Kraamnzorg en kdv zijn al geregeld. Weet niet of ik een curcus ga doen. Vorige keer was wel leuk hoor, maar heb er uiteindelijk geen zaak aan gehad en soms kwam het gezeur van de overige dames best me neus uit. Misschien wel zwemmen, lijkt me wel lekker. kamertje en dergelijke: Ik ga een ledikantje bij Ikea halen. Commode heb ik nog van de vorige keer. Kinderwagen haal ik van marktplaats. Komt allemaal uit mijn eigen zak
Tjaa blijft een dure bedoeling, dus ben blij met elke financiele bijdrage van de toekomstige opa en oma... Niet dat we het zelf niet kunnen betalen maar vind het wel super lief
Hier ook kraamzorg en kdv al geregeld. Kdv is ook waar ik zelf werk en waar mijn 1e ook op zit. Maar ben toch wel erg benieud naar de verhogingen van het kabinet, want betaal nu voor 1 kind al 340 euro per maand ( voor 3 dagen) HEb begrepen dat je met de 2e maar 64% betaald, maar goed dat is straks 3 kwart van mijn salaris ben ik bang :x Wat een cursus betreft lijkt het me wel leuk, maar zou niet goed weten welke cursus ik dan zou willen. Zwangerfit wou ik doen en mag al vanaf 16 weken...ik weet het niet.
Ik heb de papieren liggen voor de kraamzorg, moet ze dus nog invullen. Maar weet nog steeds niet of ik thuis of in het ziekenhuis wil bevallen, vandaar dat ik het uitgesteld heb Denk niet dat ik een cursus ga doen, heb er toch geen tijd voor.. Kamertje is besteld, die krijgen we van mijn ouders. Kinderwagen hebben we 2ehands en van m'n schoonouders gekregen Verder zelf al hoop spulletjes gekocht haha!
Huh zo gigantisch veel!! Dat had ik niet verwacht!!! Kan je bijna net zo goed ophouden met werken! Ben echt stomverbaasd... Ik hoop dat het mee zal vallen :S
Ooo nee snap het hoor. Was ook gene verwijd ofzo Bij mijn eerste heeft mijn moeder bijna alles gedaan. Nu zal ze ook vast dingen gaan aanschaffen voor me, maar ze heeft ook nog een studerend kind thuis wonen Van mijn vader hoef ik niet eens een kaartje te verwachten En heb ook geen partner, dus alles komt echt uit mijn eigen zak
Kraamzorg heb ik al geregeld, moet alleen nog een kraambedverloskundige regelen. Ik ben onder controle bij de vk in het ziekenhuis, maar die doet niet de controles thuis, na de bevalling. Daar moet ik dus nog even achteraan! Zwangerschapsgym ga ik regelen als ik 20 weken ben en ik denk dat ik ook lekker ga zwemmen. Maar dan niet zwangerschapszwemmen want dan moet ik alleen en dat zie ik niet zo zitten, maar gewoon gezellig samen met mijn vriend. Het kamertje hebben we al. We hebben eerst bij de baby-dump gekeken welk kamertje we graag wilden en vervolgens zijn we op marktplaats op zoek gegaan naar datzelfde kamertje. Alleen het ledikantje is beschadigd en daar erger ik me aan, dus wellicht dat we die nog nieuw bestellen als ik het niet netjes opgeknapt krijg. De kinderwagen hebben we nog niet, maar nadat ik hem afgelopen week bij kennisen heb gezien, weet ik zeker dat we de MaxiCosi Mura met 4 wielen gaan halen. Die kopen we overigens wel nieuw in de winkel. Ons kindje gaat 2 dagen in de week naar mijn moeder, dus kinderopvang hoef ik gelukkig niet te regelen. Had ook heel duur geweest, dan zou ik nog beter kunnen stoppen met werken aangezien ik ook een Wajong-uitkering heb. Maar ik vind mijn werk veel te leuk, dus wil sowieso 2 dagen (en misschien wel 3 als het gaat) blijven werken. Nog 4 dagen meiden, dan weten we als het goed is wat ons kleintje is! Ik vind het zo spannend!
Kraamzorg is geregeld rest komt heus wel goed maak me niet zo druk hoor... in oktober ofzo kamertje beetje in huis klussen en ga pas 1 juni weer werken dus opvang kan ik in me verlof nog wel regelen. Lekker genieten, niet stressen
Trouwens weet pas net voor me verlof welke dagen ik op welke groep (gehandicaptenzorg) ik ga werken dus kan dan pas. Maar heb 5 maanden verlof dus komt goed
hier de kraamzorg al rond het was nog best een klus omdat mijn 1e keus al geen plek meer had. Kdv heb ik al rond het 1e jaar gaat de kleine 2 dagen en daarna 3 dagen. Ik hoop alleen dat ze niet teveel gaan veranderen want anders wordt het wel een heel heel duur grapje. Wij hebben maandag een wagen gekocht op marktplaats bijna nieuw en alles erop en eraan. Het kamertje wil ik wel nieuw omdat dat toch wel erg lang blijft staan. Verder ga ik veel bij vriendinnen lenen ik ben de laatste die een kleintje krijgt en een deel is al klaar. Verder hebben wij nog niets gekocht omdat ik pas wil gaan kopen als ik weet wat het is. over 2 weken hebben wij een pret echo en dan 5 oktober de 20+ weken echo.
