buikjes juli 2012

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jo1984, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kayke

Kayke Actief lid

13 okt 2011
    399
    0
    0
    Waregem, Belgie
    Mooie buik amai!!
    Ja, mijn buikje groeit ook enorm nu.
    Krijg al commentaar van 1 iemand die constant op me zit te vitten: Zo ne buik al! (negatief bedoelt dus)

2. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Grappig Kayke,

"Toen ik in het begin reacties van je las dacht ik...Het lijkt wel alsof ze uit belgie komt, de woorden en uitspraken....
    Pas daarna zag ik dat je uit Waregem komt :)

Haha, ik ben getrouwd met een belg die ik heb geimporteerd naar Nederland:)

3. Vlinder21

Vlinder21 Actief lid

21 okt 2010
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje wat een buiken al... mijne is er klein bij volgens mij hahaha

Hier komt die dan, morgen 16 weken!

4. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    jeetje ben dus niet de enige met een bolle buik:p
    gaat lekker dames!

5. Kayke

Kayke Actief lid

13 okt 2011
    399
    0
    0
    Waregem, Belgie
    Oh grappig! Mijn mama haar vriend is een Nederlander die ze geïmporteerd heeft naar België!
    Ik ben oorspronkelijk van Gent, maar m'n vriend woont in Waregem, dus dan maar verhuist hé!

6. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ooo irritant zijn die opmerkingen! de zo zo nu al is dat niet vroeg of ben je gewoon zo dik van jezelf..

uhhh!!!! dat zeg je toch niet!

vlinder21 mooie buik hoor!! ik zie mensen met minder buik bij 16 weken hoor ;) je hebt al een hele bolling!!

Lilage ook super!! inderdaad stuk lager maar zo was ik ook vorige week nog.. je groeit wel mooi door!!

7. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Wat een mooie buiken weer meiden en wat een verschil met hoe de ronding loopt van de buikjes. Hier lijkt alles ook wel extra op spanning te staan en steeds boller en strakker te worden.....maar laat maar lekker groeien....

8. Kayke

Kayke Actief lid

13 okt 2011
    399
    0
    0
    Waregem, Belgie
    Degene die op me zit te vitten heeft een miskraam gekregen op 9 weken en is nu opnieuw zwanger, 33weken van een meisje. Al van in het begin is ze heel negatief over mijn zwangerschap, want mijn buik groeit te hard en dat was bij haar ook zo, dus liep het uit op een miskraam. Ze wijt alles aan haar miskraam. Ik zei: ik voel m'n baarmoeder op al 10-11weken. "Oh had ik ook, maarja uitgelopen op een miskraam".
    Ik heb schildklierproblemen en iedere 5 weken krijg ik hogere medicatie. Zei ze ineens: Oh is dat wel slim, zo hogere medicatie, voor je kindje? Kan toch kwaad voor uw kind!
    Ik reageerde boos: Jaa! Als ik lagere medicatie krijg, DAN KAN HET KWAAD VOOR MIJN KIND!!!!
    Precies of ze alles weet! Ons kindje was al 6,42cm op 11w6d. Bij hen 5,5cm. Was ook meteen: zo een groot kind al!
    Ja en dan???? Man man! Kan me er zo aan ergeren!

9. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Wat een irritant mens zeg. Net of ze wil dat het bij jouw ook niet goed gaat. Proberen zo min mogelijk met zo iemand over je zwangerschap te praten. Als ze slim is weet ze dat elke vrouw, nou zo goed als elke vrow het beste voor haar kindje wil!!!
    Niet teveel energie in steken.....

10. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    irritant!
    snap het ergens wel.. ze is bezorgd door de miskraam, maar om nou te zeggen dat het bij jouw fout gaat omdat je zo'n buik hebt.. dat is echt grote onzin! en juist die medicatie voor je schildklier is erggg belangrijk om het goed te laten gaan! schildklierproblemen kunnen miskramen veroorzaken namelijk, indien onbehandeld en niet goede waardes. lekker naief van der!

maar goed ergens snap ik haar dus ook wel weer.. maar dat komt door mijn verleden.. al zou ik nooit zeggen dat iemand te dik is en daardoor teken is van miskraam, dat is gewoon onzin! bedoel zie mij! ;)

Ja igeping mooi he al die verschillende vormen!! echt super benieuwd hoe we er over 20 weken uitzien met zn allen!!

