Buikjes Februari 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Foxymama, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ecl

ecl Niet meer actief

Riniti wat een achterlijke huisarts!
    Dus jij hebt ook pco, me to!
    Duurde een jaar om daar achter te komen, ben wel helemaal van binnen naar buiten gekeerd en het meeste was goed( dat is ook wel fijn om te weten).
    Gelukkig is het toch weer vrij snel gegaan toen je eenmaal geholpen werd! Maar vanzelfspreken voelt elke maand dat het niet lukt al te lang!
    Ja ik prober zeker positief te blijven, het voelt dit keer ook wel goed, de vorige keren niet. Maarja de angst zit er toch wel in, maar eigenlijk alleen als ik over die echo denk.

Friesje welkom en gefeliciteerd! Tuurlijk mag je hier gezellig mee komen kletsen! Voor jouw dus ook een 2de kindje net als van een aantal andere dames hier. We hebben al een lijstje waar je jezelf ook bij mag zetten en daar kan je ook een beetje zien hoe het bij ons is.

Foxy oke, ja dat is inderdaad irri. Maare ons laat je het dan toch wel weten he!!;)

Ik wou/wil het eigenlijk wel weten, maar mijn vriend absoluut niet. Ik kan me mond toch niet houden als ik het wel weet, dus ga met hem mee. Maakt het eigenlijk ook wel extra spannend ofzo, maar ook een beetje onhandig qua kleding! Kamertje wordt geen probleem.

Dames fijne avond, denk dat mijn laatste berichtje wordt van vanavond!

2. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Goedemorgen dames!!

Hoe staat het met de buikjes vandaag?

3. ecl

ecl Niet meer actief

goed morgen!

Hier nog steeds het zelfde!
    En bij jouw?

4. Foxymama

Bij mij ook...Niks te zien :p
    Af en toe wat steken en dergelijke. Jij nog klachten?

5. ecl

ecl Niet meer actief

Nou ja vannacht een rare nacht gehad!
    Leek net of mijn keel een stuk dicht zat, waardoor ik duizelig werd en niet goed kon ademen. na wat drinken en een koek eten ging het beter en ben ik in slaap gevallen.
    Schijnt ook een kwaal te zijn;)

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik wil me ook bij jullie voegen!! Leuk!

7. ecl

ecl Niet meer actief

yojo gefeliciteerd en welkom!

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dank je wel!
    Jullie ook allemaal gefeliciteerd!

9. Foxymama

Echt???
    Wat eng lijkt me dat!
    Heb nog nooit gehoord dat dat een klacht was
    Weet wel dat je wat benauwd kan worden later in de zwangerschap, omdat die baby alles aan het verdrukken is.

10. Foxymama

Yojo66:

gefeliciteerd en welkom!

11. Foxymama

12. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

is er ook een topic ergens vanaf 14 februari?? als alles goed gaat ben ik 15 februari uitgerekend.

13. friesje1978

friesje1978 Actief lid

7 jun 2011
    322
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi hoi

goedenmiddag allemaal
    hier een dagje gewerkt en nu snel even wat huishoudelijke dingen gedaan zodat ik zometeen dochterlief op kan halen bij de kinderopvang.

klachten: zelf heb ik het gevoel of mijn buik ontzettend is opgezet en soms met eten of na het eten een wat weeiig gevoel is mijn maag/buik
    voor de rest wil ik ook geen klachten hebben omdat ik bijna op vakantie ga. Ik wilde me eerst na de vakantie ca 1 juli aanmelden bij één of andere kletsgroep, maar kon gisteren de verleiding niet weerstaan haha

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Leuk zo'n clubje!
    Hoe voelen je jezelf?
    Ik ben erg moe, pijnlijke borsten en regelmatig misselijk. Veel minder honger en eetlust....

15. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje ik moest aardig wat bijlezen!!!
    Ik weet dat er bijna nog niks te zien is met 6 weken, maar als ik toch bij de gyn ben.....Dan weet ik in iedergeval zeker dat er iets zit.....
    Gisteravond nog een keer getest, 's avonds, nadat ik heel veel water had gedronken (ik had gesport) en met een test van zwanger en kids (ik heb gehoord dat die niet heel snel positief aangeven) nou de test werd weer vet positief, dus ik begin het nu langzamerhand wel te geloven dat ik echt zwanger ben.

Wij gaan het met vaderdag vertellen aan onze ouders. Dan ben ik waarschijnlijk 7 weken, het is nog wel vroeg, maar ik kan het nooit zo lang voor me houden en zeker niet voor mijn moeder!!!Ik heb nu al moeite mn mond te houden.

16. jodeli

jodeli Actief lid

27 apr 2011
    152
    0
    16
    Hallo allemaal!!!
    Ook ik kom mij hier aanmelden :D
    Als het goed is verwachten wij ons eerste kindje rond 11 februari.
    Iedereen gefeliciteerd!!!
    Ga ik nu alles even bijlezen :D

17. Foxymama

Goedemiddag dames!!
    Alles goed met de buikjes en de klachten??

Mijne begint toch wel wat bol te worden...geweldig die darmen joh! Zal kijken of ik vanavond een fototje kan maken en kan laten zien.

@ Jodeli: Gefeliciteerd!!!

18. happygrump

happygrump Actief lid

24 feb 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds vandaag weet ik dat ik zwanger ben, dus kan ik mij bij jullie aansluiten :) Jullie allemaal gefeliciteerd!!!

19. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Welkom!

Waar blijven die buikjes?

Hier zullen de kilo's snel komen want was lekkere dieeyfreek maar vind t nu erg belangrijk om 'normaal' te eten.

Daardoor hebben mensen t denk wel snel door... Hoop de hele tujd dat t de komende weken niet warm wordt haha dan kan ik nog vestje aan.

Ook ben ik altijd van de strakke kleren dus dat wordt leuk!

20. Foxymama

Gister geprobeerd een foto te maken van mijn bol, maar wil niet lukken :(
    Zal het van het weekend nog eens proberen.

@ Mw: haha, van mij mag het voorlopig ook wel een beetje vestjes weer blijven :p

Deel Deze Pagina