Eigenlijk 29 december uitgerekend dus je weet maar nooit in welk jaar ik nog moet bevallen hihihi Dit is trouwens ook mijn 2de kindje De eerste foto met het blauwe truitje was ik 17+4 weken De 2de foto heb ik net gemaakt en ben nu 18+3 weken
Wat veel mooie buikjes al zeg! Hier groeit het supersnel, bij de eerste kreeg ik pas een buikje met 20 weken, nu met 14 weken echt een vergelijkbare buik.
Aaaw dankjewel wat lief! Ja het is echt me baarmoeder die je voelt en ziet, een harder hobbeltje zeg maar. Ene dag ook wat opgezetter als de andere dag
Hey meid dankjewel Truc is jarenlang trainen (paardrijden 10 jaar en half jaar intensief thai boksen) Ik had buikspieren waar je u tegen zei en dat werkt nog goed mee verder eet ik ook nog gewoon mijn eigen patroon en behoefte, zorg wel wat meer voor groentes en dat me maag niet stil staat zeg maar. Vezels enz. Had verwacht meer uit te dijen maar nee hoor alweer niet
Hoi allemaal. Het weer even een update van mij. Foto is gisteren gemaakt. Was ik 20+2. Viel me echt behoorlijk opgeblazen. Groei als een tierelier!! Laat jullie buikjes ook eens showen dames! Ben benieuwd!
Dankjewel Lotte30! Ben er ook best trots op. Bij elk raam en elke spiegel moet ik er echt stiekem nog even inkijken.. Heb jij al een buikje?
Ben nu 19 weken zwanger, maar ook hier nog erg weinig buik te bespeuren. Begint nu wel te groeien, dat wel....
Lekker trots zijn op je buikje.. Mag gezien worden toch.. Ja ik heb ook al een redelijk buikje. Staat een foto in mijn fotoalbum. Gaat sneller bij de tweede zwangerschap.