Elvine die van mij heeft ook gratis strepen hoor... maar vallen niet heel erg op als ik foto op bepaalde manier maak. Voorkant wel maar dannog zitten ze vooral onder mijn navel alhoewel ze nu ook om mijn navel komen....
Mooie buikjes dames! Mijn buik is ook mooie versierd met blauwe/rode/paarse strepen dus hier ook geen blotebuik foto's! Het is al even terug dat ik hier een foto geplaatst heb dus komt er weer 1. Foto met precies 36 weken (let niet op de prachtig schoongemaakte spiegel)
Mijn beste vriendin heeft afgelopen week een fotoshoot gedaan van mij met mijn dikke buik. Het was een experimentje, maar hij is goed gelukt al zeg ik het zelf! Bekijk bijlage 213218 Bekijk bijlage 213220 35.3 weken zwanger
Mooie buiken en foto's weer! Leuk zo'n fotoshoot! Lijkt me ook leuk maar daar is m'n buik niet mooi genoeg voor..
Wat weer een mooie foto's zeg. Volgende week dinsdagavond hebben wij ook een fotoshoot, ben zo benieuwd. Lijkt me geweldig om echt mooie foto's te hebben van de buik. Ben tot nu toe ook best tevreden, nog geen streepje te zien Hier eentje van 34 weken
Jaa eindelijk weer eens een buikfoto van mij...het is zo rustig hier Deze is gisteren gemaakt tijdens een fotoshoot, 35 weken en 4 dagen ben ik hier.
zow 2 fototjes (mn zwager is fotograag en heeft met 26 weken en 34 weken een shoot gedaan heb van beide shoots een fototje gedropt Foto links 34 weken foto recht 26 weken
haha nou dat was eigenlijk gewoon een proeffoto maar mn zwager vond m zo grappig. hij krijgt er via zn portfolio ook hele leuke reacties op (zelfs uit t buitenland )
Wat een mooie foto's Ladycake en Claudia. Die met je man is erg grappig haha! Mijn buik vandaag: Bekijk bijlage 215993 Vanochtend keek ik in de spiegel en ineens zag ik mijn navel uitsteken, dat had ik niet meer verwacht haha! Bekijk bijlage 215994
Wow! Mooie buiken meiden! Iedere keer als ik mijn eigen buik zie denk ik: 'dit zal toch wel het maximum zijn qua grootte' maar hij lijkt toch echt met de dag weer te groeien.. bizar wat je lichaam aankan
Dit is een buikfoto van mij van 35 weken,weet niet meer of ik die hier al geplaatst had,heb echt het idee dat mijn buik iedere dag dikker word!
Hoi meiden, ik was hier al even niet geweest en zie dat jullie buiken mooi gegroeid zijn. Krijg mijn foto er niet op nu met mijn foon. De laatste loodjes...hoe gaat het met jullie verder? Zijn jullie het al zat?