mijn buik vandaag! ben 12 juli uitgeteld!van ons eerste kindje!ben niet zn held in de lijst aanpassen misschien wil iemand dit voor me doen?
mooi mooi dames! Deze week van mij niks, ik zie echt geen verschil, dus vinnik posten niet zo zinvol Maar ik kijk graag mee naar de rest
Mooi weer zeg, blijft leuk om te zien hoe verschillend het per persoon is. Mijn bijdrage komt het wknd wel weer.
Misschien toch een ietsie groei? Ook wel wat schaduw volgens mij Maar goed...whaha dan toch een kleine bijdrage van mij
Wow lilage, ik sta elke keer weer te kijken van jouw buik Mooi hoor! Hierbij mijn buikje van vandaag, 16w1d, in m'n nieuwe kleding
mooi exemplaar hoor Poemie! Ja, toch verschil met vorige week, of niet? IK zie het niet meer zo goed... Bilou, dit is mijn derde kindje..haha, verklaring
Wat een mooie buikjes weer dames! @ Lilage wat een buikje heb je al. Weet je zeker dat het er 1 is? Mijn nicht heeft al 4 kids vorig jaar bevallen van haar vierde. Maar rond de 5 maanden had zij zo'n buikje als de jouwe. @ Poemi leuke nieuwe kleding met een mooi vooruitstekend bolletje!!
Moooie buiken weer!! Zie al echte buiken voorbij komen haha! lekker blijven showen! Mijne komt denk ik met 16 weken pas weer, merk niet veel verschil met vorige week, alleen dat me baarmoeder wel wat meer omhoog lijkt te zijn gekomen. Maar kwa buikje geen verschil!
Superleuk om al die verschillende buiken te zien. Je zou nu al bijna kunnen raden wie er zo'n mooi bol hempje krijgt en wie er "rondom" zwanger gaan worden haha We zullen zien
Ben ook erg benieuwd hoe we allemaal gaan worden hier lijkt het al een beetje de breedte in te gaan... hmm we zullen zien wat dat gaat worden hahaha
Spannend!!! ik ben dan 17w en 1 dag... Ik hoop zo dat ze het goed en duidelijk kunnen zien! Kan ik eindelijk gaan shoppen! Heb nog niets gekocht!!
Hier ook nog niets gekocht, alleen dan het grote spul wel al besteld(kinderkamer, box, kinderwagen en maxicosi) maar verder geen spulletjes gekocht. Doe dit ook pas als we het geslacht weten, dus ik kan niet wachten!