Mooie buik hoor Bilou, beetje vergelijkbaar met die van mezelf. En spannend missguit, heel veel plezier.....ben heeeeel benieuwd of de meiden nog van zich gaan laten horen....
@Noel het is fijn dat je in het weekend terecht kan en ook s'avonds. Hier helaas niet. Gefeliciteerd dat jullie een jongen krijgen. @ Andere dames mooie buikjes weer hoor!! We zijn met zijn alle lekker aan het groeien. @ Lilage je buikje gaat meer omhoog groeien zo te zien, mooi hoor! Hier mijn bijdrage van deze week. Foto net genomen, dus 17 weken en 2 dagen.
bilou en kiera, prachtige buiken!!! Leuk he, we beginnen idd te groeien met zn allen, nou we gaan ook al op naar de helft!!
Nice kiera! Missguit: vind het zoooo spannend voor je! Wat zegt je voorgevoel? Ingeping: we lopen ook ongeveet gelijk!
Tja begin was een meisje het gevoel...maar als je 'weer bij je positieven komt zeg maar'dacht ja maar bij manlief komen er veel jongens voor..dus nu heb ik dat gevoel weer..pff ha ik weet het niet!Maar zodra ik thuis ben laat ik je het weten!
Missguit: ik had dat ook. Voorgevoel zei meisje verstand jongen. Resultaat: een jongen hihi. Mama322: mooi hoor. Ook erg leuk behang!
Daar was ik weer! inderdaad vaag in mijn achterhoofd een meisje, maar nee het is een jongetje!!, dat was overduidelijk te zien Ha ik moet nog wel even aan het idee wennen ja misschien omdat ik stiekem dacht dat het een meisje zou zijn, vindt het tutten ed wel leuk... Maar HIJ is zeer welkom hoor dames! Wij zijn er blij mee!! Dus wie wil mij veranderen in lijst? thnx!
Proficiat!!! Amai, er zijn blijkbaar wel meerdere dames waarbij het voorgevoel meisje zei, maar het toch een jongen is!
Missquit Gefeliciteerd !!! KLopt het NUB verhaal toch neit hahaha Mooi toch en stoere jongens is ook hartstikke leuk. Ik heb een dochter moet even wennen aan het jongens idee. ben zelf erg van het roze en kleine ook, Maar vlauw word de nieuwe roze hahaha. Verder weer mooie buikjes Kiera ook en mama echt mooi rond ook al. Ik had vandaag een lekkere hormonen dag en heb net na het douche heel hard staan huilen ! Ik word zo dik, had dat vorige keer helemaal niet, begin klein buikje te rkijgen maar is nog zo zacht en kan het vet gewoon beetpakken verschrikkelijk! Nu weet ik het komt vanzelf en verder is het voor een goed doel en gaat het er weer prima af straks maar had net ff dip. Jullie hier krijgen zulke mooie bolle en voor me gevoel gaat het bij mij niet snel genoeg. Maar genoeg aangesteld. Ga zo slapen morgen weer een nieuwe dag. Zal eens kijken voor een foto...
Missguit: hier een vriend die toch wel wat teleurgesteld was, dacht ook echt dat het een meisje zou zijn. Nou kom maar op hoor met ons ventje..... Noel: niet zo druk maken hoor. En ja die hormonen doen zo lekker mee dan he....morgen weer een betere dag....
Thnx voor de felicitaties...heb opzich wel goed geslapen maar toch word je met zo'n apart gevoel wakker, van ja er zit echt een jongetje in! Misschien dat je het nu ook wel weet...maar goed ik ga er me lekker op verkneuteren en van vrijdag op zaterdag gaan we een nachtje naar Antwerpen, dus shoppen!!!! Heerlijk en nu binnenkort maar eens aan de slag voor het babykamertjeDan kan ik me daar lekker op storten! Maar wauw wat bijzonder om je kindje gisteren ook weer te zien Bekijk bijlage 223429 Hier een fotootje, ze zij al komt niet zo vaak op precies dat moment voor dat het even zwaait, En hier nog een 3D: Bekijk bijlage 223430 Is nog heel miniscuul, maar tot zover ze kon zien was alles goed!Ik heb de zelfde vrouw als straks bij de 20 weken echo.... Hebben jullie nog foto's van jullie geslachtsbepalingen?? Misschien ook wel leuk om die met elkaar te delen? Liefs, MG
Valentijn.... Al bijna 12 jaar lang heb jij mijn hart gestolen. En nu voor het eerst in jaren is er een ander klein ventje die er met de andere helft van mijn hart vandoor gaat. Hopelijk kun jij genoegen nemen met die ene helft, en ach je hebt het al lang genoeg voor jezelf gehad. Lieverd ik hou van jouw met die ene helft van mijn hart....... Heel veel liefs....