Buikjes Februari 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Foxymama, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. waterman25

13 apr 2011
    49
    0
    0
    wil iemand mij in het lijstje zetten?? het lukt weer niet:x:)
    ik ben 25 jaar het is mijn eerste kindje en ben 11 februari uitgerekend de datum van mijn eerste echo weet ik nog niet

bedankt!!

2. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

#62 Foxymama, 7 jun 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2011
    Buikjes februari 2012 lijst:

ecl....24jaar....1ste kind....30 januari....20 juni
    Missme....21 jaar....1ste kind....4 februari.....onbekend!
    Foxyb....26 jaar.... 2e kind.... 9 februari...... 12 juli
    Sweet84....27 jaar....1ekind....4 februari(?)....10 juni
    riniti....29 jaar....2de kind....-- 8 februari(?).....-----
    Waterman25.... 25jaar.... 1ste kind.... 11februari..... onbekend
    Mw21.... 24jaar.... 1ste kind.... 5 februari..... 15 juni
    Foxter....-- jaar....---kind....--februari.....------

Geregeld ;)

3. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)

gevonden, hihi... de eerste echo datum, ecl wat grappig wij moeten tegelijk!!! spannend!! ik ga ff teruglezen want zag toen ik de 'gebruiksaanwijzing' van dit lijstje zocht dat ik wat berichten gemist heb...

4. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    ik had me intake ook met 5 weken hoor!!

5. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    ps ecl, hoe laat heb jij je afspraak 20 juni??

6. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    We zitten wel lekker te kletsen maar waar blijven de buikjes????
    Die van mij staat in mijn album. Is leuk joh om foto's van nu en straks te zien!!

7. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Huh? Nu ben ik er weer uit en via me tel kan ik t er nu niet zelf inzetten ! Haha

8. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Riniti ja klopt is voor ons een eerste aarde kindje, we hebben al 3 engeltjes. Wooohh wat klinkt dat zweverig:)!
    Voor jullie dus de 2de, hoe oud is jullie 1ste?

oei, wat naar dat jullie 3 kindjes hebben verloren! hopelijk gaat het nu gewoon helemaal goedkomen meid :)
    ons zoontje is 2 jaar en 3 maanden, echt een leuke leeftijd, alleen wel koppig hihi, maar dat hoort erbij! nou meid, zag dat we dezelfde dag voor een echo moeten ik moet om 14.00 uur.... spannend :D

spreek je snel weer.... doei doei

9. Foxymama

My bad :p

heb je er tussen gezet

10. ecl

ecl Niet meer actief

hey dames,

Goh wat hebben sommige van jullie al vroeg een echo! Scheelt aan de en kant wat wachten, maar kan ook weer voor extra onzekrheid zorgen. Maargoed je wilt je kleintje natuurlijk zo vaak en snel mogelijk zien!
    Omdat ik via de mmm zwanger ben moet ik eerst een echo bij mijn fertilarts, misschien 2. Als alles goed is mag ik waarschijnlijk naar een verloskundige en dan hopelijk weer een echo.
    Dus hier misschien met 8, 10 en 12 weken een echo, anders is het met 8 één en tussen 10 tot 12 weken één.
    We zullen het wel meemaken.

Riniti wat leuk, allebei de 20ste! Ik heb om uhm ff kijken hoor.......10.30uur! en jij?

Mw21 ik kan wel een foto plaatsen maar daar zien je alleen maar een flinke uhum vet buik op. Aangezien ik daar niet heel trots op ben denk ik niet dat ik dat al ga plaatsen. Is een erg gevoelig punt bij mij, aangezien mijn overgewicht door mijn aandoening komt die het zwanger worden zo moeilijk maakt(e).
    Dus ik zie wel wanneer ik een foto plaats, misschien over een maandje of 4/5 ofzo:D

11. ecl

ecl Niet meer actief

Riniti ja het is een zware weg geweest en ik hoop dat ik nu een heel mooie nieuwe weg in ben geslagen;). Heb best wel wat angst, maarja dat is ook niet zo gek natuurlijk!
    Jij dus om 14.00 uur, dat wordt de halve dag zenuwe;)
    Vindt 10.30 uur al laat:D:).
    Moest normaal altijd tussen 08.00 uur en 09.00 uur in het ziekenhuis zijn, dus viel mij even tegen die 10.30 uur. Maar ach iets langer wachten of niet, verandert niets aan of het wel of niet goed is met de kleine.

12. ecl

ecl Niet meer actief

oh riniti, leuk dat je al een zoontje van 2,3jaar hebt!
    Wordt dus nr. 2 voor jouw. Hoe verliep je zwangerschap van hem?

Wie wil strx weten wat het geslacht is en ga je dit dan geheim houden of vertellen?

