Wow jij ook al zo'n mooie buik Mausyi!!! Ben benieuwd of Doortje en ik ook gelijk blijven lopen... Hier komt weer even een buikfoto van mij vanochtend gemaakt,
Hoi meiden, Kom alleen even zeggen dat wij gisteren t kamertje en de kinderwagen hebben besteld in nov komen ze het afleveren ben helemaal blij Hebben jullie al een idee van wat jullie willen?
wij hebben de kinderkamer besteld heb nu al zin dat het komt maar moet ook wachten in nov maar ja eerst verhuizen in okt. en ik heb al helemaal een idee in welke stijl gelukkig mag ik mij daar mee bezig houden hi hi en word in elk geval niet roze of blauw. want we willen niet weten wat het word.
Hebben jullie ook zo veel last van het week worden worden van de gewrichten. Heb zere liezen en zerende onderbuik, had ik bij de jongens ook heel erg
Mooie buikjes! Hier ook veel last van mijn liezen en onderrug! En kamertje ga ik kopen na de 20 weken echo Afspraak met me vriend om ons uitgavepatroon beetje normaal.te houden. Wij willen niet weten wat t wordt
Mooie buikjes weer! Ik heb nu vakantie dus ben al wezen neuzen in een babywinkel Ga morgen bij een 2e hands kamertje kijken dus ben benieuwd! Voor mij hoeft het niet allemaal nieuw te zijn, tis allemaal al duur zat haha
M'n echo foto's van vorige week heb ik ook nog niet laten zien geloof ik.. Was echt leuk want ineens werd de kleine wakker en was erg druk aan het bewegen Zo gek want je voelt helemaal niks van het minimensje in je buik hihi!
Elvina mooie echo foto's! Die kleine ligt er lekker bij met de beentjes in de lucht haha, hoepla! Mooi buikjes ook weer! Ik heb wel gekeken bij gardo en heb daar een kamertjes en kinderwagen gezien. We willen eerst ook nog naar babyhuys in beverwijk, daar hebben ze de kinderwagen die we denken te willen. We gaan het dan na de 20 weken echo bestellen, als ik me zolang in kan houden. Wij willen het geslacht ook niet weten! Zijn jullie al aan het aankomen??? Ik heb toch maar de stoute schoenen aan gestrokken en ga hier 2 fototjes plaatsen van mijn buikje. Zoals je op foto 1 al kan zien ben ik totaal niet slank, dus het stekt ver uit maar dat is vet, haha. Op foto 2 is het al meer darmen/baby, heb hem net gemaakt.
Ecl, het is al duidelijk te zien hoor, leuk!!! Ik ben nog niet zo veel aangekomen, het valt me tot nu toe mee! Elvina, mooie echofoto's! Gek he, dat je niks voelt, maar dat er op het scherm al echt een kindje te zien is! Char, mooie buik! Leuk om te zien hoe we gelijk opgaan hè haha! Det, ook al zo'n mooie buik, leuk!!! Hier is mijn buik, ben vandaag 13 weken en 2 dagen zwanger en de afgelopen week weer wat gegroeid: Bekijk bijlage 171735
wij willen wel weten wat t word. Wat de kamer en spullen betreft gebruiken we alles van de 1e. Wel zo makkelijk
hoi hoi, Ik schrijf niet zo vaak...maar kijk wel met jullie mee hoor! wat een mooie buikjes zie ik al voorbij komen! Vanmiddag heb ik weer een echo gehad. Ben toch erg onzeker na 3 x bloedverlies te hebben gehad. Gelukkig zagen we ons kleintje snel...echt heel erg mooi!
Ladys, ben blij dat de echo goed was! Lijkt me enorm eng om bloed te verliezen.. Wij willen ook niet weten wat het word!! Ons kamertje wordt grijs met wit.. Ik was eerst 2 kg afgevallen, maar 4 wk later zaten die er ook weer op..
