Namen: Genoeg meide namen ie ik zou willen gebruiken. Jongensnamen een paar. Heb alle leuke al voor mijn zoon gebruikt. Hier ook geen boerenhollandse namen Tropisch gaat het ook niet worden, ondanks dat ik ook gemixt hollands en donker ben, maar wel apart. Kamer: Baby komt bij gebrek aan ruimte bij mij op de kamer, maar ga zijn/haar hoekje wel leuk maken. Hoe weet ik nog niet. Kinderwagen: Aan het twijfelen tussen een maxicosi en een musty. eff goed testen als ik weer in een zaak ben.
Hey dames, De kinderwagens Wij wilde eerst de Mima Xari, maar na hem gezien te hebben toch niet. Vindt hem heel mooi, ik hou echt van modern. Dus wij gaan voor de Concord Neo. Heb hem nu al een paar x in de winkel gezien en er mee gereden, ben helemaal verkocht! Die stokke is echt shocking slecht vindt ik! We hebben die over het test baan gereden en je kind wordt echt helemaal in elkaar geschud in dat ding, er lijkt helemaal geen schokdemping te zijn. De Maxi Cosy Mura vindt ik ook nog steeds mooi en stoer, de Mutsy Slider vindt ik ook mooi! Wat ik alleen minder vind aan deze wagens is dat het kind vrij laag zit. Maar verder super wagens! Kamertje Ons kamertje is zoals ik al zei(volgens mij) modern, strak en hoogglans. Ben er helemaal verliefd op! De kleuren in de kamer worden wit, rood, zwart en grijs/zilver. Er komt denk ik zilver op 1 muur waar de kast en commode komen te staan en verder alleen de accessoires is kleur. er komt als het klaar is een foto, dus nog tot midden/eind oktober wachten. Meubels van de ikea wilde wij eerst ook doen, als je al een bedje hebt is dat wel zo handig. Ze hebben leuke en mooie dingen bij de ikea. Ben benieuwd hoe het eruit komt te zien en welke meubels jullie daar gaan kopen. gr ecl
Leuk om te lezen dat jullie ook al spulletjes aan het inslaan zijn! Wij hebben zaterdag de babykamer besteld en 2e hands inrichting opgehaald van Snoopy. Echt super leuk! Bijpassend Snoopy behang hebben we ook al besteld Kinderwagen hebben we vorige week opgehaald, ook 2ehands. Heb lekker schoongemaak en alles gewassen en nu staat het in de opslag op zolder Ben ook aan het kijken voor een 2ehandsbox. Rest van de spulletjes komt nog wel haha! Oh en door jullie was ik nieuwsgierig dus heb net ook de Angelsound besteld haha! Ben heeeel benieuwd
Ohh en ik ben jaloers op jullie mooie buikjes! Hier nog steeds alleen bolle darmen. Maar m'n vriend noemt me al wel spekkie en hamlapje. Niet leuk En m'n baas zei vandaag ook al van zit je dikke buik niet in de weg.. Grr ik ben niet dik!
Mw en babymaken, mooie buiken! Lien, hier doen ze een geslachtsbepalende echo vanaf 17 weken. Maar ik ken mensen die het met 16 weken al hebben laten doen en daar was het ook bij te zien. Onze vk zei vrijdag dat het nog te klein was om te zien, niet de baby, maar de balletjes. Ik denk eerder dat ze gewoon nog geen uitspraak durfde te doen. Ze deed er ook niet echt moeite voor. Mijn vriend zei 's avonds ineens dat hij eigenlijk niets had gezien tussen de beentjes en ook van onder niet. Nee zei ik, dat was mij ook al opgevallen. Maar het ging zo snel dat ik me afvraag of het gezichtsbedrog was. Nu ben ik nog nieuwsgieriger naar de geslachtsbepalende echo haha! Ik heb altijd gezegd dat mijn 1e kindje een zoon zou zijn, maar sinds ik zwanger ben heb ik regelmatig het gevoel dat het weleens een meisje zou kunnen zijn. Ik ben in ieder geval niet overtuigd meer van het feit dat ik een jongen zal krijgen Dus zeg ik tegen iedereen dat het een meisje is en mijn vriend een jongen hihi! We zullen het zien, over 2 weken hebben