Bekijk bijlage 209959 dit is mijn buik van 2 dagen geleden en ben uitgerekend volgens berekeningen o op 26 augustus 2012 gr vik
Wat leuk om te zien! Sommigen hebben al echt een buikje! Bij mij vooralsnog niks te zien, dus ook nog maar geen foto.. Kan niet wachten op mijn buikje, hihihi...
hier ook maar eens een foto maken hier uitgerekend tot nu toe 2 augustus 2012 echo hebben we 2 januari
Haa meiden! Ik kom ook even posten wat een dikkie ik al aan het worden ben! Er was echt maar 1 hartje te zien, maar misschien moeten ze maandag nog eens even goed kijken
Jeetje, wat een buikjes al...mijn laatste foto is van 4 weken geleden, maar er is nog weinig verandering verder.... Maar Viktorya! 5 weken????
Leuk dit topic! Zie t nu pas.... Ik hoef nog geen foto te plaatsen want er is hier niets meer te zien dan het gebruikelijke vet
jah 5,4 pas als het goed is mijn vriend denkt 9 weken omdat de laatste ongi heel vreemd was maar heb pas een lichte posi test op 20 dec in handen gehad dus ga van 5 weken uit zal zo nog een maken iets duidelijker hihi
Bekijk bijlage 210692 deze heb ik net gemaakt de foto maar het is ook mijn 2de dus groeit zowiezo sneller
ja is wel vreemd lijkt net of ik ook al de baarmoeder voel wordt steeds harder daar beneden was eerst vlak maar nu lijkt een bobbeltje daar beneden hihi zullen zien heb 20ste een echo dus zien dan wel hoe ver ben kan het alleen mee vallen toch
och jeetje zeg... ik ben alweer een week verder zonder foto hier neer te zetten... shame on me! Zal nu echt proberen snel te gaan plaatsen.. @viktoriya; tja, ik zou ook zeggen dat je verder bent. Kun je niet al eerder een echo krijgen? Gewoon omdat je niet weet hoe ver je bent? @zussie; wauw meid, dat is ook al een mooi buikje! @justy; ik heb vanaf week 5 last gehad van mijn buikspieren. Alsof ze ruimte gingen maken. De weken erna zag je ook duidelijk op de foto's dat m'n buik minder gespannen en lager was. Maf he. Ik voelde dus ook m'n buik groeien hihi..
ja we wachten gewoon af komt omdat in juli een miskraam heb gehad nou heb ik zo iets van ik wacht gewoon rustig af komt van zelf alleen jah nu is die buik ook al moeilijk te verbergen maar heb ik geen moeite meee hoe is het verder met jullie dan ik slaaaap heeel slecht afgelopen weken en hele rijd misselijk en mijn borsten pffffff maar jah zoals vele hier zeggen het is voor een goed doel he
Grappig dat jullie dat groeien ook voelen. Ik vind het allemall nog best een rare gewaarwording. Er gebeurt zo veel in je lichaam. Soms vind ik het best een beetje eng. Hier voornamelijk misselijk en wat moe verder. Oh ja....en natuurlijk de hormonen, die msken me soms wat down.
Ik ben een aanstaande juli mama, heb stiekem even naar jullie mooie buikjes gespiekt, erg mooi dames. Groeit al goed!! *breekt weer uit*