11. Kayke

Kayke Actief lid

13 okt 2011
    399
    0
    0
    Waregem, Belgie
    Inderdaad een irritant mens! Andere vriendinnen zeggen ook van: Amai, die gunt het u echt niet hé!
    Op facebook praat ze tegen andere over mij 'wel in derden', zodat ik zogezegd niet weet dat het over mij gaat.
    Ja, ik en m'n vriend waren zwanger na 4 maanden relatie, omdat de dokter ons had gezegd dat het 2 jaar ging duren, dus hebben we snel de pil gelaten. Dan gaat ze op facebook vertellen: Ja ken er ook zo! Na enkele maanden al een kind, amai. Zo serieus nemen ze het!

Zij was zwanger na 10 maanden relatie, ik had er toch ook geen commentaar op.
    Zo meteen verwijder ik HAAR en haar VRIEND van mijn facebook, want hij zit ook al commentaar te geven, dat ik zogezegd iedere zwangere vrouw van haar vriendenlijst toevoeg. Maar ik ben degene dat de laatste 2 weken 14 vriendschapsverzoeken heb gekregen van haar 'zwangere' vrienden en niet omgekeerd! Wat een k*tmens!

12. Kayke

Kayke Actief lid

13 okt 2011
    399
    0
    0
    Waregem, Belgie
    Dat bedoel ik nu net :). Ik heb enorm veel in schrik geleefd de weken voor mijn 12 weken. Ik dacht telkens aan een beginnend miskraam, door haar! Echt genieten gaat niet hé. Zoiets zou ik nu echt niet doen bij een ander!

13. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Man man wat een laag stel zeg. Ik zou ze ook lekker blokkeren op je Facebook. Lekker in hun eigen sop laten gaar koken. Al die vooroordelen over een ander, daar hou ik helemaal niet van. Kijk gewoon naar jezelf, dat is genoeg!!

En ja hoe zien we eruit over 20 weken hahahaha allemaal waggelende dames!!! Hahahaha......

14. Kayke

Kayke Actief lid

13 okt 2011
    399
    0
    0
    Waregem, Belgie
    Hehe, oh ja hoor! Zo meteen vliegen ze er af!
    Ben ook benieuwd, naar al die dikke buiken! :D

15. Vlinder21

Vlinder21 Actief lid

21 okt 2010
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kayke: bah zulke mensen hou ik echt niet van, Lekker gaan genieten hoor meid!!
    Anderen weten het toch altijd beter;)

@aloha: hahaha vergeleken bij jullie is die klein,

Maar inderdaad grappig zo verschillend alle buikjes! Bij mij zit de bolling idd vooral onder en naar boven toe niet meer ..

Ben benieuwd hoe we zijn idd bij de 20 weken!! Vind het wel erg leuk dat je het nu echt gaat zien bij iedereen

16. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Vlinder21, ik vind het niet niks hoor, met 15 weken! Ben er maar trots op!

Kay, mijn man komt uit edegem, antwerpen...Mijn broertje is jaren geleden verhuist en woont nu in Gent:)

Aloha, dat gaat niet ineens hoger gaan, haha, als je in mijn album van mijn tweede kijkt zie je dat het vrij laag blijft:)...

Elke week denk ik dat er niets veranderd, maar het groeit gestaag door...Ach weet je, als mijn kleintje het maar goed doet en ik niet moddervet word....Vriendin van mij valt bijna voorover (nu 38 weken) maar die kan bijna niet eens meer lopen, en heeft steeds buikpijn...Tja, een enorme pokkel is ook niet alles he!

17. Tienermammie12

20 jan 2012
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel klein beetje:D

18. Tienermammie12

20 jan 2012
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    dames toch geniet van je zwangerschap ! . als iemand ruzie zoekt niet op regearen en al dat stress is niet goed voor je.

19. Tienermammie12

20 jan 2012
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    morgen ben ik 15 weekjes dan komt me nieuwe buikfoto van 15 weken !

20. girly81

girly81 Actief lid

20 okt 2011
    390
    0
    16
    Hier word ook aardig geschreven hahaha....
    Vandaag zijn me vriend en ik in "ondertrouw" gegaan!!!!
    Echt gek eigenlijk, is ie straks niet meer me vriend maar me hubby hahahaha

Deel Deze Pagina