we geslachtsbepalende echo! Ik ben erg benieuwd, maar ben met alletwee net zo blij hoor, ik heb geen voorkeur. Hebben jullie een voorkeur? Mijn vriend heeft dat wel, heel diep in zijn hart hoopt hij op een meisje, maar hij zal dit niet hardop uitspreken omdat hij met een jongen natuurlijk ook hartstikke blij is. Wij hebben de namen al. Voor een meisje heb ik hem al jaren en hoeveel andere namen we ook bedacht hebben, we komen steeds weer terug bij deze naam. De 2e naam is een naam die niemand van ons zal verwachten, apart vindt mijn vriend hem ook niet leuk, maar in combinatie met de 1e naam vindt hij hem wel heel mooi. Het klopt gewoon! Voor een jongen was het even zoeken, maar achteraf meteen al heel duidelijk omdat we, als we een zoon krijgen, hem indirect naar een overleden vriend vernoemen. Als het een jongen is, ben ik erg benieuwd hoe onze andere vrienden op de naam reageren. Het zal wel wat emoties losmaken denk We laten die naam sowieso staan, als het een meisje is dan bewaren we hem voor de eventuele volgende haha! Ecl, wij hebben voor onze hond ook een naam die iedereen Antilliaanse vond klinken haha, maar ik vind hem prachtig. Hij heet Jairo, stoer en met een mooie betekenis vind ik. Daar moesten veel mensen aan wennen hihi! Voor de baby hebben we een Japanse naam haha, maar ik denk niet dat iemand weet dat het Japans is! Wij hebben de babykamer ook van Marktplaats. Het is babykamer Turijn van de Babydump. Maar we vonden hem zo duur, dat we hem 2e hands hebben gekocht! Ben er erg blij mee! Wij twijfelen tussen een Quinny Buzz of een MaxiCosi Mura. Al vind ik de Concord Neo ook erg mooi, die gaan we ook nog uitproberen. De Stokke vond ik niet zo mooi en al helemaal niet stevig. De Joolz vindt mijn vriend niet mooi. In eerste instantie wilde ik de Mutsy Slider, maar nu ik die in het echt heb gezien vind ik hem toch niet zo. Elvina, leuk dat je ook al lekker aan het shoppen bent! En de AngelSound kan ik je echt aanraden, heb gisteren het hartje aan mijn oma laten luisteren, die vond het erg bijzonder. Zij heeft dat nog nooit gehoord, vroeger was dat er allemaal nog niet en met mijn moeder en tante is ze eigenlijk nooit mee geweest naar de vk, dus ze was wel een beetje ontroerd! Mijn moeder wil ook steeds luisteren, die vind het zo leuk haha!
Mooi buikje babymaken! Lijkt wel beetje op elkaar he! Namen hebben we allang bedacht alleen nog geen reserve namen haha zitten in dec jan en feb beetje in babyboom int dorp Ik zit te kijken voor kinderwagen Koelstra
MW21; Ben ook dieet freak tot obsessie aan toe. De 1ste en 2de zwangerschappen er dan ook voor gekozen om helemaal niet te wegen. Deze keer gaan we dat ook niet doen. Krijg spontaan stress als ik zie dat er weer een kilo bij is en om alles leuk te houden en te zorgen dat het geen obsessie wordt wegen wij niet. Heb nu ook de kilo's van de vorige zwangerschappen er nog niet af. Moest er nog tien afhebben en was toen onverwacht weer zwanger geworden. Doppler heb ik ook al sinds de eerste zwangerschap. Bij mij zorg het voor rust als ik even het hartje heb gehoord. Vooral omdat ik veel last heb van steken in mijn liezen en onrustige buik. Ben ook aan het kijken voor nieuwe kinderwagen, had alles al weggedaan van de jongens wat ik had. Moet alles weer opnieuw aanschaffen. Ben wel benieuw wat het wordt, heb met 17 weken een geslachtsbeplaing kan niet wachten tot de 20 wk echo. Wacht dus ook met dingen kopen tot dan. Vind hetgewoon leuk om alles gericht te kopen op het geslacht. Bij de jongens wist ik het ook, is wel erg makkelijk.
