oooh het begint echt op te schieten jamie!!! Ik kan niet meer wachten hihi!!! Wat een mooie buikschildering!
Neee ik weet t, ik kan ook niet meer wachten! Maar nog 41 dagen geduld hebben.(hopelijk iets minder )
Hey dames, Hier ook counting down the days pfff 10 aug. Uitgerekend donderdag onze liggings echo ben benieuwd!!! Succes alvast allemaal!!
Hee meiden, Alweer een tijdje geleden dat ik hier een foto gepost heb, dus bij deze! Vond m'n buikje met 21 weken al hel groot, maar als ik het verschil nu bekijk, was ie wel heel klein! haha
Wauw, mooie buiken! Hierbij een foto van mijn buikje met ruim 32 weken. Ben ondertussen bijna 34 weken en zie niet veel verschil. M'n buik voelt wel "voller" met baby. Ben zooo benieuwd! Zo raar om je voor te stellen dat daar gewoon al een hele complete baby in zit...
Augustus baby, ook nog een bescheiden buikkie! Hier een paar van mijn zelfgemaakte foto's met 36 weken
Erg mooie foto's Yara! Mijn buik zit wel in de weg, maar volgens mij is het geen mega buik nee! Hoor iedere keer dat je van de achterkant niks kan zien haha (behalve de dikkere kont die ik heb gekregen )
Thnx meiden! Inderdaad zelf gemaakt Libra Augustusbaby, jup, hier hetzelfde, van achter zie je niks, alleen mn dikkere kont
Hopelijk valt die er ook direct weer af zodra de baby er is, al zie ik dat somber in hahahaha Hier ook 37 weken vandaag missbutterfly, komt nu wel steeds dichterbij! Zenuwen niet echt, maar wel HEEEELL benieuwd hoe alles gaat!