Ik ben gewoon nieuwsgierig naar dit kindje... En wanneer de weeen oid komen..alles lijkt nog zo rustig....
Hier ook maar een keer m'n enorme babybuik laten zien . Is gemaakt met 39+3, afgelopen zaterdag. Nu inmiddels op de uitgerekende datum, en nog geen baby die er flauw van is in de buik...
hey dames ik ben er ook klaar voor en klaar mee hahaha ik kan echt niet meer ! elke avond denk ik ja het gebeurd en dan word ik weer wakker sochtends zonder babytje
mn lijf is dr ook klaar mee..moet nu echt echt rustig gaan doen toen straks bijna flauwgevallen na kelder opruimen
ik ben er ook klaar mee!!! straks naar de verloskundige en dan toucheert ze me maar eens even hahaha hopelijk zet het de boel in gang.
Ik ben er ook klaar mee. Zwaar is het niet, maar alles is gereed & staat klaar dus kan het komen. Ben gewoon zo vreselijk benieuwd!!!! Suc6 allemaal met de laatste loodjes.
Hey dames, Hier alle nog rustig gisteren bij de vk geweest had nog geen ontsluiting en het enigste wat kon leiden tot een nadererende bevalling was mijn bloeddruk die in een keer gestegen was van 55 na 80 ( onderdruk dan he want daar letten zei op ) Vandaag was mijn do day dus ben eens benieuwd!!! Succes voor de rest van de dames Groetjes
Ik was vanmorgen bij de vk.. ze schat de baby nu op 3,5kg. Lig je daar hartje te luisteren, kapt de batterij van dat apparaat ermee.. schrik je ook ff.. hoor je t hartje van je baby die "er ineens mee stopt". Godzijdank wast t apparaat hahaha
Oops Jamie! dat is schrikken zeg..bah! Gelukkig was het idd het apparaat! Ben benieuwd wanneer wij eens mogen onderhand hahahaha.....9 maanden..waarommmmm zo lang!!! Straks lachen we erom
Nog even wachten maar! Woensdag schijnt het weer bloedheet te worden, dus ik hoop dat het dan niet gebeurt!
Ja inderdaad!! Ik zei al tegen mijn man.. ben t zwanger zijn helemaal kotsbeu maar kan goed zijn dat ik over 2 maanden weer ontzettend graag zwanger wil zijn!!!
Ik hoor hier niet maar geniet nog van jullie zwangerschap! Ik was t ook zooo zat en wilde met 35 weken zooo graag bevallen! Maar nu mis ik het heel erg.. stom is dat iedereen zegt het maar het is echt waar!
Ach meiden, laten we maar blij zijn dat we geen olifantendracht hebben! Hier mijn hopelijk laatste foto....41 weken.
hallo augustus mama's, bij deze kom ik me ook maar eens melden. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen Ik krijg van iedereen te horen dat ik echt een mega buik heb... Ik krijg het betsandsformaat van de foto's van vandaag niet goed.... die komt dan nog Bij deze wel de foto's van 5 en 31 weken. mijn buik van nu is wel behoorlijk groter