Buikjes Februari 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Foxymama, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Det84

Det84 Actief lid

29 jun 2011
    368
    0
    0
    Friesland
    Wat mooi om te horen Friesje1978
    Gefeliciteerd en geniet er van!!!:)

2. babymaken

babymaken Bekend lid

15 mei 2011
    613
    0
    0
    -
    Waalwijk
    WAUW friesje een 2ling! Supermooi!

3. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Friesje, een tweeling haha!
    Dat had je denk niet verwacht of wel?
    Meis, het is misschien even schrikken qua praktische dingen, maar dat komt wel goed hoor!
    Je dochter wordt gewoon 2x grote zus, hoe bijzonder!

4. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Wat erg zeg!!!! Heel veel sterkte! Phoe wat moeilijk!

5. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Friesje! Phoe bijzonder en schrikken denk haha!

Enne mijn god wat een cupmaten zie ik voorbij komen! Ik was nog net aan niet plat haha een push up bh maakte het nog wat haha
    Nu tonen ze niet veel groter maar voelen echt veel voller en aangezien ik mierentietjes had had ik ook mierentietjes tepels nou die zijn nu 2 keer zo groot! als ze niet hard zijn dan

Soms kan je beter voor en na foto's maken van je borsten dan van je buik, had ik wel leuk gevonden :p

Maarre ik wil zelfs mijn voedingsbh voorgevormt hoor! Ben niet preuts maar daarin een zeikerd draag al push up bh's vanaf me 14e, of ze moeten zo groeien dat t niet nodig is

6. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @ Sweet wat erg zeg! jeetje heel veel sterkte! Met dit enorme verlies!

@ Friesje een tweeling gefeliciteerd!

Jeetje wat dubbel allemaal!

7. ecl

ecl Niet meer actief

Sweet meis toch, vindt dit heel erg voor jullie!
    Ik weet hoe het voelt, maar dit alles op vakantie mee moeten maken is wel heel erg.
    Ik denk aan jullie en stuur jullie alle kracht die jullie nodig hebben en een hele dikke knuffel natuurlijk.

8. ecl

ecl Niet meer actief

Nou nou dames die cupmaten vallen nog heel erg mee!!:p Ik heb nu al geen idee hoe ik aan voeding bh's ga komen, ja door een vermogen te betalen.
    Ik heb normaal cup F/G, maar dit was laatst al te klein toen ik nieuwe wilde kopen. Zelfs cup H zat helemaal niet lekker!;)

Friesje een beetje dubbel, nu na het nieuws van sweet. Maar het is natuurlijk super dat jij dubbel zo goed nieuws hebt gekregen! Het zal wel even schrikken zijn, maar meis dat gaat helemaal goedkomen hoor!

Det welkom!

All
    Hier gaat alles goed! wordt alleen een beetje jaloers van al die strake buikjes die aan het groeien zijn. Mijn foto gaan jullie nog heeeeeeeeeel lang niet zien, want daar is niks straks aan;).
    Oh moet me banner nog aan passen, ben morgen 11 weken.

Lieverds fijne avond

Sweet meis, nog een dikke knuffel voor jullie!

9. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    ECL, ik heb al eens een borstverkleining gehad, zat toen ook op cup H...
    Kan me dus helemaal indenken hoe je je voelt, in die maat een goede bh kopen is zo moeilijk en peperduur, waardeloos!
    Hopelijk raak je na de zwangerschap wel weer wat cupmaten kwijt, dat hoop ik van mijzelf in ieder geval wel hihi!

En een strak buikje valt hier ook tegen hoor, dat lijkt maar zo onder mijn kleding hihi! ;)

10. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Vandaag 10 weken zwanger, hier weer een foto van mijn buik.
    Ik vind het zo grappig, 2 weken geleden was hij nog bijna plat en nu heb ik echt al een hele 'bobbel' haha! En mijn achterwerk heeft besloten ook mee te gaan doen, en die was al niet zo klein... :)

Bekijk bijlage 166209

11. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Mijn achterwerk doet ook hard mee! Tot genoege van vriendlief :)
    heb nog geen nieuwe foto gemaakt ga ik van de week ff doen, na mijn echo hoop zo datie goed is.....

12. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ook in echo-spanning?
    Erg he, ik maak me er ook alweer druk om.
    Ben blij als het vrijdag achter de rug is en we het hartje hebben zien kloppen!

13. babymaken

babymaken Bekend lid

15 mei 2011
    613
    0
    0
    -
    Waalwijk
    Mijn moeder had ook G cup ... Altijd last van haar rug enzo ... Toen heeft ze borstkanker gekregen en is 1 borst geamputeerd en de ander heeft ze laten verkleinen ... Het is wat en ja dat is ontzettend duur om dan een goede bh te vinden ...

14. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik heb normaal a-cup en maatje 34 dus ik vind het niet erg dat het nu wat meer word hihihi...
    Iedereen valt het ook op,krijg al een buikje kom al wat aan...

Hebben jullie dat ook als je even gaat zitten je ogen al dicht vallen zo moe dat je bent?
    Als ik vrij ben doe ik iedere middag een dutje want hou het anders gewoon niet vol...Als ik dus gewerkt heb, ga ik s'avonds vroeg naar bed....Nog een weekje en dan vakantie wat kijken we daar naar uit en de 28ste hebben we de 2de echo!

15. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Hoi Char,

Ja, je vermoeidheid is herkenbaar! Dan heb ik ook nog eens een kantoorbaan en is het zóóó rustig tijdens de zomervakantie...daardoor nog moeilijker om geconcentreerd aan het werk te blijven.
    Maar uit werk hebben we onze zoon nog die graag wat papa en mama tijd wilt, na het eten nog even spelen en daarna in bad en naar bed. Voordat het dan echt mama tijd is, is het rond 8 uur en dan eigenlijk al bijna bedtijd haha!

Ik kijk uit naar de tijd dat de vermoeidheid minder wordt, de echo goed is en we kunnen genieten van deze zwangerschap...ff doorbijten!

16. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Had ik in week 7 en 8 heel erg! Is daarna rustig aan beter geworden

pff nog 21 uur en dan ben ik weer gerust!

17. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)

haha, heel herkenbaar, heb thuis ook nog een kleintje rondlopen en ik werk ook 3 dagen ( kom je uit je werk moet je koken etc), pfff eer dat je kan gaan zitten is het idd 8 uur en dan nog ff wat drinken ( als ik niet al op de bank in slaap val intussen) en naar mijn bedje hihi, hoe oud is die kleine van jou? die van mij 2,5 jaar, wel echt een lieverd maar uiteraard wil hij ook aandacht!

18. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Tsja, die vermoeidheid nemen we maar voor lief, gewoon lekker op tijd naar bed en de kleine man af en toe bij opa en oma laten slapen. Onze zoon is net 2 geworden.
    We zijn ondertussen druk bezig met zijn nieuwe kamer, hij krijgt nu mnatuurlijk een grote jongens kamer! Heel leuk allemaal!

Aangezien we toch in het buikjes topic zitten, heb ik maar een foto van mijn buik gemaakt. Beetje onduidelijk, maar tis iets :p!

19. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Zow MieWie jij hebt al een mooi buikje!

20. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Miewie, wat een mooie buik al!
    Ben dus gelukkig niet de enige van wie hij al groeit, vroeg me al af of dit normaal was haha!
    Bij mijn zus zag je pas rond de 20 weken een buikje en bij een vriendin van mij, die nu 21 weken is, zie je ook nog bijna niets.
    Moet wel zeggen dat zij allebei superslank zijn, dus misschien heeft het daar ook wel mee te maken.
    Mijn moeder vertelde dat het bij haar ook heel snel te zien was, dus misschien draag ik wel hetzelfde als mijn moeder.

Char, pff die vermoeidheid is heel herkenbaar!
    Het overvalt me soms gewoon.
    Ik heb een slaap/waakstoornis, dus ben wel wat gewend, maar om half 9 ben ik echt op!
    Het schijnt na de 12 weken wel minder te worden, dus ben benieuwd!

Deel Deze Pagina