leuk om te horen hoe iedereen het op zijn manier vertelt. wij willen eerst even de echo afwachten, maar op mijn werk denk dat ik het niet meer 2 weken vol kan houden om te vertellen. Ben best wel emotioneel geworden en af en toe misselijk om de raarste geuren en aangezien ik in een verpleeghuis werk waar mensen incontinent van urine en/of ontlasting kunnen zijn, kan ik het beter vertellen. ook de luier van mijn dochter verschonen geeft best heel veel moeite om later niet de wc te bezoeken. Hopende gaat zoiets wel weer snel voorbij. ik loop bij een verloskundigepraktijk. gaat iemand nog iets leuks ondernemen met het weekend? ik ga lekker werken vandaag en morgen tot 23 uur
Goedemorgen ! Hoe gaat het hier? Hier alles goed! Heb totaal geen kwaaltjes.. Morgen mag ik voor mijn tweede echo zo spannend!!
hey lien!! ja, echt fijn hoor, toch weer een beetje meer zekerheid zo! spannend voor jullie dinsdag! ik had er ook al gewoon een goed gevoel over en dat klopte dus ook wel wij zitten idd wel in de goede periode voor een zwangerschap, ik loop precies in dezelfde periode als van mijn zoontje... toen was ik 19 februari uitgerekend, en nu 10 februari ( op mijn man zijn verjaardag ) ik ben idd alleen bij mijn vorige zwangerschap met gladheid en mijn dikke buik wel dagen binnen gebleven omdat ik het ook eng vond, met zo'n dikke buik loop je toch al als een pinguin en dan nog een gladde stoep, dan zal je precies zien dat je op je buik valt, maar nogmaals beter als die hitte hoor! ik loop overigens op het moment ook nog bij de gynaecoloog, maar hoop daar liever vandaag als morgen weg te zijn... ik ben deze keer via de mmm zwanger geworden, dus liep bij de fertiliteitsarts, ik kreeg door de clomid en het fostimon spuiten ineens allemaal cystes ( er groeide geen eitjes maar cystes... best frustrerend allemaal) maar ik heb wel 100 keer aan mijn fertiliteitsarts gevraagd of dat geen kwaad kon als ik evt ineens zwanger was ( omdat ik graag weer thuis zou bevallen en lekker bij mijn 'eigen' verloskundigenpraktijk zou kunnen lopen) kreeg constant te horen dat het geen probleem was, nu kwam ik maandag voor die echo in het ziekenhuis en had ik een andere arts die ineens heel veel problemen in de cystes zag dus ik was eigenlijk een beetje met stomheid geslagen, ik zei dat die cystes er al een hele tijd zaten, ze zei, voor je baby maakt het niet uit, maar je kan er zelf last van krijgen tijdens je zwangerschap, dus ik wil je wel in de gaten blijven houden... ik heb nu een afspraak voor 26 juli in het ziekenhuis gemaakt en kreeg van de week gelijk een brief thuis wat ik allemaal mee moet nemen voor inschrijving dus ik heb de verloskundigenpraktijk gebeld en het voorgelegd, kreeg daar te horen dat het ziekenhuis dit vaker zo doet en dat ik volgende keer goed moet aangeven dat ik niet in het ziekenhuis wil blijven lopen omdat ik naar de vk praktijk wil, want ze schijnen snel geneigd te zijn om je gewoon maar in het ziekenhuis te laten lopen , volgende keer gaat mijn man ook mee dus gaan we maar even kijken wat we eraan kunnen doen evt! nou, veel plezier dinsdag met de echo, we houden mekaar op de hoogte, liefs riniti
hallo, ik voeg me hier ook toe, 24 feb uitgerekend zwanger van mijn 3e kindje, moet al zeggen dat ik behoorlijk aan het uitdijen ben... ik heb 18 juli intake verloskundige en 20 juli mijn echo!
hoi allemaal!!! Wat is het rustig hier zeg!!! Hebben jullie ook al zo een opgezette buik?? Ik ben helemaal plat van mezelf maar dat is nu echtneit meer te zien!!! Onvoorstelbaar!! Soms denk ik echt dat ik verder ben... volgens mij is het niet echt normaal.....