ecl........24 jaar.....1ste kind.......31 januari....13 sep (20 wkn echo) babymaken, 29, 1ste kindje, 31 jan/ 1 feb, 23/9 20wk Mama in spe....28 jaar....1ste kindje......2 februari....---- Sweet84.......27 jaar.....1ste kind.............4 februari(?)...22 juni Doortje25.......... 26jaar..... 1ste kind........ 6 februari..... 12 augustus 3e echo Mausyi.......... .27jaar..... 1ste kind........ 6 februari..... 22 augustus 3e echo riniti.............29 jaar.....2de kind......-- 8 februari(?).....----- Foxyb...........26 jaar.... 2e kind.......... 9 februari...... 12 juli Mw21.......... 24jaar..... 1ste kind........ 9 februari..... 18 augustus 2e echo HappyGrump....30 jaar....1e kind.........11 februari.......7 juli Lien86.........25 jaar......1stekindje......19 februari.....11 augustus 2e echo... Nattasja77....33 jaar......3e kindje.......11 februari....----- Waterman25...25jaar.... 1ste kind....... 11februari..... onbekend Missme..........21 jaar....1stekind....13 februari.....6 sept 2e controle HA Meid1987......24 jaar.....1e kind...........14 februari....---- Lautje.........29 jaar.......1ste kindje.....16 feb...........29 juni... Missillie........25 jaar.......2ekindje.......17 februari....----- Char1983....28 jaar......1e kindje....17 feb....28 juli 2e echo Elvina..........25 jaar......1ste kindje......18 feb..........14 juli MieWie.........27 jaar.......2de kindje......18 feb..........28 juli 1ste echo Lievefamke...30 jaar......2de kind.........26 februari.....4 juli... Ladys1987....24 jaar......1se kindje.......28 februari.....7 juli Blue21381.....30 jaar......2de kindje......29 februari...16 aug 4e echo Foxter..........-- jaar....---kind...........--februari.....------ Det........26 jaar......1stekind......23 februari.....3 augustus 2de echo Mar3kids..........34jaar.......3e kindje........15februari......
cl........24 jaar.....1ste kind.......31 januari....13 sep (20 wkn echo) babymaken, 29, 1ste kindje, 31 jan/ 1 feb, gyn. 22/8 & 20w 23/9 Mama in spe....28 jaar....1ste kindje......2 februari....---- Sweet84.......27 jaar.....1ste kind.............4 februari(?)...22 juni Doortje25.......... 26jaar..... 1ste kind........ 6 februari..... 12 augustus 3e echo Mausyi.......... .27jaar..... 1ste kind........ 6 februari..... 22 augustus 3e echo riniti.............29 jaar.....2de kind......-- 8 februari(?).....----- Foxyb...........26 jaar.... 2e kind.......... 9 februari...... 12 juli Mw21.......... 24jaar..... 1ste kind........ 9 februari..... 18 augustus 2e echo HappyGrump....30 jaar....1e kind.........11 februari.......7 juli Lien86.........25 jaar......1stekindje......19 februari.....11 augustus 2e echo... Nattasja77....33 jaar......3e kindje.......11 februari....----- Waterman25...25jaar.... 1ste kind....... 11februari..... onbekend Missme..........21 jaar....1stekind....13 februari.....6 sept 2e controle HA Meid1987......24 jaar.....1e kind...........14 februari....---- Lautje.........29 jaar.......1ste kindje.....16 feb...........29 juni... Missillie........25 jaar.......2ekindje.......17 februari....----- Char1983....28 jaar......1e kindje....17 feb....28 juli 2e echo Elvina..........25 jaar......1ste kindje......18 feb..........14 juli MieWie.........27 jaar.......2de kindje......18 feb..........28 juli 1ste echo Lievefamke...30 jaar......2de kind.........26 februari.....4 juli... Ladys1987....24 jaar......1se kindje.......28 februari.....7 juli Blue21381.....30 jaar......2de kindje......29 februari...16 aug 4e echo Foxter..........-- jaar....---kind...........--februari.....------ Det........26 jaar......1stekind......23 februari.....3 augustus 2de echo Mar3kids..........34jaar.......3e kindje........15februari...... Even mijn afspraak met de gyn van as maandag erbij gezet!
Ik heb eindelijk ook een set van foto's naast elkaar. Bekijk bijlage 176134 Vraag: Het buikje was ik heb kan ik gewoon nog inhouden, indrukken, vetkwab beetpakken en dergelijke. Is dat normaal en nog belangrijker zien jullie dat op de laatste foto van 16.2 weken (eerlijk zeggen aub!)? Ik heb het gevoel dat iedereen naar mijn buik kijkt als ik bijvoorbeeld in de stad loop en het lijkt me niet leuk als ze denken "wat een vette buik"
Babymaken, ik denk dat mensen naar je buik kijken omdat ze m mooi vinden!! Ik vind je buikje in ieder geval erg mooi!!
