Hi, kunnen jullie mij nog toevoegen op de bevallingslijst 16 juli, of kan ik dit zelf makkelijk doen? Sorry, ben niet zo handig. Ik ben ook nog niet echt aangekomen en mijn buik is wel gegroeid alhoewel het nu weer mee lijkt te vallen (darmen zijn minder opgezet denk ik). Mijn vriend merkte het ook dus die vroeg of dat wel klopte ?! En bedankt, ga ik me weer druk maken natuurlijk.
4 juli 2012 - Kaaat 4 juli 2012 - Freggle 5 juli 2012 - Sweet84 9 juli 2012 - MirandaV 9 juli 2012 - Kelliee 10 juli 2012 - Poemi 11 juli 2012 - Aloha 14 juli 2012 - Jo1984 14 juli 2012 - Lilage 15 juli 2012 - Linda88 15 juli 2012 - Anjeli 16 juli 2012 - Bilou 17 juli 2012 - Ingeping 17 juli 2012 - NatasjaM 17 juli 2012 - Tamendon 20 juli 2012 - December 20 juli 2012 - Vlinder21 27 juli 2012 - Xinala 28 juli 2012 - Kayke 28 juli 2012 - Noel82 29 juli 2012 - Missguit 31 juli 2012 - Fokje
Voor ons het het kindje nr. 1. Superspannend! Vriendlief gaat gezellig mee naar de verloskundige. Van mij hoeft het niet, want zo spannend vind ik die afspraken niet... Gelukkig kunnen we ook in de avonduren terecht, anders is het inderdaad niet te doen met werk.
Bekijk bijlage 217054 Hoi meiden, Zoals beloofd; Mijn fotootje met 13 weken vandaag! Ben benieuwd naar de rest van de buiken! Lfs, MG
Morgen alweer 15 weekjes zwanger. Heb niet echt het idee dat ik echt een buikje heb. Eerder een vetbuikje hihi. Vk zei ook al, deze buik komt niet door de baby, maar eerder door vet en vocht wat er zit.
Zo na een drukke week eindelijk weer tijd gevonden om even weer op het forum te komen. Ik heb weer een hoop mooie buikjes langs zien komen. Hier is mijn buikje met 13 weken en 4 dagen.
missguit en kiera mooie buikjes! al echt rond! super!! Hier groei ik alweer volgens mij, me buik word zwaar merk dat ik hem af en toe optil met me handen en dat voelt dan zo fijn! kan ook me rug niet meer hol maken merkte ik.. herkennen dames dat? Ik blijf ook recht naar voren groeien ook zo vaag
kiera: leuk jurkje....ik heb dezelfde alleen met roze en groen.. Ik zal ook binnenkort een foto plaatsen. Hij staat alleen op de telefoon...En ik krijg m via de telefoon niet geupload..... Dus moeten even de boel overzetten op de computer.
hoi hoi, mag ik vragen in welke folder je ze hebt zien staan?want die hemdjes (komen bij HEMA vandaan)ze zitten zalig!!Dus daar zou ik wel meer van willen inslaan hihi
Mooie buikje! Mijne is soortgelijk alleen nog beetje blubje als ik sta bbetje bol, maar als ik zit niet zo meer haha Dus durf nog niet echt zo te showen als jullie... Maak volgende week wel weer foto is nu vergeleken met vorige week weinig veranderd. Idd leuke hempjes hoor en fijn die iets langere modellen. Is het spagettie bandjes of met een mauw? Ik wacht af wel krantje ze staan.
ik heb ook wel een blubje maar merk wel dat ie in de status veranderd van zwanger zijn haha.. En de hemdjes zijn niet spaghettie, maar een een wat bredere band zeg maar..ha snap je het nog....ik heb dus een witte en een lila achtige kleur en dat kant vind ik wel mooi
Thnx dames! @Aloha daar heb ik geen last van. @Sweet ja leuk zijn ze he! @MG leuk hempje idd. Ze hebben soortgelijke ook bij de Didi hangen. Maar die zijn nog even iets langer.
whoei! Geen last van een te zware buik...Ik moet ook op foto's zien dat het groeit, heb ik zelf niet echt door...(in mijn album staan ze en daar kan ik wel heeeel duidelijk verschil zien) Ik groei denk ik het snelst nu van al mijn zwangerschappen, maar das ook een bietje logisch he Als het gewicht maar niet in de groei meegaat, prima Mooie buikjes gezien!
@lilage Heb even gespiekt naar je buikje! Mooi buikje heb je al zeg! Je ziet dat het in die paar weken al hard is gegroeid.
Ik meld me ook eventjes hier Ik ben nu 17 + 2 dagen en heb hier 2 fotos van 16 week precies. Ik ben 1 juli 2012 uitgerekend