Hai dames, Hier ook groeiecho gehad vandaag, beeb weegt nu 2835 gram, dat is iets boven gemiddeld zei de gynaecoloog. Nou Sonnie woog met 35 weken 2600 gram en bij geboorte (39.6) 4225 gram!!! Met 39 weken krijg ik nog een groeiecho en dan kijken ze om wel of niet in te leiden
Bijna 37 weken in verwachting alweer! Mijn eerste verlofweek zit er bijna op. Nu begint het wel echt dichtbij te komen hoor! Van dat thuis zitten word je toch een beetje ongeduldig . Maar laat ik nu nog maar even genieten van de rust, straks kan dat niet meer. Dan start een nieuwe fase in mijn leven waar ik ook erg naar uit kijk!
Oh wat een cutie! Raar ook om te zien, dat doet mij beseffen dat er in mijn buik ook gewoon zo'n hele baby zit. Toch wonderbaarlijk eigenlijk he?! Maar mooi kindje Yasmin, mooi ook met dat donkere haar!
Mooie buikkies weer meiden! Maar Yasmin, wat een ontzettend schattig en mooi beebje! Wat Libra al zegt, echt zoo raar om te bedenken dat dat ook in onze buiken zit, al helemaal af..
Ah Yasmin wat lief! Hoop dat mijn baby ook van die mooie donkere haartjes heeft En inderdaad wij hebben ook al zo'n compleet mensje in ons buik zitten. Ben zo benieuwd hoe hij eruit ziet!!!
Wat een mooi kindje! Kan niet wachten tot dat hier ook een baby is (en tegelijk mag het van mij ook nog wel even wachten ) - - - Mijn foto van 36+2
Mijn foto'tje van afgelopen zondag..36weekjes... Niet zo huge maar ben er erg tevreden mee... Heb nergens niks geen klachten lichamelijk ofz...en me meid ligt al netjes ingedaald
Ik heb hier nog nooit een foto geplaatst, maar vindt het een super leuke topic om naar te kijken. Nu ook een foto van mij met precies 36 weken op de teller Vandaag mijn laatet werkdag achter de rug en nu heerlijk gaan genieten van mijn verlof Voor iedereen veel succes de laatste loodjes