hier ook een zacht laagje eerst hoor... zitten nog steeds wat spekjes op van de vorige zwangerschap. Ondanks dat ik nu lichter ben dan bij het begin van die zwangerschap. Hier nog steeds niet zo heel veel gevoel van beebje... Voel af en toe heel dof wel wat waarvan ik weet dat het de beeb wel moet zijn. Wel jammer want bij deze termijn voelde ik mijn dochter al volop en kon ik daar ook al echt van genieten. Dit keer ligt mijn placenta voor dus dat zal denk ik de oorzaak ervan zijn. hhaha sweet 84 net op het randje juli ben benieuwd of je een juli mama wordt of toch een juni mama. Ik weet nog bij mijn eerste zwangerschap toen schreef ik met een hoop meiden ook hier en uiteindelijk zijn we ons eigen prive forum begonnen waar ik nog steeds schrijf. Toen waren we allemaal uitgerekend ik aug 2007 en is het uitgelopen van juni tot september. Heel grappig! Veel meiden die in het zkh willen/moeten bevallen. Hebben jullie en medische indicatie of willen jullie graag poli. Ik heb ivm met de vorige zwangerschap (ks) een medische indicatie. En houd er sterk rekening mee dat het deze keer weer een ks wordt.
2 foto'tjes van m'n 'dikke buik' op 14 weken & 4 dagen. Maar ook hier een zacht laagje op m'n buik Je kan er nog eens in knijpen
mooi kayke!!!! meeste van jullie kletsen nog steeds niet in een juli topic he.. is nog niet te laat om aan te schuiven hoor! super gezellig en handig als je vragen hebt en ervaringen kan delen!! ik klets bij onder bevallingslijsten forum en dan juli mammas 2012 deel 2! ik heb het gevoel dat de buik hier heel erg groeit deze dagen.. lijkt wel per dag dikker te worden. voel sinds gister ook extreem duidelijk de kleine daarvoor sinds 14 a 15 weken plopjes waarvan ik twijfelde.. heel bizar gevoel kan nu echt een voet onderscheiden van een vuistje enz!! mijn buik is ook bovenlaag zacht maar ik heb al wel redelijk vaak harde buiken en dan is die echt niet in te drukken en bol van spanning niet zo fijn gevoel! mijn buik lijkt ook steeds hoger te kruipen.. me bh beugels drukken in me buik.. doet behoorlijk pijn... moet ik nog even iets voor bedenken want zonder beugels zit echt niet! hmmmzzz
Ik val bijna van het lijstje af....ik heb zelf een heel sterk gevoel bij 27 juni,we zullen zien. Ik klets niet mee in t andere forum. Ik zal m ff opzoeken...gezellig(is het niet te druk daar??)
Mooi kayke weer! Ik heb me wel voorgesteld in juli forum, maar vind moeilijk bijhouden en tussenkomen. En ik heb niet dagelijks tijd en dat word ook moeilijker. Lees wel beetje mee.
hmmz ja zijn dagen dat het heel snel gaat en dagen dat het heel langzaam gaat haha zijn enkele waaronder ik die vanuit huis werken dus bv ik heb altijd zp open staan zitten er ook vrij veel die niet werken of snachts of ziek zijn bv. gewoon proberen erin te komen het is heus niet erg om niet alles mee te lezen en het is handig om je instelling op 40 berichten per pagina te zetten.. dat kan bij gebruikersinstellingen en dan opties en dan ergens onderaan.. ben benieuwd jo naar je buik! sweet ik zal je even welkom heten bij het andere topic haha maar je valt van het lijstje ach haha ik sta op 11 juli maar vermoed al weken lang dat het 5 weken te vroeg komt.. het gaat over de grove lijn toch haha
hihi jij bent 14 weken en 4 dagen ik ben 14 weken en 5 dagen zwanger. dan ben jij 28 julie uitgerekend toch
