Buikjes Februari 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Foxymama, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ecl

ecl Niet meer actief

oohh een buikje!
    Ja hoor hier is een flinke buik te zien en dan bedoel ik echt flink.
    Beetje jammer dat het alleen maar vet is;)
    Mijn buik is wel iets opgezet, merk ik aan me broeken, maar dat komt door mijn darmen en alle lucht die daar in zit!

2. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    hey meiden... ik krijg gewoon wel al een buikje ( neee niet door het extreme eten ;) want heb helemaal niet zo'n trek) maar echt... bij de eerste kreeg ik bij ongeveer 20 weken een beetje een buikje... maar wat er nu aan de hand is... niet normaal. ik heb zelfs al van die vellen op mijn buik ( klinkt ook weer lekker ranzig) maar van die soort strepen waar allemaal velletjes opkomen ( net of je heel erg verbrand bent) vind het echt niet normaal bij zo kort zwanger zijn.... ik zat ook in de mmm en heb hormonen gespoten waarbij je meer kans op een meerling hebt... ik zou het bijna gaan denken...
    hihi... nou tot snel weer

liefs riniti

3. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

hoi hoi,

mag ik vragen wat jij allemaal voor medicijnen hebt gehad, en waar het uiteindelijk mee gelukt is??? Ik had clomid 50 mg, 100mg, 150mg en ben daarna overgestapt op fostimon injecties en pregnyl... hiermee was ik nu in ronde 1 zwanger!!!

groetjes riniti

4. ecl

ecl Niet meer actief

Hoi Riniti,

Bij een 2de groeit je buik vaak al sneller, maar de groei die jij nu hebt zijn warschijnlijk vooral je darmen.
    Je beep en baarmoeder zijn nu nog veel te klein om voor een buikje te zorgen.
    Maargoed is wel leuk als je het nu al wat gaat zien! darmen of niet het komt toch door je zwangerschap;)

Ik heb 1x 50 en 100mg clomid geslikt, deze sloegen beide niet aan. 150mg clomid heb ik 8 keer slikt, waarvan 1 x dat het niet aansloeg en 2x een vmk. Door extreme bijwerkingen aan mijn ogen van clomid moest ik over gaan op 20mg Tamoxifen (nolvadex). Dit heb ik 2x geslikt met ook een vmk en een veel langere cyclus. Omdat er weinig bekend is over dit medicijn en ik me niet geroepen voelde om een of ander proef konijn te zijn ben ik gestopt met de Tamoxifen (Nolvadex) wat trouwens een medicijn is wat wordt gebruikt bij bepaalde soorten kanker:$.
    Toen ben ik begonnen met het spuiten van Menopur en pregnyl. De eerste ronde geen eisprong gehad door een cyste, de tweede ronde wel een eisprong op cd 32 ofzo pas( 2 grote eitjes en 1 kleine).
    Toen 5 cystes dus weer een maand uit de running. En nu de derde ronde op echo 1 een ei van 11mm en 4 dagen later op echo 2 niks meer. Dat ei van 11mm is dus heel snel gegroeit en gesprongen voor ik de pregnyl had gespoten en ben nu dus zwanger!!

Zo had het ook heel kort kunnen doen, maar ben altijd een beetje lang van stof:p. In mijn onderschrift staat het trouwens ook, maar dan beknopt

5. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Buikjes februari 2012 lijst:

ecl....24jaar....1ste kind....30 januari....20 juni
    riniti....--jaar....2de kind....-- februari.....-----
    Foxyb....26 jaar.... 2e kind.... 9 februari...... 12 juli
    Missme....21 jaar....1ste kind....4 februari.....onbekend!
    Mw.... --jaar....--- kind....-- februari.....-----
    Waterman.... --jaar....--- kind....--februari.....-----
    Foxter....-- jaar....---kind....--februari.....------
    Sweet84....27 jaar....1e kind....4 februari(?)....10 juni

Hallo meiden!
    Of ik vrijdag ook een echo krijg is niet zeker, maar we hadden al een afspraak staan omdat we meer dan een jaar bezig waren. Nu hoeft het eigenlijk niet meer, maar om de afspraak nu te verzetten....Ik zeg gewoon tegen de gyn. dat ik vrijdagochtend pas getest heb en dat ik dus niet meer af kon zeggen..(slecht he;))

Ik heb vooral 's avonds last van krampen, vooral ter hoogte van mijn darmen. Gisteren giga steken in mijn maag! En toch niet raar gegeten. Elke keer als ik wat voel, ben ik bang dat het verkeerd gaat...
    Ik heb ook last van temp wisselingen, dan heb ik het weer warm, dan weer koud!

6. ecl

ecl Niet meer actief

Sweet84....27 jaar....1ekind....4 februari(?)....10 juni
    Mw.... --jaar....--- kind
    ....-- februari.....-----

Riniti wil jij de lijst ook nog even invullen? andere dames waar zijn jullie? gaat alles nog goed?

7. ecl

ecl Niet meer actief

Sweety ja dat kan je wel doen ja! Houd er wel rekening mee dat je dan no niet veel op echo ziet! Later een echo is wat verstandiger, omdat er dan gewoon veel meer te zien is.
    Nu heb je kans dat ze alleen een vruchtzakje zien, maar misschien heb je geluk en is er meer te zien1
    Als je er maar rekening mee houd, anders valt het strx zo tegen.

8. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hay!
    Wil iemand mij bij de lijst zetten lukt nie zo makkelijk via mijn mobiel...
    24 jaar 1e kindje 5 februari. Heb de 15e echo en hoop jullie dan weer te verlaten haha klinkt aardig hé! Maar hoop iets verder te zijn :p

9. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Sweet84....27 jaar....1ekind....4 februari(?)....10 juni
    Mw21.... 24jaar.... 1ste kind
    .... 5 februari..... 15 juni

10. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    Haai meiden!
    Pff dus als je een 2e krijgt wordt je buik eerder dikker??
    JEEEEEEEETJE die van mij is nu al als een kanon en dit is m'n 1e!! Heb de broek alweer los! Zo hoef ik 's avonds ook niet bij mensen op visite want die weten meteen dat er wat aan de hand is haha!!
    Ben er wel ontzettend trots op hoor! Dat is het absoluut niet!

Hey even een vraagje.. Jullie hebben allemaal zelf om een echo gebeld? Niet eerst via de huisarts??

Liefs!

11. Foxymama

Ik ben eerst bij de huisarts geweest, die verwees me door naar de verloskundige. Zij vertelde mij waar naartoe ik moest bellen en wanneer ik mijn echo moest plannen.

Maar het is volgens mij bij elke huisarts/verloskundige/situatie anders.

12. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    Oh oke! ik dacht al dat ik het verkeerd had aangepakt! Omdat jullie al zo snel zijn vandaar!!
    Maar dan komt het dus goed!! Duurde het lang voordat je de echo kon plannen? Wil het zo graag zien!! Haha
    Liefs

13. Foxymama

Ik adviseer je wel op tijd te bellen, omdat het soms best nogal eens druk kan zijn (bij verloskundige en de plekken waar ze de echo doen).

Mijn echo plannen was zo gepiept, maar krijg de spruit pas over een maand te zien :(.
    Heb geen medische indicatie ofzo, dus willen ze pas een termijn echo hebben van rond de 9/10 weken.

14. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    Dat zal wel inderdaad! Zodra ik de verwijsbrief heb maak ik meteen een afspraak! Maar dan zal het bij mij dus ook nog wel eventjes duren! Nou je, afwachten moeten we toch! helaas :(

15. Foxymama

haha, inderdaad, we moeten nog MAANDEN wachten :p

16. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    haha ja dat is ook zo (GELUKKIG!!)
    wat zijn die paar weekjes dan eigenlijk! niks vergeleken met die maanden ;)

17. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hay! Ik hebb verloskundige gebelt en kreeg meteen 4 tel nr waar ik een afspraak kon maken.
    Verwijsbrief kreeg ik gister bij de intake...
    Maarre ik heb een vroege echo omdat mijn cyclus onregelmatig was. Daardoor weet ik niet precies hoe ver ik ben.

Misschien kan dat bij jou ook?

X

18. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    Opzich heb ik niet echt een hele rare cyclus gehad.. De laatste 2 keren waren echt netjes 28 dagen.. Perfect dus..
    heb wel dat mijn vorige menstruatie niet echt een menstruatie was.. Daardoor twijfel ik ook heel lichtjes..!! Ik overleg het wel even met de HA! De achtergrond van me ma maakt me ook iets angstiger moet ik eerlijk bekennen! Tis niet erfelijk maar toch..

19. waterman25

13 apr 2011
    49
    0
    0
    <font color="#ff00ff">Buikjes februari</font> <font color="deepskyblue">2012 lijst:</font><br> <br> </b><font color="deepskyblue">ecl....24jaar....1ste</font> <font color="magenta">kind....30 januari....20 juni</font><br> <font color="magenta">Missme....21 jaar....1ste<font color="deepskyblue"> kind....4 februari.....onbekend!</font><br> <font color="#00bfff">Foxyb....26 jaar.... 2e</font> <font color="magenta">kind.... 9 februari...... 12 juli</font><br> Sweet84....27 jaar....1e<font color="deepskyblue">kind....4 februari(?)....10 juni</font><br> </font><font color="deepskyblue">riniti....--jaar....2de</font> <font color="deepskyblue">kind</font><font color="magenta">....-- februari.....-----<br> </font><font color="deepskyblue"><font color="magenta">Waterman..25.. --jaar.1ste...---</font> <font color="deepskyblue">kind..11..--februari...??..-----</font><br> Mw21.... 24jaar.... 1ste kind</font><font color="magenta">.... 5 februari..... 15 juni</font><br> <font color="magenta">Foxter....-- jaar....---kind</font><font color="deepskyblue">....--februari.....------ </font>

sorry voor de late reactie, maar heb het druk gehad op mijn werk en ben erg moe dus alle avonden op tijd naar bed haha:D
    ik heb gisteren de verloskundige gebeld en mag volgende week woensdag al komen..... nu heb ik niet gevraagd waarom dat al zo snel is??is dat misschien omdat het mijn eerste is?weet iemand hier iets van? groetjes

20. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    tuurlijk vul ik het lijstje even in ;) moet alleen ff kijken wat die laatste datum nou is ;)

Deel Deze Pagina