Wat een prachtige echo foto's!! Mw21 mooi buikje hoor! Bij mij is nog niet veel te zien, alleen bolle darmen
Ik heb al een uitpuilende navel en die groeit nu ik mijn navelpiercing eruit heb gehaald al erg naar buiten...Heb al zolang een navelpiercing gehad dat ik zoiets had van goh hij zit er nog die navel!
Ik heb ook zo'n kuil als navel, vroeger stond hij wel naar buiten. Nu zit ie zo diep dat ik me afvraag of hij er wel uit zal gaan ploppen. Ik hoop het wel, ik vind het ook een gek gezicht onder mijn truitje, maar daarom heb ik altijd een hemdje onder mijn truitje aan en nu met een positierok of broek is er helemaal niets van een kuiltje te zien haha! Mw, oh die billen van mij die waren al behoorlijk, ben gezegend met een Surinaams achterwerk, maar nu zijn ze helemaal gigantisch haha! Helaas doen mijn bovenbenen ook mee, maar zelfs mijn superslanke zus had dat! Maar mijn buik groeit toch wel het hardst, je kunt er nu niet meer omheen hihi! Ik bedacht me dat ik vandaag nog precies een half jaar moet, pfff dat wordt wat! Maar ook wel weer heel leuk, ik kan de tijd wel vooruit kijken, het gaat me allemaal veel te langzaam haha! Mausyi, we lopen precies gelijk, wat leuk! Gave foto heb je geplaatst, zo te zien ook al een echte zwangerschapsbuik, leuk! Char, jij hebt een mooi bescheiden buikje!
Bij mij zie je ook een navel als ik er gewoon een truitje over doe en ook wat vet hihi. De oplossing: zwangerschapsonderbroek er onder en het lijkt net 'echt' (alsof de baby niet nog maar 11 cm is en je bm net boven je schaambeen uitkomt)
Ja draag ik ook en zw leggings dus daardoor valt t wel mee maar voor me gevoel zie je t toch haha had gisteravond laat gegeten en wat prikdrank op nou dan lijk ik wel 30 weken zwanger! Ben btje bang voor wat gaat komem whaha Ben wel super trots hoor en me buik is ook hard maar vind zo raar als mensen er al aan voelen dan denk ik uhm je zit aan mijn darmen hoor
haha ja dat heb ik ook. Zeg er ook altijd maar meteen bij dat het darmen zijn haha. Mijn buik word ook steeds iets harder nu ... maar soms is het gewoon een lobbig vetkwab haha! Ben in ieder geval supertrots als mensen vragen of ik zwanger ben ...
Hallo allemaal, Hieronder ook mijn buikje, het is nog niet veel, maar het begint ergens op te lijken.. haha!! Zo leuk om te zien dat het bij iedereen anders is..dat maakt het weer heel uniek! Ik ben trouwens 24 jaar.. Veel jonge meiden hier! Leuk! Fijne zondag!! Groetjes
Doe je dat met picassa? Ik ben het ook aan het proberen, maar wil niet lukken. Ze blijven maar uit elkaar staan en ik krijg ze niet tegen elkaar aan geplakt. Zie ook hierboven bij de echo's en het is ook zo klein. Hoe doe je dit?
Casey hier ook 24 hoor! Volgens VK.de meest gezonde leeftijd om een kind te baren Baby maken nee gewoon met paint! Selecteren en naast elkaar plakken! Mooie foto's dames!
@ BabyWish gefeliciteerd en welkom hier,je bent hier helemaal nieuw zover ik kan zien toch? Hebben jullie dat trouwens ook dat je soms als je te snel je omdraait of heel hard moet hoesten kleine steekjes krijgt in je onderbuik?
Niet altijd klein. Soms doet het echt heel erg pijn. Duurt dan even en dan gaat het weer weg. Vreemd he
Kleine steekjes? Haha! Ik moet ze bijna wegpuffen. Voel echt me banden alsof je een spier verrecht van schaambot naar heup!