Haha erg hé altijd hopen op mooi weer maar nu willen we t niet! Kheb gisteren een darmverschuiving gehad denk pfff dacht dat ik gek werd haha
Haha nou ik noem t ff zo want had zoveel darmpijn gisteren ook lucht pff en de darmbuik die ik savonds had heb ik sinds vandaag overdag ook
Ik heb ook meer lucht in mijn darmen als normaal...vervelend is dat he... Hoe voelen jullie je verder? Hier vooral heel erg moe, vaak misselijk en ontzettend pijnlijke opgezette borsten....maar ik ga niet klagen! Het is voor een goed doel!
Ga ook niet klagen! Benoem alleen wat ik voek extreem vermoeid is echt niet normaal! Nu enorme darmenbuik terwijl ik best wel plat ben hoop dat t nog een beetje wegtrekt
Hey meiden, Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik wil graag met jullie meepraten. Ben zelf rond 8 februari uitgerekend van ons eerste kindje! Op 22 juni heb ik een intake bij de vk en 14 juli de eerste echo!! Vind het allemaal nog wel erg onwerkelijk, maar ook super leuk en spannend. Hier last van gevoelige borsten, brandend maagzuur en een zeurderig/trekkerig gevoel in mijn buik. Herkennen jullie dat gevoel in de buik? Verder (nog) geen last van misselijkheid. Hopelijk blijft dat ook zo. Vorige week wat last gehad van bruinverlies (kleine beetjes) een ook een paar keer op het toilet een veegje waterig rood. Heb inmiddels begrepen dat het kan komen door een geknapt adertje, omdat de baarmoeder nu extra doorbloed is, maar vind het toch wel eng . Bloed wil je gewoon niet zien tijdens de zwangerschap. Ik denkt dat ik het pas echt kan bevatten dat ik zwanger ben als ik het hartje heb zien kloppen. Mijn buik lijkt inmiddels ook steeds opgezetter te worden, alhoewel hij altijd wel ietsje bol is .
Ik ben vandaag bij de gyn geweest. Er is een echo gemaakt, maar er was nog niet veel te zien, alleen een ring. Er is bloed geprikt en dinsdag moet ik weer bloed laten prikken en dan wordt er gekeken of het hcg goed gestegen is. Ik krijg gelukkig de uitslag dezelfde dag nog. Ik vind het nog erg spannend, er is nog een lichte twijfel. Ik heb namelijk nog niet echt last van kwaaltjes. Mijn borsten zijn wat zwaar en ik heb soms wel eens last van steken, mijn darmen rommelen erg en er zit veel lucht in. Ik heb verder geen last van krampen ofzo, soms een krampje of het gevoel dat ik spierpijn heb, vlagen van misselijkheid maar verder niet. Ik had verwacht dat ik elke ochtend boven de pot hing en constant mijn baarmoeder voelde, maar dat is niet zo. Met 8 weken krijg ik weer een echo om te kijken hoe het er dan uitziet. Hoewel ik last van wat zenuwen heb ik ook wel weer een rustig gevoel erover..... stom he. Ik word gek van het afwachten! Kan de tijd niet wat sneller!!!
Misschien kunnen we hier wel een lijstje maken van wie wanneer is uitgerekend.. Als iedereen het onderstaandje lijstje aanvuld, dan hebben we een mooi overzichtje ! Meid1987 - 24 jaar - ronde 11 - 14 februari 2012
Zo een lijstje was er toch al of ben ik nu gek Ook uit 1987 zie ik meid! Kben erg nieuwsgierig naar reacties...hier vinden ze datt namelijk nogal jonh. Ik vind dat onzin als je een goede relatie hebt, alles goed op de rails hebt wij ook zeker financieel moet dat geen probleem zijn... X
Ik was 21 toen mijn eerste kwam. Dus 24 valt helemaal mee! Je moet echt schijt hebben aan mensen en hun opmerkingen. Zij betalen je rekeningen niet en verzorgen jouw en je kinderen niet.
Buikjes februari 2012 lijst: ecl....24jaar....1ste kind....30 januari....20 juni Missme....21 jaar....1ste kind....4 februari.....onbekend! Foxyb....26 jaar.... 2e kind.... 9 februari...... 12 juli Sweet84....27 jaar....1ekind....4 februari(?)....10 juni riniti....29 jaar....2de kind....-- 8 februari(?).....----- Waterman25.... 25jaar.... 1ste kind.... 11februari..... onbekend Mw21.... 24jaar.... 1ste kind.... 5 februari..... 15 juni Foxter....-- jaar....---kind....--februari.....------ Meid1987 - 24 jaar - 1e kind - 14 februari
Vooral smorgens heel veel honger savonds misselijk erg moe verstrooid darmen alle kanten op snel sago ben echt blij als ik er binnenkort met mensen over kan praten want merk dat ik sociale activiteiten ontloop
Ik heb eigenlijk nog niet heel veel last van kwaaltjes.. Mijn borsten zijn alleen enorm gespannen en pijnlijk, en als ik 's avonds in bed lig, ben ik wat misselijk..
Buikjes februari 2012 lijst: ecl....24jaar....1ste kind....30 januari....20 juni Missme....21 jaar....1ste kind....4 februari.....onbekend! Foxyb....26 jaar.... 2e kind.... 9 februari...... 12 juli Sweet84....27 jaar....1ekind....4 februari(?)....10 juni riniti....29 jaar....2de kind....-- 8 februari(?).....----- Waterman25.... 25jaar.... 1ste kind.... 11februari..... onbekend Mw21.... 24jaar.... 1ste kind.... 5 februari..... 15 juni Foxter....-- jaar....---kind....--februari.....------ Meid1987 - 24 jaar - 1e kind - 14 februari HappyGrump- 30 jaar - 1e kind - 11 februari- (7 juli)
Hallo allemaal! Ik ben op 14 februari uitgerekend van ons eerste wondertje, super bijzonder. Op dit moment alleen maar last van vermoeidheid en pijnlijke borsten maar verder helemaal niks :-D Ben zelf net 24 dus een prachtige leeftijd al zeg ik het zelf.