wow miertje84, begint al he? Leuk! Hier nog steeds geen veranderingen gesignaleerd.. Is ook nog wel erg vroeg. Ben benieuwd naar de andere augustus buikjes...
De beste wensen voor 2012 nog, hier nog geen verschil. De foto die ik gemaakt heb met vier weken is eigenlijk nog steeds 'goed'. Ben zelfs twee kilo kwijt en dat komt omdat ik opeens geen trek meer heb ik snoepjes en chips
hier ook nog weinig verandering. Voel (vooral als ik zit) wel dat mn broek strakker wordt. Ben nu 6 weken en 3 dagen. Symptomen nemen trouwens erg af de laatste 3/4 dagen!! Nu eigenlijk nergens last meer van.. duurt nog 6 weken voor mn eerste echo, dus maar hopen dat het goed blijft gaan.
Bij deze foto van mijn buikje bij 7 weken en 4 dagen Morgen naar de vk. voor onze 1e echo. zeer spannend!!! mooie buikjes trouwens
Hallo allemaal, Mooie buikjes al zeg! Wat gaat dat snel! Hier nog geen buikje! Ja m'n eigen vet ik denk dat je het ook sneller ziet als je heel slank bent net als de meeste meiden die ik hier voorbij zie komen. Ik ben ook niet dik ofzo maar het vet dat ik heb zit op m'n buik.... Ik heb precies hetzelfde, gewoon geen trek ik snoep, chocolade en koek! Mag van mij zo blijven want ik heb niet zo'n zin om veel extra aan te komen...
Ik heb een foto geplaatst met 6 weken en er is nog geen verschil nu. Broeken zitten wat strakker, maar ik ben niet de dunste, dus wellicht duurt het wat langer voor je echt iets gaat zien.
Hierbij mijn " buikje" van vorige week dus met 6 weken zwanger. Nog niet veel te zien, die bolling heb ik overgehouden aan vorige zwangerschap. Vandaag intake gehad bij vk, heb 24 januari termijnecho.
@Anne22: Ik blijk wat korter zwanger te zijn. Nu 6 weekjes. Inderdaad best een buikje, maar heb sowieso altijd iets een buikje van mezelf, maar niet zo! Echt een darmenbuikje. Maarja, zelfs dat is nou leuk!
Leuk! Ik ga hier zeker meeschrijven en hopelijk gauw foto's plaatsen (ik ben zelf fotograaf en fotografeer regelmatig bolle buiken maar nu kan ik dus mezelf als model gebruiken ). Nu is het vooral een dikke buik van m'n darmen die niet goed werken. Plus dat ik zelf al de slankste niet ben. Maar zodra ik wat kan plaatsen zal ik het doen!
@Miertje84: Hoeveel ben je teruggezet dan? Ik zag op het andere topic dat je een echo had. Wat fijn! Volgens je banner lopen we nu gelijk. Meiden, bij mij dus nog niet echt een buikje (heb er al een van mezelf) kan alleen bepaalde broeken niet meer goed verdragen. En aangezien ik meestal vrij strakke broeken draag heb ik nu dus een probleem hahaha.. Loop het liefst constant in mijn huispak. En voor positiekleding vind ik het toch echt nog een beetje vroeg!
Nou, ik trek gewoon aan wat lekker zit. Ik heb een hoge broek en een lager model. Die lage zit nog best lekker, maar die hoge echt niet meer. Dat drukt echt op mijn blaas enzo. Ik heb een positiebroek gekocht met een korte bovenkant....voor kleine buikjes noem ik dat....en dat zit echt heerlijk!
Ik had gisteren een jurkje aan (met een ruitjesprint, niet te strak), zegt een vriendinnetje 's avonds terwijl ik sta te koken: "Woww je hebt al een buikje!!" Dus ik denk meteen: Shit! Misschien hebben ze het dan op het werk ook wel gezien! aaahhhh, oeps. Hihihihi
Mijn buikfoto met 8 weken 3 dagen. Hij groeit behoorlijk, alhoewel dit dus alleen nog maar darmen etc. zijn. Gaat echt hard zeg! Hoor wel vaker dat het bij een 2e zw.schap sneller te zien is, maar jemig..dit had ik niet verwacht.
leuke buikjes bij gekomen ik draag nu ook al positie broeken of broeken die behoorlijk laag hangen en dan doe ik er een buikband bij aan verder volgens mij niet veeel meer te zien