderdaad geen zorgen maken hoor Leontine.
De echoscopiste zei ook al dat ik een modelbaby had....maar ik werd ineens zo onzeker van dat berichtje. Stom he? Net geen 7 pond zou hij worden zei ze. Mijn moeder sprak trouwens vandaag een kraamverzorgster en toe ze zei dat de baby al was ingedaald zei zij dus dat het heel goed mogelijk was dat het eerder komt. Al die verschillende meningen....moet er wel om lachen. Eric is heilig overtuigd dat het later komt....ik denk eerder. De 22e komt steeds terug bij ons....zou zo maar kunnen. We zien het wel! Hij trekt toch zijn eigen plan.
Hoi lady`s, het groeit goed allemaal he en het gaat nu ook echt spannend worden. ik zal een aantal fotos plaatsen van mijn buikje met 32.5 week.
hmm ik kan er niet meer plaatsen geen idee hoe het komt dus ik zal ze in mijn album zetten. Groetjes!!
en ook daar kan ik niks uploaden dus ik weet niet of het aan de pagina ligt of aan iets anders maar ik heb er in ieder geval 1 op gekregen sorry voor de vele berichtjes achter elkaar
Leontien, ik denk dat ze er naast zaken hoor met die 2500 gram bij mij. Gisteren weer geweest (dus 1,5 week later) en nu kwam de gyn op 2400 gram uit. Het is ook maar net hoe ze meten, dat blijkt wel weer.