buikjes juli 2012

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jo1984, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    komt vanzelf meid! ik ben ook 2 weken verder als jouw he niet vergeten ;) ik voelde toen ook niets!

mooie buik kimmi! mooi rond!!

noel ik vind het ook erg moeilijk, heb een uitgesproken smaak en vind het vreselijk om in 'normale' kleding te lopen haha gelukkig is momenteel een amerikaans vriendinnetje een jurk voor me aan het maken.. hallelujah!

2. Kayke

Kayke Actief lid

13 okt 2011
    399
    0
    0
    Waregem, Belgie
    Amai, wat is het hier al paar dagen stil ...
    Nog eventjes een foto'tje!

3. girly81

girly81 Actief lid

20 okt 2011
    390
    0
    16
    Nou meiden...ik heb gister ook een geslachtsbepalings echo laten doen........................en ja hoor wij krijgen een BABYGIRL!!!!!!!
    Nu kunnen we lekker roze gaan shoppen....heb vanmorgen al met mamsie ff gekeken....
    Een foto zal ik binnenkort ff plaatsen van mn groeiende buukie..

4. girly81

girly81 Actief lid

20 okt 2011
    390
    0
    16

Heb mezelf ff op roze gezet!!!

5. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Kayke: prachtige buik

girly: gefeliciteerd met jullie meid!!

6. oxbow

oxbow Niet meer actief

Hier een goede 20 weken echo gehad, alleen een klein hoofdje en heb dus met 32 weken een groeiecho.
    Aangezien onze andere kinderen ook een klein hoofdje hadden, maak ik me er niet zo druk om en de verloskundige ook niet, maar ze willen dan toch nog even kijken.
    Zal wel een nieuwe procedure zijn, want bij onze jongste is dat nooit gedaan, bij nummer 2 heefte r toen een gyn naar gekeken, maar was niets aan de hand.

En het is nog steeds een meisje.

7. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Hoi meiden,

Wat een mooie buikjes allemaal alweer!
    Hier alles goed, ik zal as.zondag een foto plaatsen, afgelopen week van de 17 week is niet gelukt..pff zo'n drukke week gehad dus het is er niet echt van gekomen, helaas..:)
    Maar goed vandaag, vanavond naar de 9 maandenbeurs!
    Gaan er nog meer meiden naar toe?

Fijne dag!
    xx MG

8. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Zo onderweg naar de 9maandenbeurs!!!

9. liekeinspanje

liekeinspanje Actief lid

15 sep 2011
    120
    0
    0
    ha meiden, hoe was de beurs? ik ben woensdag geweest, was wel druk, maar wel leuke en nuttige dingen gekocht en inspiratie opgedaan voor ons geboortekaartje. Gisteren de eerste helft van de 20 weken echo gehad, we krijgen een meisje! :) De eerste helft omdat ze niet ideaal lag en ze niet alles konden zien, zoals het ruggetje enzo, dus nu moet ik dinsdag nog even terugkomen voor de 2e helft. Leuk om ons kindje weer te zien! Vond het drukken op de buik omdat ze niet wilde draaien wel vervelend voelen. Maar wel blij dat zover als ze nu kunnen zien alles goed en gezond is!

En een nog een buikfoto met 18 weken 5 dagen

10. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Goedemorgen,
    Ik ben donderdag naar beurs geweest. wel wat dingetjes gekocht en ook voor onze grote meid, Verder gewoon gezellig, wel meer vermoeiend als normaal hahaha.

Aloha ik vind het ook een niks die kleren, van die grote tenten of hee strak, soms heel tuttig en echt leuk is het niet, dus we snuffelen verder....

Girly gefeliciteerd en lieke fijn dat ales goed is. En ook betjes dat ze je zo snel weer terug laten komen voor deel 2 jij ook natuurlijk gefeliciteerd met een meid.

Ik zal straks eens kijken voor een foto vandaag 18 wk alweer.

11. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Goedemorgen allemaal!

gisteren naar de 9 maandenbeurs geweest, erg leuk!
    En veel info!maar op een gegeven moment had ik benen meer onder mn..;)
    Wij hebben de TinyLove mobiel gekocht, hebben we op het werk ook en ik merk echt dat het bij babys echt rustgevend is(klassieke muziek)The Sweet Island hebben we..
    En verder hebben we op loopauto.nl (tip!)een stoere Silver Classic Racewagen gehaald, een loopauto!zo'n gaaf ding!
    Vandaag visite, dus huis gisteren en alles al schoongemaakt, kwarktaart staat al in de koelkast...boodschappen zijn al binnen, dus kom maar!
    Morgen alweer 18 weken, dus dan maak ik een nieuwe foto:)..

Fijne dag allemaal!

12. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Hoi meiden,

Wat is het rustig hier:(
    Hier weer mijn bijdrage;
    Buik met 18 weken!:)

Bekijk bijlage 226391

13. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    mooi dames!

19 weken:

14. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    mooie buikjes missguit en december!!
    inderdaad rustig hier!
    maar word straks vast ineens veel drukker!! als iedereen begint te groeien ;)

15. Kayke

Kayke Actief lid

13 okt 2011
    399
    0
    0
    Waregem, Belgie
    18 weken!
    Hehe, excuseer mij van de lompe trainingsbroek, maar ik was die dag zooo druk in de weer met poetsen en doen en dan zit zo'n trainingsbroek heel gemakkelijk in plaats van een jeans!

16. woepie

woepie Actief lid

13 nov 2011
    338
    70
    28
    NULL
    NULL
    Ook mijn bijdrage van 18 en 19 weken. Ik ben in de week dat ik ziek was enorm gegroeid! Althans dat vind ik zelf dan. Haha.

17. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Goedemorgen dames,
    Mooi weer hoor!
    Kayke die broek is niks mis mee hoor, ik woon daar ook practisch in als ik thuis ben en niet weg hoef hahaha.

Woepie idd flink gegroeid! mooi
    December ook mooi buikje weer hoor

Missquit flink geshopt, leuk hoor en loopautos heb e idd erg leuke. Min dochter races op moment op een houten retro scooter maar zij zegt motor hahaha. Voor knul moet toch alles nw want heb nu alles roze. Mooi excuus toch..?

Ik beloof ook zo een foto 18 wk te maken het schiet er telkens bij in, gister wezen werken half 8 en s avonds is hij zo gevuld met eten dat ie groter is als normaal dus liever 's morgens. :)

18. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Mooie buikjes weer hoor meiden. Begint nu echt wat te worden bij iedereen. Morgen ben ik aan de beurt weer met 20 weken. Leuk de negenmaandenbeurs, lekker geshopt lees ik. Wij zijn ook geweest. Hebben een shirt met 50% mama en 50% papa = 100% ikke, 3 slabbetjes maar dan in een punt. Wat stoerder en om zo te dragen, en een knuf met muziek!!! Verder gratis spullen op de kop getikt, altijd leuk. Woepie is dat een riem of een soort elastische band op je foto? Ziet er leuk uit....

19. Kayke

Kayke Actief lid

13 okt 2011
    399
    0
    0
    Waregem, Belgie
    Beetje foto's-trekken-van-zwangere-buik-verslaafd!
    Sorry voor het spammen! :D

20. Vlinder21

Vlinder21 Actief lid

21 okt 2010
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Prachtige buiken weer!!! we gaan hard he met zn allen haha!, Hier komt mn buikje misschien vrijdag weer met 20 weken, even kijken of ik zin heb om een foto te maken haha anders volgende week!

En hier ook naar de beurs geweest, zaterdag.. het was gekkenwerk!! gelukkig wel leuke kleertjes kunnen scoren voor onze kleine meid, en gave replay schoentjes!

Deel Deze Pagina