Doortje thanx, ik kan jouw foto niet zien helaas. Ik heb vandaag een pretecho gehad en ALLES IS GOED MET DE KLEINE!!!! Oh wat was het weer schattig! Ze heeft het buikje, het hoofdje, een bovenbeen en een voetje gemeten. Het geschatte gewicht is 93 gram. Voetje is 1,61cm echt zo poepig klein! De kleine was de heletijd aan het bewegen en zich aan het afzetten, tegen mijn blaas. we konden het maagje zien met vruchtwater erin en de blaas met vruchtwater, dat is beide al heel goed zei ze. Het zit ook op de juiste plek. Hartje klopte met 146 slagen per minuut. De 2 hersenhelfden waren goed te zien en de afscheiding daar tussen, was ook heel belangrijk. Ze zei dat ze meer heeft kunnen zien dan ze dacht en dat het er echt heel goed uitziet voor zover ze dat nu kan beoordelen. Mijn placenta ligt achter, dus de kans is aanwezig dat ik de kleine over een maand kan voelen. Ik ben helemaal blij en opgelucht! Heb 8 foto's mee gekregen, zonder extra te betalen(je krijgt er eigenlijk 6). Was echt een lieve vrouw, maar ze praat wel heeeeeeeelllll erg veeeeeeellll! Meiden wat is dit toch mooi allemaal. Ik heb er zo lang op moeten wachten en zoveel hormonen moeten slikken, maar wat is het het waard geweest. Ik zou elke dag wel een echo willen om de kleine te zien bewegen, het is zo mooi om te zien. smelt smelt smelt Oh weet sinds gister dat ik een blaasontsteking heb, dat is wel weer een beetje jammer. Maaaar het is tot nu toe zo voorspoedig verlopen dat ik niet mag klagen. gr ecl
Ecl, wat gaaf zeg!!! Heerlijk dat alles goed was! Ja echt genieten is dit hè, en dat terwijl ik me een aantal maanden geleden afvroeg of dit me ooit wel gegund zou zijn... Ik geniet ook enorm, van mijn groeiende buik en van de 1e trillingen (van de beeb!) die ik gisteren en vanochtend gevoeld heb, zo bijzonder!!! Hier is mijn foto opnieuw, er is vanmiddag iets mis gegaan denk: Bekijk bijlage 171896
Mooie buikjes hoor dames! En wat een prachtige echofoto's heb ik weer voorbij zien komen. Fijn dat alles goed gaat met iedereen! Ik voel mij juist sinds de echo niet zo goed, terwijl je juist zou verwachten dat je na zo'n moment echt gaat genieten! Maar ik ben ten eerste enorm verkouden, met drukkende hoofdpijnen en kaakpijnen tot gevolg. Helaas geen antibiotica, dus ik moet mij zien te redden met zoutoplossing en stomen. Daarnaast is mijn misselijkheid verdubbeld...vond ik ook wat vreemd. Gevolg dat ik 's avonds geen eten wegkrijg en dus aan het afvallen ben... Dit is allemaal vrij nieuw voor mij, tijdens mijn eerste zwangerschap was ik alleen de eerste 12 à 13 weken erg moe, maar verder nergens last van gehad (tot laatste weken). Beetje jammer dit, hopelijk knap ik gauw op zodat ik lekker kan gaan genieten! Wil lekker gaan shoppen (voor mijzelf en voor de kleine), maar tot op heden nog niet echt fut en energie gehad... Wij hebben onze vakantie trouwens geboekt, dus dat is misschien wel wat ik nodig heb en vanaf dan dat het beter gaat! We gaan eind augustus nog lekker 10 dagen met z'n 3tjes naar Mallorca! Dames geniet allemaal en laat mooie foto's zien, mijne volgen...
Hallo meiden! Ik ben een tijdje niet op het forum geweest i.v.m. mijn heerlijke vakantie van 3 weken in het zonnige Zuid-Frankrijk. Ben zelfs lekker bruin geworden en geen zwangerschapsmasker ontwikkeld! Ik voel me weer ontzettend goed. Voor de vakantie was ik zo ultiem moe dat ik af en toe het gevoel had dat als ik zou gaan slapen ik nooit weer wakker zou worden... Maar ik denk dat die zon me goed heeft gedaan. Verder voel ik me top, alleen het eten gaat lastig. Maar ach kilo's zat dus de kleine zal niets tekort komen. Ik heb maandag mijn termijnecho, en daarna kan ik het dus gelijk aan iedereen gaan vertellen. Ik moet daarna ook gewoon weer werken dus kan het eindelijk uitschreeuwen! Heerlijk!! Ik zag allemaal al hele mooie echo's en buikfoto's voorbij komen! Echt fantastisch! Ben blij dat het met iedereen zo goed gaat op wat zwangerschapskwaaltjes hier en daar na... Ik heb de lijst ook nog even aangepast: Naam..leeftijd...""ste kind...uitgerekend...eerste echo(of eerst volgende) ecl...............24 jaar.....1ste kind.......31 januari....4 augustus Mama in spe....28 jaar....1ste kindje......2 februari....---- Sweet84.......27 jaar.....1ste kind.............4 februari(?)...22 juni Doortje25.......... 26jaar..... 1ste kind........ 6 februari..... 12 augustus 3e echo riniti.............29 jaar.....2de kind......-- 8 februari(?).....----- Foxyb...........26 jaar.... 2e kind.......... 9 februari...... 12 juli Mw21.......... 24jaar..... 1ste kind........ 9 februari..... 15 juni HappyGrump....30 jaar....1e kind.........11 februari.......7 juli Lien86.........25 jaar......1stekindje......19 februari.....8 augustus 2e echo... Nattasja77....33 jaar......3e kindje.......11 februari....----- Waterman25...25jaar.... 1ste kind....... 11februari..... onbekend Meid1987......24 jaar.....1e kind...........14 februari....---- Lautje.........29 jaar.......1ste kindje.....16 feb...........29 juni... Missillie........25 jaar.......2ekindje.......17 februari....----- Char1983....28 jaar......1e kindje....17 feb....28 juli 2e echo Elvina..........25 jaar......1ste kindje......18 feb..........14 juli MieWie.........27 jaar.......2de kindje......18 feb..........28 juli 1ste echo Lievefamke...30 jaar......2de kind.........26 februari.....4 juli... Ladys1987....24 jaar......1se kindje.......28 februari.....7 juli Missme..........21 jaar....1stekind....Geen idee.....30 juni 2e echo! Foxter..........-- jaar....---kind...........--februari.....------