Spannend AKD! Succes! Mooie buiken komen er allemaal voorbij. Ik zal ook nog even een foto plaatsen, je weet tenslotte nooit wanneer het de laatste zal zijn nu 38 weken alweer!
Waauw Libra, wat heb je toch een prachtige buik! Vind het zo grappig dat jij dezelfde omtrek hebt als ik, vind jou buik veel kleiner lijken dan die van mezelf
Ze is er! Liva..22 juli om 18.50 geboren na een pittige bevalling die in het ziekenhuis eindigde. Als het goed is mogen we morgen naar huis, we moesten vannacht blijven omdat mevrouw met haar 8 pond vrij groot is voor een baby van 38 weken. Verder alles prima! Nu lekker genieten (foto volgt nog)
Gefeliciteerd, Akd en geniet van jullie kleine wondertje Hopelijk mogen wij ook ons wondertje binnekort verwelkomen ...
Gefeliciteerd met jullie dochter akd ! Hoop dat je vandaag naar huis mag en lekker genieten van jullie meisje!
Gefeliciteerd AKD! Wat een flink gewicht voor 38 weken zeg, wist je dat van te voren dat ze flink zou zijn? Geniet er van! Yara89, ja mijn buikomtrek is nog steeds 94 cm! Maar ik ben wel een heel stuk langer dan jij bent. Dat scheelt ook een hoop denk ik
Mooi zeg! Ze ziet er ook echt al flink en goed volgroeid uit, daarom natuurlijk al vroeg bevallen. Alhoewel, het is wel op tijd. Maar natuurlijk niet tot de 40 weken Geniet van je mooie dochter akd! Ergens begint het nu toch ook wel te kriebelen hier. Gek idee dat mijn baby ook al elk moment kan komen, kan mij het niet voorstellen dat hij er al uit wil komen. Dus denk dat hij ook gewoon nog lekker een tijdje wacht
Liva wat een mooie naam, en wat een mooie foto's Van harte gefeliciteerd met je dochter, geniet ervan
hoef geen buikfoto's meer te maken want onze man besloot zondag 22 juli om 08.00u maar is naar buiten te komen! Precies met 37 weken , hij heet Diégo en is helemaal gezond! Hij woog 2530 gram!