BEVALLINGSLIJST JULI 2012!!! 2 juli 2012 - Sweet84/27/1e kindje/verrassing/ZKH 4 juli 2012 - Mamireg/29/1e kindje/meisje/ZKH 4 juli 2012 - Kaaat/25/1e kindje/meisje/ZKH 4 juli 2012 - Freggle 9 juli 2012 - MirandaV 9 juli 2012 - Kelliee 10 juli 2012 - Poemi/26/2e kindje/meisje/thuis 11 juli 2012 - Aloha/25/1e kindje/geslacht/zkh 14 juli 2012 - Jo1984 14 juli 2012 - Lilage 15 juli 2012 - Linda88 15 juli 2012 - Anjeli 16 juli 2012 - Bilou 16 juli 2012 - liekeinspanje/30/1e kindje/geslacht?/zkh 16 juli 2012 - Mama322/25/2e kindje/geslacht/zkh(mi) 17 juli 2012 - Ingeping/28/1ste kindje/geslacht/thuis 17 juli 2012 - NatasjaM 17 juli 2012 - Tamendon 20 juli 2012 - December 20 juli 2012 - Vlinder/22/1e kindje/geslacht?/zkh 23 juli 2012 - Kiera/27/1e kindje/verrassing/ws zkh 27 juli 2012 - Xinala 28 juli 2012 - Kayke/21/1ste kindje/geslacht?/ZKH 28 juli 2012 - Noel82/29/2e kindje/geslacht??/zkh 28 juli 2012 - Girly81/30/1e kindje 28 juli 2012- Princess79/32/1e kindje/geslacht?/thuis 29 juli 2012 - Missguit 31 juli 2012 - Fokje Heb mezelf even toegevoegd en hoop wat vaker mee te schrijven
Dank je, ja gelukkig nu een plakbeeb! En al met al mogen we nog niet klagen... Maar ben wel dolgelukkig nu
Klopt, zit nog niet in 1 van de topics, heb het idee het niet bij te kunnen houden whaha @kayke: mooi buikje al meid!! Hier wel een zacht buikje, onderaan wel iets hard.. Groei niet naar de zijkanten(nog niet whaha) Boven aan me buik is het 'plat' onderaan dus echt een bol. Nouja groeit vanzelf wel.. was alleen verbaast dat me baarmoeder al 1 vinger onder me navel zit bij 15 weken en 5 dagne.. of is dit normaal? haha ik was er van overtuigd dat die lager zat(kon em al niet vinden, zat gewoonv erkeerd te zoeken hahaha)
Hey meiden, Heb het al eens eerder gemeld volgens mij. Als je bij een clubje wilt voor Juli mama's pb me dan even dan nodg ik je uit. Is goed te overzien en bij te houden......de titel is voor mama's die voor het eerst mama worden, maar alle juli mama's zijn welkom hoor. Zal even een verzoek doen om de titel van de club te wijzigen, want dat kan ik zelf niet. Lijkt me gezellig als jullie erbij komen...!!!
Bekijk bijlage 220205 dit was afgelopen vrijdag, precies 17 weken. morgen weer een nieuwe hebben we bij de 1e zwangerschap ook vanaf 17 weken gedaan en ze daarna allemaal uitgeprint en in een album geplakt, zo grappig om per week te zien hoe je buik groeit! oh en ik zat ik het andere juli buikjes topic maar daar is het erg rustig. via aloha hier terecht gekomen
oooh mooi buikje al sweetmarije!!! leukleukleuk!!! word weer winkelen haha hier nog een foto van mijn buik van de voorkant.. vriendlief wou me de rode strepen laten zien die ik dus vanaf boven niet zag.. uhhh.... haha maar goed ikhad net gejeukt dus het is geen striea pffieeuww.. even afkloppen ik schrok me werkelijk waar kapot toen ik de foto zag! toch ander perspectief haha zoals jullie zien komt me buik steeds hoger en drukt me bh onderkant in me buik.. vet irritant!!!!! 17 weken exact. heb het gevoel dat ik per uur groei deze dagen... alles trekt en doet me hele rugvel barst zelfs.. snap nu wel waar intense jeuk sinds paar dagen vandaan komt haha
Sweetmarije, gaat lekker! En KaYke, de spurt wordt bij jou ook ingezet nu, nietwaar? Bij mij is het echt een beetje rustig nu, wat groei betreft althans! 16 weekjes, het is beschaafd
Haha Aloha, ik zou wel willen dat ik wt hoger ging dragen...Ik draag mijn kindjes altijd laag, onderste gedeelte van mijn buik Maarre, gaat goed, hahaha