13. friesje1978

friesje1978 Actief lid

7 jun 2011
    322
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi hoi

mag ik me hier ook aanmelden meiden?

ik denk dat ik rond 9 febr ben uitgerekend en het wordt ons tweede kindje
    ik heb een dochtertje van anderhalf
    Voor een echo ga ik morgen een afspraak maken en met de verloskundige heb ik 30 juni de eerste intake

en nu ga ik eerst eens alles goed lezen en in me opnemen
    groetjes

14. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

idd, ik zie het nu bij je banner staan... jij hebt het ook niet kado gekregen!! ik was toen ik in 2008 stopte met de nuva ring met 2 maanden zwanger!! nergens last van gewoon pats boem 2e ronde zwanger, fijne zwangerschap en prima bevalling gehad met een onwijs mooi lief zoontje als resultaat.... in juni 2010 vonden wij het wel tijd voor een brusje, dus weer met de nuva ring gestopt en mijn onttrekkingsbloeding netjes gehad... en toen helemaal niks meer, ik werd gewoon niet meer ongesteld, dus ik ben in september maar naar de dokter gegaan ( na heeeeeeeeel veel negatieve zwangerschapstesten) en die zei doodleuk: of je bent zwanger maar hebt nog niet voldoende hcg aangemaakt, of je bent niet zwanger en zal binnenkort wel ongesteld worden :( tsja, hier hoef je natuurlijk geen dokter voor te zijn, die conclusie had ik zelf ook al getrokken ;) ik vroeg me alleen af dat waarom als ik niet zwanger ben ik ook niet ongesteld word, dus uiteindelijk vroeg ik om een bloedtest... dat was volgens hem niet de normale gang van zaken en hij snapte best dat het leuk was voor mij om te weten of ik zwanger was of niet maar daar wilde hij niet aan meewerken :x:x:x
    uiteindelijk nogmaals om een bloedtest gevraagd en hem bij hoge uitzondering toch gekregen, toen ik uiteindelijk voor de uitslag kon bellen deed de assistente ook al zo raar, nee hoor je bent niet zwanger, dus nu je met mij hebt gepraat zal je wel snel ongesteld worden :$ best knap hoor, dat je dat zo kan zeggen :( dus ik wist het ook gelijk zeker, ik wilde niet meer naar de dokter toe ( niet dat ik er uberhaubt weleens heen ga maar na dit bezoekje was ik er helemaal klaar mee) ik ben uiteindelijk in oktober nog een keer ongesteld geworden en dat was het weer! toen vond mijn man het genoeg geweest, hij zei ( het was inmiddels december) je gaat nog maar een keer naar de dokter en als je weer zo achterlijk behandeld word belle we de zorgverzekering wel of dit normaal is??!! om van het gezeur af te zijn dacht ik nou ik ga nog maar een keer dan, toen had ik de andere arts in onze praktijk en die zei gelijk: nee da's helemaal niet goed! je moet maar bloed laten prikken om te kijken of het je schildklier is en als dat het niet is krijg je een doorverwijzing voor de gyn, het was niet mijn schildklier, dus kreeg een doorverwijzing voor de gyn... en daar werd in januari pcos vastgesteld en zo ben ik dus bij de fertiliteitsarts terecht gekomen... zo dan weet je ook ff een beetje hoe het bij mij is gegaan... gelukkig zijn we nu lekker zwanger en kunnen we die periode achter ons laten :)

15. Foxymama

Ik wil wel graag weten wat het wordt, maar weet nog niet of ik het iedereen ga vertellen.
    Heb dat wel gedaan bij de eerste en toen kwam iedereen vragen hoe hij zou gaan heten, dat vond ik wel irritant. Alsof niks geheim mocht blijven.

16. Foxymama

gefeliciteerd!!

17. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

tuurlijk meid, nu lekker proberen van het positieve uit te gaan hoor!! oeh, ja da's balen, zal je altijd zien, altijd vroeg en precies nu het allemaal zo spannend is later, maar idd ik moet nog later, maar ik ga eerst werken dus dat doodt de tijd dan weer een beetje haha ;)

18. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    ja, wordt idd nr 2 voor mij!! hele fijne zwangerschap gehad echt waar, 9 maanden geen kwaaltje gehad en geen 1 keer ziek geweest!! daarna een superbevalling gehad ( jaha zo kan het dus ook ;) ik hoor om me heen altijd zulke spookverhalen) maar hij was er zo joh... ik kreeg om 5 uur 's avond weeen, daarna ff douchen nog ff wat geslapen werd om 10 uur weer wakker toen had ik ff flink pijn ( kon niet meer lopen staan hangen of zitten) toen heeft mijn man rond kwart voor 11 de vk gebeld en die zei: o 1e kindje, ik kom zo jullie kant op... maar dat duurt denk ik nog wel even! ze kwam rond half 12 binnen, zag mij en zei, ik wil ff voelen hoeveel ontsluiting je hebt... toen zag ik haar hoofd en dacht :(:$ gaat dit wel goed?? toen vroeg ze kan je nog naar je slaapkamer lopen??? je hebt al volledige ontsluiting en tegen mijn man, je moet de kraamhulp bellen en zeggen dat ze heel snel moet komen ( nou ze was net op tijd om ons zoontje op te vangen) mijn man had ze al instructies gegeven over hoe en wat enzo, echt bizar! het schijnt dat het bij een volgende vaak nog sneller gaat... ben benieuwd haha :)

19. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    ps ik wil weer niet weten wat het wordt... wist het bij mijn eerste ook niet en dat was zo bijzonder... dat moment na de bevalling en dan van ooooo is het een jongetje of meisje... vond dat erg bijzonder, ik wil trouwens ook een bellypaint laten maken, en voor de rest geen extra dingen ofzo, voor mij geen 3d echo of zwangerschapscursus, is mijn ding niet zo....

20. Foxymama

Ik ga wel een 3D echo laten doen, heb die van mijn eerste op dvd en vind dat nog steeds zo leuk om te zien.

Zo'n cursus ga ik denk ik niet meer doen. Ik had er de eerste keer geen zak aan, omdat ik de hele tijd op bed moest liggen aan een apparaat en niet eens de oefeningen kon doen die ze me geleerd hadden. Plus het was zo zweverig dat ik zelfs een aantal keer gewoon in slaap viel :p

Deel Deze Pagina