zaterdag hadden we de pretecho en we krijgen weer n meisje! 12 okt de 20weken echo. Zit nu op mn foon dus foto van mn groeiende buik volgt nog.
Mooi doortje truitje van de vera moda? Hoe gaat het trouwens met jouw bekken ? enz? Ik heb na de 2e sessie bijna geen last meer! Verbazingwekkend gewoon! Ik moet nog 1x
Yeah! Buikje begint te groeien!! Mooie buikjes hoor.. En wauw mauysi, echt 'n heeeel mooi buikje heb jij! Ik kijk er al weken jaloers na haha! Maar..gelukkig begint het nu ook bij mij te groeien.. echt heel leuk Vanmorgen controle bij verloskundige, baarmoeder komt al 18 cm boven schaambot uit, hartje was duidelijk, en sinds gister voel ik het mannetje echt duidelijk bewegen
Mooie buikjes Mausyi, Blue en Casey! Babymaken, het is een jurkje van de Wonder Women. Ik heb hem hier op het forum ook al in het grijs voorbij zien komen! Afgelopen maandag ben ik voor het eerst bij de bekkenfysio geweest en heb ik wat ademhalingsoefeningen meegekregen om mijn bekkenbodemspier en overdwarsspier? (je weet vast wat ik bedoel) te trainen. Aankomende maandag gaat ze kijken of het allemaal goed in elkaar zit en soepel genoeg is. Ik heb nog steeds veel last, vooral het opstaan en net gaan zitten is pijnlijk. Schuin de trap opgaan helpt wel heel goed en ik sta nu op een bepaalde manier op uit mijn bed, wat ook al scheelt. Hopelijk gaat het steeds beter! Fijn dat het bij jou zo goed gaat!!!
Prachtige buikjes weer! Fijn dat de oefeningen helpen, hopelijk ook snel voor Doortje! Gister weer yoga gehad, daar doe ik ook verschillende oefeningen. Gelukkig nog niet veel last tot nu toe!
hahaha dat jurkje heb ik nu ook aan!!!! had hem in het wit en het groen gekocht alleen geen riempje eronder vind ik nu niet meer lekker zitten met die buik
Vandaag de 20 weken echo gehad en alles is goed. Moest eigenlijk vlgd week maar op de geslachtsecho leek het erop dat ik 1 tot 2 weken verder was dan mijn verloskundige steeds aangaf. Ik Heb dit zelf steeds gezegd. En wat blijkt??? Alle meetingen vandaag wezen uit dat ik 20 weken zwanger ben vandaag en geen 19 zoals de verloskundige aangeeft. Moet volgende week met de verloskundige overleggen dat ze de datum aanpast. Had anders pas over 2 weken echo.
Bij mij deed dat heel goed! Maar eerst een paar dagen heel veel pijn als ze het los gemaakt heeft, dus bereid je daar maar op voor! Laat je weten hoe het gegaan is ... Char: Hoe is het met jou bekken nu?
Hey dames, Mooie buikjes weer! Hier die van mij met 21w 5d, hij is niet helemaal va de zijkant. Zal nog een nieuwe foto maken met een strakker shirt en echt van de zijkant.
Mooie buikjes dames! Ik was hier even verbaasd over wat een duidelijk bolletje er overblijft als ik lig