Vandaag precies 20 weken zwanger. Wat gaat de tijd toch snel! Tevens ook een echo gehad vandaag. Ik vond het best tegenvallen. Dacht dat de echo echt uitgebreid zou zijn met allerlei informtie enzo. Ze had alleen hoofdje gemeten, bovenbeen en buik. En verder nog het hartje bekeken. :/ Ik dacht echt dat ze alle organen zou afgaan en bij de opmetiningen zou melden of het precies op de termijn zat enzo. Ach ja, het was in elk geval allemaal goed volgens haar en daar ben ik blij om.
gefeliciteerd bilou het is inderdaad niet een echo met veel verhaal, de mensen zijn te druk met kijken je kindje is vast wel helemaal gechecked hoor alleen is het echt medisch en geen pietpraat echo gewoon lekker genieten van het beeldstaren en het goede nieuws mooi kayke! je buikje veranderd van vorm!!
Ik denk dat het hier rustig was vanwege de vakantie die in ZH was. Ook nog carnaval etc. Ach ik heb heerlijk genoten van een week vakantie thuis. Ook ik ben donderdag naar de huishoudbeurs geweest. Hoop ideeën opgedaan en een voedingskussen gekocht. We zijn weer lekker gegroeid zo met zijn allen. Had niet gedacht dat ik zelf de afgelopen week gegroeid was. Maar met de foto's naast elkaar is het toch wel te zien. Omdat ik vorige week geen foto geplaatst heb zet ik er nu gelijk 2 neer. @ Girly gefeliciteerd met de uitslag van een meid! De bovenste is van 18weken + 1 dag en de onderste heb ik net gemaakt, dus 19weken + 2 dagen.
Heerlijk toch die lekkere makkelijke broeken. Die zitten nu het beste. En goh meiden wat een mooie buiken. Lekker genieten hoor!!
Moet toch ook maar gauw eens een foto plaatsen Morgen eerst maar eens de 20 wkn echo ondergaan. zoo spannend weer. Fijne avond allen
Wat een mooie buikjes idd allemaal weer, en wat gaan we hard nu met z'n allen.! Bij deze mijn bijdrage van 21 weken en 3 dagen..
Wat leuk om al die mooie buiken te zien!!iedereen groeit mooi. Hebben jullie nu trouwens ook last van groeipijn ?
kiera hij komt omhoog!! leuk! ik was trouwens donderdag ook op de beurs.. kaat mooi zo van voren!!! noel mooi!! groeit lekker !! broeken.. tja iedereen maakt steeds excuses.. maar is toch juist super fijn en we dragen ze allemaal! dusseh niet meer doen haha girly wat draag jij laag! of lijkt dat zo.. rokje lijkt me comfi trouwens!!
missguit ja haha ik heb sommige dagen echt giga bandenpijn en spierpijn en dan ook meer harde buiken op zo'n dag
Kaaaat hoe was de echo gisteren. Lees in je handtekening dat je schoonfamilie mee was. Wat een mooie en vooral ook verschillende buiken. Bij iedereen is ie anders. Ik zal me foto erbij doen van vandaag, 20 weken. Wij hebben donderdag de 20 weken echo....vind het wel spannend!!
Prachtige buiken allemaal weer!!! Hier ook last van bandenpijn bij groei en na een stuk lopen en dan ook hele erge rugpijn. Nouja, hoort er allemaal bij he.. maar vervelend is het wel!
joehoeh..... Vandaag Seo gehad ...alles was helemaal goed! Ontwikkeling nog op schema over 4 werken voor het eerst een curve prikken en met 32 34 en 36 weken extra groeiecho' s....... En we krijgen nog steeds een dochter nu kan het echte genieten beginnen!