Tamendon begint al wat te groeien he, leuk hoor. Liliage, mooi zeg al een echte zwangere buik! zal bij mij nog echt ff duren voor ik dat kan evenaren. Leuk om te zien, dat we elkaar beetje kunnen volgen.
BEVALLINGSLIJST JULI-2O12-MAMA'S Kaaat - 4 juli 2012 Freggle - 4 juli 2012 Sweet84 - 5 juli 2012 MirandaV - 9 juli 2012 Jo1984- 14 juli 2012 Lilage - 14 juli 2012 Bilou - 16 juli 2012 Ingeping - 17 juli 2012 NatasjaM - 17 juli 2012 tamendon - 17 juli 2012 December - 20 juli 2012 Vlinder21 -20 juli 2012 xinala - 27 juli 2012 Kayke - 28 juli 2012 Noel82 - 28 juli 2012 Missguit - 29 juli 2012 Fokje - 31 juli 2012
@lilage: je hebt echt een prachtige buik hoor!! @tamendon: mijn buik was vanmorgen ongeveer net zo als jou. Hier lijkt me buikje dus weer ietsje minder te zijn, ben ook alweer afgevallen.. zit nu onderhand toch wel bijna op de -10kg helaas. stom he, dan ga je je onbewust druk maken over de kleine. Ons lijstje wordt trouwens al mooi lang!
haha oke, dan is mijn buikje heel iets boller, vooral savonds dan is het echt een duidelijk zwanger buikje. maar sochtends is het idd een stuk minder
jee een sta foto hahaha vind het dan altijd net wat duidelijker! maar je krijgt al een mooi buikje! Ik zal vrijdag eens even een fotootje maken ben dan 14 weken
Mooie buikjes weer dames! Leuke stippending december! ik zoek me suf naar lange shirtjes in gewone winkels.. vorig jaar lagen ze overal nu vind ik ze maar moeilijk te vinden!! ook maar weer een bijdrage van mijn 'buikje' voor degene die niet in het juli mamas topic kletsen 15 weken exact
Mooi aloha!!! Dat stippending heb ik van een vriendin gekregen, kreeg van haar een tas vol positiekleding waar dit ding ook bij zat, kaartje is eruit geknipt, dus ik heb geen idee van welk merk het is.
Mooie buikjes weer, en december wat handig zo'n vriendin zeg!! Een vriendin van mij boodt ook haar kleding aan, maar daar zou ik in kunnen 'zwemmen' ze is wat groter en breder dan me.. dus toch maar afgewezen haha wel lief! Bij de open32 hebben ze shirtjes die lang zijn! heb er nu 1 van gekocht, een blauwe.. hij zit heerlijk!
Haha succes! hopen dat ze ze nog hebben!(heb die in november gekocht) want kon ook heel moeilijk iets vinden wat lang is. En dat zit zo heerlijk, en je buik komt er dan zo mooi in naar voren vind ik (en erg makkelijk met een legging)
Ik koop nu ook liever lange shirts . Wat ik nog heel graag zou hebben is een mooie dikke trui die ook lang is, waar ik gewoon een legging onderaan kan trekken.
Hoi meiden, Zal aanstaande weekend weer een fotootje up-loaden Vraagje, gaan jullie mannen ook mee naar de controles van de VK? Eerste keer voor intake is manlief wel meegeweest, omdat het ook een uitgebreider gesprek was.