Ik wil ook graag al weten wat het wordt maar vriendlief wil het niet weten van te voren :S Net even een tas vol kleren gescoord bij de prenatal Pff niet alle zwangere vrouwen zijn dik hoor.. Ik verzoop in een maatje 36! Beetje overdreven Dat was van Prenatal eigen merk. Heb nu een mooie spijkerbroek van mamalicious, die heeft ook breedtematen En verder nog wat dingen in de uitverkoop Gister dacht iemand dat ik al een week of 20 was aangezien ik nu wel een buikje begin te krijgen..
Is best een leuk pakket he van de Etos? Ik heb hem ook bij prenatal en kruidvat besteld en als je kindje geboren is kan je met het geboortekaartje naar de plus en c1000 krijg je ook nog een pakket. Hier de kraamzorg ook al geregeld en ga ook een soort van zwangerschapsgym doen krijg we vergoed van de verzekering.
Tja, jammer dat de gynaecoloog er alleen zoveel op let. Die gaat vast lopen zeuren als ik teveel bij kom. Voorlopig eet ik gezond (ik snoep niet veel meer en dat scheelt heel veel!). Daarom ben ik ook afgevallen. Meestal als ik stop met snoepen val ik in de eerste week al 4 kilo af ofzo (kan je nagaan hoeveel ik normaal snoep haha). Dus dat ik nu ben afgevallen maak ik me niet druk om. Dat is alleen maar door gezond eten en niet door lijnen. Ik sta nu alweer een tijdje stil, dus dat is ook prettig. Merk dat mijn buik dikker wordt en de rest wat minder hihi... Zal binnenkort wel een buikfoto maken. Jullie hebben allemaal mooie zwangere buikjes zeg!
char gefeliciteerd met je verloving! Ik lees ff niet alles bij. Zag wel dat ik ver boven de gemiddelde leeftijd zit hier met mijn 30 jaar. Voel me oud! bwhahaha. Het is wel al onze tweede... de eerste was ik 28 (nog boven gemiddeld hier). Ik ga ff op zoek naar het recente lijstje...
Ik ben ook al 3 kilo afgevallen. Maar de vorige zwangerschap 25 kilo bijgekomen, die er nog niet af waren, dus het mocht wel... De gyn zei wel gelijk dat je moest oppassen met teveel fruit. Zitten ook weer suikers in enzo (aangezien ik nu overgewicht heb, moet ik ook oppassen dat ik geen zwangerschapssuiker krijg)
cl........24 jaar.....1ste kind.......31 januari....13 sep (20 wkn echo) babymaken, 29, 1ste kindje, 31 jan/ 1 feb, gyn. 22/8 & 20w 23/9 Mama in spe....28 jaar....1ste kindje......2 februari....---- Sweet84.......27 jaar.....1ste kind.............4 februari(?)...22 juni Doortje25.......... 26jaar..... 1ste kind........ 6 februari..... 12 augustus 3e echo Mausyi.......... .27jaar..... 1ste kind........ 6 februari..... 22 augustus 3e echo riniti.............29 jaar.....2de kind......-- 8 februari(?).....----- Foxyb...........26 jaar.... 2e kind.......... 9 februari...... 12 juli Mw21.......... 24jaar..... 1ste kind........ 9 februari..... 18 augustus 2e echo HappyGrump....30 jaar....1e kind.........11 februari.......7 juli Lien86.........25 jaar......1stekindje......19 februari.....11 augustus 2e echo... Nattasja77....33 jaar......3e kindje.......11 februari....----- Waterman25...25jaar.... 1ste kind....... 11februari..... onbekend Missme..........21 jaar....1stekind....13 februari.....6 sept 2e controle HA Meid1987......24 jaar.....1e kind...........14 februari....---- Lautje.........29 jaar.......1ste kindje.....16 feb...........29 juni... Missillie........25 jaar.......2ekindje.......17 februari....----- Char1983....28 jaar......1e kindje....17 feb....28 juli 2e echo Elvina..........25 jaar......1ste kindje......18 feb..........14 juli MieWie.........27 jaar.......2de kindje......18 feb..........28 juli 1ste echo Lievefamke...30 jaar......2de kind.........26 februari.....5 september gyn... Ladys1987....24 jaar......1se kindje.......28 februari.....7 juli Blue21381.....30 jaar......2de kindje......29 februari...16 aug 4e echo Foxter..........-- jaar....---kind...........--februari.....------ Det........26 jaar......1stekind......23 februari.....3 augustus 2de echo Mar3kids..........34jaar.......3e kindje........15februari...... Inmiddels al 2x naar het ziekenhuis geweest de afgelopen week en een echo gekregen i.v.m. ernstig bloedverlies. Gelukkig was met de beeb alles goed!