haha ja ... op het andere forum had iemand ook al een liggende foto neer gepland. Je hebt een hype gecreert Hier een staande foto van vandaag 22.1. Truitje van de wonder woman! Eindelijk heb ik hem! Bekijk bijlage 186291
Hallo Dames, Al een tijdje niet geweest *schaam* *schaam*... Wat zie ik allemaal mooie buikjes voorbij komen zeg! Echt prachtig!! Ik zal nu deze week ook eens een mooie buikfoto maken, want inmiddels is het wel een overduidelijk zwangerschapsbuikje. En daar zat ik op te wachten Vanmiddag trouwens de 20 weken echo gehad! En het was helemaal goed. Ik ben ook super blij want we krijgen een meisje! Dat is ook wat ik het liefst wilde, ook al was ik net zo blij geweest met een jongetje. Dus de naam Louk (nog bedankt voor de reacties) zal nu in iedergeval niet nodig zijn Groetjes Lien
Mijn buikje met 19 weken en 5 dagen in mijn nieuwe jurkje, gescoord tijdens de Mama Mazzel dagen bij prenatal
@ladycake: dat jurkje heb ik ook! Ik vind hem alleen niet zo mooi blijven....hopelijk bij jou wel! @lien: wat fijn dat de 20 weken echo goed was! en leuk een meisje! @all. wat een mooie buikjes zie ik voorbij komen! Ik zal ook snel weer een foto plaatsen! Wij hebben heerlijk geshopt bij de prenatal vandaag! Nu we weten dat we een meisje krijgen vind ik babyspullen kopen nog leuker! een paar honderd euro kwijt maar ach wat een leuke spulletjes! Helemaal blij mee. ook wat positiekleding gekocht. Ik word erg chago als ik niks heb om aan te doen. Gisteren kreeg ik ook mijn bestelde buikbanden binden. Eentje met 9 months all inclusive...zo leuk!
vanmorgen een verjaardag gehad van mijn zwager en die waren zo nieuwsgierig wat we gingen krijgen. Hadden het al een paar weke nvoor ons gehouden de andere keren zeiden we het direct en nu vonden we het wel leuk om gewoon even te wachten. Maar voor zijn verjaardag mocht hij het weten en hij geloofde me helemaal niet. Hij eerst mijn man gebeld en vroeg wat krijgen jullie, alweer een jongen. Nou uiteindelijk geloofde hij het maar nog steeds met een lichte twijfel. Het wordt toch echt een jongen is al vier keer bevestigd. Ben nu weer jongens kleertjes kopen, voor meisjes is er zo veel meer keus.
ja, voor meiden heb je jurkjes, rokjes, maillot, broekjes, haarspeltjes, gewoon alles. Voor jongens is het vaak alleen een broekje, shirtje of blousje... Alhoewel ik de babykleding voor jongens nog wel heel leuk vind (die lichtblauwe boxpakjes en die stoere rompertjes). Ook qua speelgoed vind ik voor meiden veel meer dan jongens (als ze iets ouder worden). Barbies, modepoppen, hello kitty, echt vanalles. Voor jongens blijft het vooral bij auto's en lego... maar misschien lijkt het ook wel zo hoor. De jongen moet nog komen en voorlopig kan ik nog genoeg geld uitgeven dus misschien ook wel beter zo hahaha...
Mooie buiken dames! en leuke jurken zie ik voorbij komen! Ik maak de laatste tijd te weinig foto's snel verandering in brengen! @Babymaken lief dat je er naar vraagt heb er nog erg veel last van vanmiddag zelfs een verkeerde beweging gemaakt en kon niet meer recht lopen van de pijn,de fysio deed me gister ook behoorlijk zeer,hij liet me ook een duidelijk verschil zien tussen mijn linker en rechter kant kon goed zien dat mijn rechterkant uit balans is. Hopelijk gaat het snel beter!
Mooi dames! Char: ik hoop ook echt dat het minder wordt voor je! Hier mijn buikje (23 weken) Bekijk bijlage 187460
Mooie buikjes hoor. Leuk om het verschil te zien MW en babymaken 22 weken en 2 dagen Bekijk bijlage 187981
20 weken en 2 dagen, de 20 weken echo was helemaal goed!! Echt zooooooooooo fijn! Nu lekker kamertje gaan inrichten! Jullie hebben ook al echt hele mooie buikjes.. bij mij groeit het nu sinds 2 weken heel hard, leuk leuk!!! Dames, allemaaaaaaaal over de helft yeahhhh! Aftellen..... :d