mooie buikjes hoor! Moet er nog steeds 1 maken. Maar vind het meer vet dan babybuik... Dus eerst maar kijken hoe de foto lukt
Wat een mooie buikjes allemaal en zo verschillend van vorm. Mijn buik lijkt ook meer vet dan een zwangerschapsbuikje, vet wat is blijven zitten van de andere twee jongens. Had het er nog niet af moest nog tien kilo. Ik ben nu 34 en als de baby geboren wordt 35 dus ben denk ik de oudste hier. Voel mij wel een beetje oud hoor tussen jullie, hihi.
Is toch geweldig als je op die leeftijd nog in verwachting mag en kan zijn! Mijn schoonzus is 36 en zwanger! Zwanger is zwanger, dus voel je maar lekker thuis hier!
Hey meiden, Sorry ik ben een hele tijd niet geweest!! Druk druk druk!! Ik heb alles bijgelezen, en ik zag onwijs mooie buikjes voorbij komen! Ik zal straks ook nog 1tje plaatsen! Kraamzorg heb ik ook al geregeld, kdv niet.. Hebben wij niet nodig. Mijn moeder gaat 2 dagen oppassen,en mijn schoonmoeder 1 dag.. Ben er heel blij mee! Kamertje / kinderwagen / maxicosi hebben wij in wk 13 besteld. In nov. wordt het thuis bezorgd. Heb er nu al helemaal zin in om het kamertje te gaan inrichten!
Mooie buikjes allemaal! Die van mij is nog niet zo groot haha Maar het begint al ergens op te lijken Heb ook een paar buikbanden gekocht
Pina: je begint ook goed te groeien nu leuk! char: je ziet dat je steeds iets meer groeit. Mooi! Hier één van mij met 19 weken: Bekijk bijlage 181156
Hallo Dames, Wat zie ik weer ontzettend mooie bolle buikjes voorbij komen! Zijn er meiden de baby echt hebben voelen schoppen? Dat lijkt mij zo ontzettend bijzonder Maar even een vraag van mij en mijn partner. Een heel dringende vraag.... Wij zitten namelijk met de jongensnaam. En we kunnen dit met niemand bespreken want ja we willen natuurlijk dat de naam een verrassing blijft voor onze omgeving. Maar aangezien ik jullie niet zie in real life kan ik het hier wel bespreken We hebben namelijk de naam Louk uitgekozen. Wij vinden de naam erg mooi maar we maken ons wat zorgen over hoe mensen deze naam zullen uitspreken. Daarom zou ik graag wat reacties willen van jullie over (wat het eerste in jullie opkomt) hoe je dit zou uitspreken. Ik weet dat het lastig is te beschrijven zonder spraak erbij, maar please probeer het eens Jullie zouden ons er ontzettend mee helpen! Alvast bedankt voor jullie reacties BEN BENIEUWD
Ik zou het uitspreken als loek. Gewoon met de oe-klank dus. Maar denk dat er ook heel veel mensen zullen zijn die het als louk - met de ou-klank van zout - uit zouden spreken. Hoop dat je hier wat aan hebt en ben uiteindelijk benieuwd hoe jullie het uitspreken ..
Mooie buikjes meiden! Ik zal er morgen ook weer eentje plaatsen. Lien, ja ik voel de baby echt al schoppen en bewegen, zo leuk! Heel bijzonder als je dat voelt, ik zit dan echt met een glimlach op mijn gezicht! Vanmiddag gingen we in ondertrouw en toen was de kleine een partij druk en dan moet je maar serieus blijven hihi! Ik zou Louk als Loek uitspreken.
@ doortje Gefeliciteerd met het in ondertrouw gaan!Heerlijk zeg ben je straks echt een familietje wanneer voelde je de baby voor t eerst? @mw 21 ziet er goed uit! heb je trouwens ook een gedachte over de uitspraak van de naam Louk?
Ik denk wel dat ik gewoon louk zou zeggen omdat dat er staat. Kan mij wel voorstellen dat mensen loek kunnen gaan zeggen. Aparte naam trouwens, nog nooit van gehoord. Doet me denken aan nout. Ik wil eerst weten wat het geslacht wordt en daarna een naam bedenken. Wij hebben al twee jongens, dus de namen die wij het leukste vonden voor een jongen hebben we al gebruikt. Moeilijk hoor.
wat een super buiken. ik had het idee dat ik heel snel ging maar als ik zo naar jullie kijk is het nog redelijk. Ik zou zeggen Loek ik vind de naam erg leuk en veel mensen kennen het naar mijn idee
Ik zie ook veel leuke buikfoto's voorbij komen en je ziet bij iedereen goed dat de buikjes al buiken worden! We zijn goed in de groei! @ Doortje gefeliciteerd met jullie ondertrouw wanneer gaan jullie trouwen? @ Lien ik zou ook Louk als loek uitspreken vind het een leuke naam!