Buikjes Februari 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Foxymama, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. friesje1978

friesje1978 Actief lid

7 jun 2011
    322
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi hoi

ik zag een mooie echo voorbij komen
    en wat een mooie buikjes

mijn buik is echt niet mooi, dat komt bij mij door flink overgewicht.
    ik heb nu een zwanger bolletje en daarboven mijn buikje met de vetrol hahah

2. Lien86

Lien86 Lid

7 jun 2011
    40
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hallo Dames,

Nou wij hebben vandaag onze eerste echo gehad bij de Gyneacoloog. Het was fantastisch! :cool: Ik heb ook het hartje zien kloppen. Alles zag er heel goed uit. Ik ben niet zover als ik dacht helaas dus ik ben terug gezet naar 7 weken en 2 dagen. De uitgerekende datum is nu 19 februari. Het was echt een heel aparte ervaring. En ik voel me nu opeens ook een stuk meer moeder. Alsof ik me nu besef dat het wel mijn kindje is daar in mijn buik en dat het leeft! Echt heel raar.... Het wordt opeens werkelijkheid. Wij zijn echt heel blij :)

Volgende week zaterdag gaan we 3 weken kamperen in Frankrijk, direct na thuiskomst op maandag 8 mei hebben we de termijn echo. Ik moet eerst elke maand langs komen. En ik krijg elke keer een echo yeahhh :D

Onze beeb:

3. Lien86

Lien86 Lid

7 jun 2011
    40
    0
    0
    NULL
    Friesland
    PS: ik heb een profielfoto ingesteld namelijk de echo.. Maar ik zie hem op het forum zelf niet naast mijn naam staan. Bij jullie wel. Weten jullie wat ik misschien verkeerd doe? :(

4. friesje1978

friesje1978 Actief lid

7 jun 2011
    322
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi

ik zie de profielfoto niet naast je naam staan.
    weet voor de rest niet hoe je dat moet veranderen.

5. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Mw21 wat een supermooi buikje al!

En mooi die echo foto! :D

Bij mij is m'n buik ook zo opgezet dat ik wel 20 weken zwanger lijk, fijn die darmen :p

6. jvd1

jvd1 Actief lid

3 aug 2009
    287
    0
    0
    thuis :)
    hoi!!
    Ik heb nog niet terug gelezen ( ga ik zo doen) maar heb weer even een hele rare dag gehad.... wil hem even met jullie delen..
    De afgelopen dagen had ik meerdere malen last van buikkramp.. Vanmorgen kon ik er niet meer van lopen.. Ik heb de VL gebeld voor wat info en geruststelling.. Nou wilde ze mij meteen zien om een bz uit te sluiten.
    Ik kom daar en ze kunnen niks zien! In mijn baarmoeder zat niks en ze vond rare dinden in mijn eierstokken. rare vlekken en veel vocht.
    Ik heb direct een doorverwijzing naar de gyn gehad. Ik moest eerst bloed prikken ne 2 uur later werd er nogmaals gekeken door de gyn.
    Hij stopt zijn apparaat ern en hoppa een kindje met hartactiviteit!!!!!!!!!
    pffffffffff wat was ik opgelucht!!!!!! en wat ben ik bang gemaakt vandaag..De vl zei echt dat het niet goed zat....
    Wat een dag zeg! maar in ieder geval ons mini frummeltje kunnen zien!!!
    gr. Jvd

7. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Wat spannend en bijzonder zeg!!

8. babymaken

babymaken Bekend lid

15 mei 2011
    613
    0
    0
    -
    Waalwijk
    Hoi allemaal,

Ik heb gisteren mijn termijnecho gehad en ben 2 dagen terug gezet. Zit nu op 1 februari, dus kom hier buurten en verlaat de januarimama's en buikjes ...

Heb alleen in de avond een buikje. Helaas gewoon opgezette darmen enzo, maar het lijkt tenminste ergens op. Hier een foto

Bekijk bijlage 165305

9. Lien86

Lien86 Lid

7 jun 2011
    40
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Leuk al die reacties op mijn echo......:(

HALLO trotse mom to be here!! :D
    dan wil ik natuurlijk complimentjes over mijn mini beeb!

10. babymaken

babymaken Bekend lid

15 mei 2011
    613
    0
    0
    -
    Waalwijk
    Mooi echo lien en zo te lezen krijg je er nog veel meer binnenkort *jaloers*

Ik moet nog 10 weken wachten voordat ik weer mag: 20 weken echo. Zucht!

11. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Mooie echo Lien86

Leuk buikje babymaken!

12. friesje1978

friesje1978 Actief lid

7 jun 2011
    322
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi hoi

ik ben jaloers op de mensen die al een echo hebben gehad...........ik moet nog 8 lange dagen wachten. Dan pas de termijnecho

zijn jullie ook zo moe?

13. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Ik moet ook nog wachten tot dinsdag voor mijn eerste echo, terwijl sommige er al 2/3 gehad hebben.

ben niet meer zo moe. valt wel mee. Ben wel een paar dagen vroeg me nest in gedoken. heeft wel geholpen.

14. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Foxymama & Friesje1978: same here...ik moet nóg langer dan jullie wachten! Ik ben pas over 3 weken aan de beurt!
    En ook zo moe...ik kan blijven slapen!

Dit weekend lekker naar de bossen in Beekbergen! Gezonde, frisse lucht voor goede nachtrust en ontspanning! Heerlijk :p!

15. babymaken

babymaken Bekend lid

15 mei 2011
    613
    0
    0
    -
    Waalwijk
    Hier ook moe .. Heb al 2 echo's gehad. 1ste vanwege bloedverlies op 6 weken en de laatste op 10 weken de termijnecho. Nu nog 10 weken wachten. Zucht

16. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hihi kom net terug van een paar daagjes Beekbergen! Heerlijk! Lieve vriendinnetjes maak me best druk over dat het niet goed is en toen hebben ze me ontvoerd, heb er ook echt niet meer aan gedacht en enorm genoten! Nu is het opeens nog maar 5 nachtjes tot me echo :)

17. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Mijn vermoeidheid was in week7 echt op zijn aller ergste! Nu stuk beter niet dat extreme maar gewoon als ik laat naar bed ga merk ik dat de hele dag. In week 7 kon ik slapen wat ik wou maar niets hielp

echo:
    Vroege echo was wel fijn om hartje te zien. Maar er kan dan nog zoveel mis gaan dat het eigenlijk geen 'zin' heeft gehad bij mij. Ben me alleen maar meer druk gaan maken.

18. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hoi Hoi,

Donderdag hebben wij de eerste echo gehad en zoals al meer hier zeggen,is het zo bijzonder om nu echt je kindje in het echt te zien!
    Het was zelfs al flink aan het bewegen en het hartje was mooi aan het knipperen,over 2 weken hebben we weer een echo....

19. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Al aan t bewegen? Wat bijzonder!

20. friesje1978

friesje1978 Actief lid

7 jun 2011