Doe niet zo mal! Als ik je foto's zo zie en je verhaal lees lijken onze buiken veel op elkaar! Bij mij kijken ze ook en ga er vanuit dat ze denken; zal ze zwanger zijn? Kheb ook een mooi rolletje onder me borsten, jammer! Maar denk dat t goed is dat t alvast oprekt!!
Babymaken en Mw, heel herkenbaar! Hier ook nog een speklaagje hoor haha, maar dat zal wel normaal zijn. Mijn onderbuik is wel al hard, dat kan je ook niet echt meer vastpakken of inknijpen, maar de bovenkant wel hihi! Ik moet wel een andere navelpiercing gaan halen, die gaat nu strak zitten en voelt soms een beetje geïrriteerd. Dat mensen naar je buik kijken herken ik ook, het zal wel zijn omdat ze zich afvragen hoe ver ik ben. Dat doe ik zelf ook bij andere zwangere vrouwen haha! Maar je hebt duidelijk een zwangerschapsbuik hoor, dus maak je er maar niet druk om dat mensen denken dat het gewoon vet is. Hier een foto van vandaag, ik lijk wel iets slanker dan 2 weken geleden geworden ipv dikker, ook aan mijn rok merk ik dat. Vreemd... Bekijk bijlage 176200
Hier hetzelfde hoor Babymaken! Ook al zijn er momenten op een dag dat mijn buik heel hard en steviga anvoelt, kan ik mij voorstellen dat er mensen zijn die nog kunnen denken dat ik misschien dikker ben. Daarom lekker mooie positietruitjes aan die mijn buik mooi accentueren, wijde kleding staat nu echt niet mooi! Hier dan ook maar weer een foto van mijn buik. Genomen met telefoon, daarom niet zo duidelijk!
Oke jullie stellen me gerust. Ben al best onzeker van mijzelf en omdat IK weet dat het nog geen echte babybuik is, denk ik dat iedereen dat ziet en weet. Thnx dames! En ja ik herken mijn buik wel in jullie buiken en jullie buiken vind ik ook gewoon mooi!
babymaken: Dat is absoluut geen vette buik, gewoon een mooi zwangerschapsbuikje. Mag je trots op zijn.
Babymaken zo herkenbaar! Ben niet echt onzeker over mezelf maar weet nu zelf ook wel dat ik me buik mooier maak! Ik zou me nog wel in me normale broek kunnen wurmen en dan zie je alleen een vetrol! Met een positiebroek en positieleggingen is het toch een stuk mooier! (Weet wel dat die buikvetrol van me zwangerschap komt mijn darmen en maag zitten zo hoog! En s avonds is die wel keihard dus het is niet zo dat ik dat vet daar al had ) @Doortje Ik had met 6 weken mijn eerste positiebroek gekocht die was in de aanbieding zat als gegoten en tot 13 weken ook nu van de week aan hing die opeens los bij de knoop riemrand, vond het zo raar Maar ik denk dat je hele lichaam gewoon andere vormen aanneemt waardoor het allemaal anders verdeeld wordt... Goede verklaring toch?
MW21: ja gek eigenlijk he! Ik wist helemaal niet dat allemaal zo ging als je zwanger was: al die lichaamsdelen die omhoog schoven. Mogen ze je van te voren wel eens even vertellen haha! Ik dacht je blijft hetzelfde en krijgt dan langzaam een strak buikje. Nou de praktijk heeft mij nu anders geleerd haha! Laatst borrelde mijn buik, omdat ik honger had. Ik voelde het bovenin. Was zo'n rare gewaarwording. Wel grappig! Doortje: Ik heb gehoord dat je lichaam eerst uit gaat rekken: niet alleen van voor, maar ook aan de zijkanten en op je kont (heb ik duidelijk gemerkt haha). Langzamerhand gaat meestal dat spek aan de zijkanten en de kont weg en wordt het meer omhoog getrokken en dan neemt je buik zwangerschapsvormen aan. Ik merk nu ook en zie het ook aan de foto's zo naast elkaar dat ik eerst van de zijkant dik en vet zag en nu eigenlijk meer gewoon het buikje, maar minder vet aan zijkant en achterwerk Dus MW21 ben het met je eens: je lichaam neemt andere vormen aan! Kan dus goed kloppen doortje dat je nu slanker lijkt. Komt vast goed met ons hihihi!