Mijn buikje met 11 weken en 4 dagen Voel mijn baarmoeder ook al goed boven mijn schaambot uitkomen. Steeds wat meer! Echt cool! Voelen jullie dat ook? Die buik is nog steeds gewoon opgezette darmen denk ik hahaha! Maar ik ben trots! Bekijk bijlage 167523
Mooi buikje babymaken!!!! Ach natuurlijk zijn we trots dat we een buikje hebben ookal komt dat door onze darmen!
Babymaken, mooie buik al hoor! Ja, ik kan ook mijn baarmoeder voelen, erg bijzonder! Liet het vanochtend ook aan mijn vriend voelen, die vond het wel een beetje gek haha! Hoe is het met jullie verder?
Mausyi, mooi buikje al!!! Ik kwam vandaag bij mijn arts, die had ik al een tijd niet gezien en die zag het meteen hihi! Zal snel weer eens een buikfoto plaatsen!
Hallo mede-februari-mama's! Wat leuk dat er een apart topic is voor de buik-foto's! Dacht dat ik vroeg was met mijn buikfoto, maar het ''kan'' dus al. Heb al een paar mooie exemplaren voorbij zien komen!! Hierbij kom ik de mijne even showen. Ben zo trots op mijn darmen...euh...buik! foto is vandaag genomen met 9 weken 5 dagen precies. Bekijk bijlage 168029 Gisteren ook een echo gehad en de frummel lag lekker te bewegen (foto staat in mijn album). Zal regelmatig hier komen spieken!
Dank jullie , je begint het steeds meer te zien. Ene kant vind ik het geweldig aan de andere kant is het wel moeilijk stil te houden/verborgen te houden. Zaterdag ga ik trouwen en hoop heel erg hard dat de jurk de hele dag wel fijn zit. Vorige week zat hij gelukkig nog goed
Hoi meiden, Kom me ook aansluiten hier al heb ik nog geen buikfoto gemaakt. Zie al aardig wat buikjes groeien zeg...mooi. Die van mij groeit inmiddels ook als kool. Had bij mijn dochter echter ook al een buikje met 8 weken dus met de 2e gaat het idd een stuk sneller. Al mijn collega's weten het inmiddels ook al, omdat ik al positiekleding draag. Krjg mijn eigen broeken niet meer dicht Volgende week krijg ik weer een echo....daarna zal ik ook mijn buikfoto gaan maken en dus plaatsen Ik doe overigens ook mee met mvm. Plassen moet ik toch dus kan ik het net zo goed opvangen voor een goed doel!!
Oeh spannend! Heb je het nog niet verteld aan je familie/vrienden dan? Wel een mooi moment om het te vertellen, of wachten jullie nog liever even? Hele fijne dag toegewenst in ieder geval! Wat blue 21381 zegt geldt ook voor mij: gewone broeken passen niet meer dus loop al in positiekleding, waardoor je buikje natuurlijk ook meer wordt geaccentueerd! Mooi buikje hoor zus01!
We wachten nog heel even, 2 aug. krijg ik nog een nekplooimeting en dat wil ik even afwachten. Daarbij mag 1 tante het pas weten als ik het echt niet meer kan verbergen Zij heeft syndr. van down, en knettergek op mij en mijn vriend Ze had heeft het continu over de bruiloft en de begeleiding wordt er een beetje gek van Als ze dan nu al zou weten dat wij zwanger zijn, is het hek van de dam hahaha Dank je zal vast wel lukken
jeetje wat geweldig meid! lijkt me ontzettend leuk een tweeling weet je al of het een 1 of 2 eiige is?? ik doe ook mee aan mvm! ik ben zelf wel zwanger geworden met behulp van het ziekenhuis... heel veel ellende en verdriet ( maar is het nu achteraaf dubbel en dik waard geweest ) en ik ben uiteindelijk door middel van pregnyl zwanger geraakt ( wat mvm maakt zeg maar) dus ik vond dat ik wel mee MOEST doen met mvm en ik ben iedereen die eraan mee doet/ heeft gedaan ook heel dankbaar, anders had ik waarschijnlijk nooit meer een kindje gekregen! kan me idd wel voorstellen dat je aan het idee moet wennen! alles is toch dubbel ( en ook dubbel zo duur dus) en voor de rest is het ook extra druk, een collega van mijn man ging voor haar echo en die echoscopist zei, ik haal even een collega erbij, was voor hun het eerste kindje dus dachten dat dat misschien normale gang van zake was bleek dat ze zwanger was van een drieling whaaaa da's ook bizar! hahaha, nou meid, geniet lekker van je zwangerschap, groetjes riniti
ff snel ego: Mijn echo was helemaal goed We hadden aangegeven dat we nogal onzeker waren, omdat ze de vorige keer zei dat het zo klein was. Bleek het gewoon 5 mm te zijn toen, dus klopte precies met mijn eigen termijn. Nu was het al bijna 2 cm (1,94 geloof ik). en ben ik dus 8 weken en 3 dagen... En 25 febr uitgerekend (hier stond 26, maar laat het lekker zo staan). Ook weer een kloppend hartje gezien Alles was helemaal goed. Wordt alleen gek van al dat: overgewicht... Daar had ze het wel vaak over. Ben sinds 2 weken geleden 0,6 kg afgevallen Dus ik vind het zelf wel goed gaan hahaha...
Lievefamke, wat fijn dat de echo goed was! En over dat overgewicht: lekker laten zeuren! Je bent nu zelfs zwanger en nog wat afgevallen, dus dat is toch heel knap en eigenlijk niet eens zo goed. Straks heb je weer genoeg de tijd om je over je gewicht zorgen te maken, voor nu moet je gewoon heerlijk van je zwangerschap proberen te genieten!