Wat een mooie buikjes hebben jullie! En wat zijn jullie verder nog mooi slank! Ik ben echt veranderd in een wandelende zeekoe..
Hoi Dames, Ff een vraagje...ik wil ook graag mijn buikje laten zien, maar ik zou niet weten hoe je een foto moet toevoegen. Kan iemand mij dat vertellen? groetjes, Marike
@ Marike,als je op reageren klikt dus niet snel reageren dan kan je naar beneden scrollen en dan zie je beheer bijlagen als je daar dan weer op klikt kan je een foto opzoeken uplouden en dan komt hij na Reactie versturen erop te staan....Succes!
Ik heb gisteren een bellypaint gehad, was erg leuk! Mijn buik met 33 weken en 2 dagen: Bekijk bijlage 208946 Bekijk bijlage 208947
Zooo, hij is in 1 week tijd gewoon echt goed gegroeid en hij hangt idd laag, is ie al ingedaald? Mooie buik hoor, wauw!! Ik heb gister ook weer een foto gemaakt, en bij het overzichtje geplaatst, nu eindelijk echt een mooie babybuik te noemen, volgend weekend ff zwemmen, lekker met mn buikje pronken haha, als ik er aan denk dat het over 10 weken weg is...gek idee he! vinden jullie niet? Nou het kan komen over 5 weken, maar we gaan maar uit van het langste, 10 weken! dan is ie er zeker!! Ik wil hem zien!
Gisteren de laatste buikfoto van 2011 gemaakt! Mijn buik met 34 weken en 5 dagen: Bekijk bijlage 211251
Wat een mooie buikjes! Ik moet ook weer eens een foto maken.. Maar geen foto zonder shirt, mijne is voorzien van mooie paarse striemen. Van de 1 op de andere nacht