hey dames, Riniti wat een gezeur over die cystes en lekker op 1lijn ook Gelukkig doet je beeb het goed en heeft die ook geen last van de cystes. Zou mooi zijn als je gewoon naar de verloskundige kan. Okal moet ik zeggen dat ik de verloskundige wat minder vindt dan mijn fertilarts, maar misschien komt het ook doordat mijn fertilarts vetrouwt is en de verloskundige nieuw voor mij. Ken mijn fertilarts ruim 2,5 jaar en de verloskundige heb ik nu 2 keer 15 min gezien. Maargoed snap wel dat je gewoon naar een verloskundige wilt, laten we hopen dat dat ook kan! chan welkom en gefeliciteerd! Meid hoe was je echo? die had je toch vandaag? Char mooi buikje! Yani leuk idee! wanneer wil je dat gaan doen? Ik heb een t-shirt voor mijn broertje gemaakt(21 jaar en wordt naast oom ook peetoom van ons kindje) Met de tekst: Meet my nephew or niece! Dan een pijl en de echo foto en daaronder de tekst: Yes ...... is pregnant! ..... daar staat mijn naam natuurlijk, maar dat snap je wel. Mijn vader zag het als eerst en zei.... Nee echt waar???? oh echt??? Zodra ik ja zei moets iedereen huilen en was iedereen in feeststemming. Het heeft voor ons 3,5 jaar geduurt met 3 miskramen(zeer vroege), dus we hebben er lang op moeten wachten en veel behandelingen moeten onder gaan. Denk dat de ontlading bij iedereen daarom erg groot was. Hij heeft meteen aan de buren verteld dat hij opa wordt, haha(schattig) All Vandaag echo nr2 gehad en alles was weer goed! Ben 3 dagen terug gezet en mijn uitgerekende datum is nu 31 januari inplaats van 28 januari. De echo was vandaag dus met 9w en 6d. De kleine was eerst heel stil, maar wel een duidelijk kloppend hartje. Hij lag een beetje verstopt, dus de verlos.k kon hem niet goed in beeld krijgen. Hij lag met zijn hoofdje naar beneden en de benen in de lucht. Dus ik zei lieverd draai je is om en ja hoor hij begon flink te bewegen en lag toen goed in beeld. Knap he hij luisterd nu al. Ik heb aangegeven dat ik toch wel heel erg vast houd aan de 12/13 weken grens en dat ik het jammer vindt dat ik dan geen echo heb(de volgende voor mij is pas de 20weken echo). Toen zei de verloskunige dat ze niet nog een echo gaan doen, behalve als ik bloed verlies of iets heb. Ook zei ze dat de kans van een mk altijd aanwezig is tot de 12/13 weken, maar dat hij voor mij wel heel klein in omdat ik al 2 x een goede echo heb gehad met kloppend hartje. Nouja dat stelt me natuurlijk niet helemaal gerust en ik vindt het jammer dat ze niet snapt dat het voor mijn gemoetsrust wel fijn is om over 2 of 3 weken nog een echo te hebben. Is voor hen niet zoveel moeite lijkt mij, maargoed. We gaan met 16 weken een pretecho doen, dus dan zien we de kleine nog en krijg ik hopelijk weer een bevesteging dat alles goed is. Zo was een verhaal en dan nu de foto! Je ziet stompjes en een soort snuitje(snuitje klinkt stom maar daar lijkt hun neus/bovenkaak op vindt ik). Ook zie je de billetjes, die trouwens heel flink zullen worden. Dit kind wordt half antilliaan, kwart surinaams en kwart nederlands en beide ouders hebben flinke billen Maargoed hier dus de foto
ik heb en buikfoto geplaatst in mijn album. Weet niet hoe ik hem op het forum kan plaatsen.. ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Heej jvd1! Heel mooie foto hoor! Wat een buikje al! Ik merk inmiddels ook wel dat ik dikker ben geworden. Maar helaas door mijn isolatielaag(je) is er nog niet een bolling te zien van de baby
Mooie echo ecl en wat een leuke manier om het te laten weten Mooi buikje al hoor jvd1! Ik heb alleen maar opgezette darmen, verder niets te zien helaas
Hey meiden, Ik heb vandaag mijn 2e echo gehad, echt super! Ik ben 3 dagen vooruit gezet, ben nu 8 wk en 2 dagen.. Nu 11 feb uitgerekend!
oh als je hem hier wil zetten moet je met bericht typen meer opties kiezen dus niet snel reageren dan zie je een paperclipje staan boven het schrijfvak daar kan je het mee doen! Kzal het ff voordoen haha
en ben normaal plat!!! kan echt nog moeilijk kleding vinden om t mee te verbergen... want het valt al op als ik wijde kleding aan heb, heb ik nooit! Altijd strakke kleding omdat ik altijd zo trots was op me lijntje haha nu wordt me kont zelfs al groter