Dit was met bijna 20 weken, ben nu 21,3 weken dus alweer iets dikker dan op de foto o,ja en klein detail niet op letten haha, maar ik heb 2 verschillende sokken aan op de foto hihi,oepsie En dit was mijn 20 weken echo, alles helemaal goed en ze is nog steeds een meisje
thnx kayke..... Mooi buikje heb je hoor!! hij begint idd wat ronder te worden! De ander meiden ook super! ben benieuwd hoe iedereen er op het einde uit ziet! Ik was bij mijn eerste echt huge... kijken of ik straks weer zo wordt....
@ Aloha ja ik had het ook al gezien dat mijn buik hoger is gaan groeien. Was druk he donderdag op de beurs hahaha viel me nog mee dat ik het de hele dag kon uithouden. Mooie buikjes weer dames!! @ Mama en Silvaantje prachtige echo's!! Hier niet heel erg last van groeipijn. Wel af en toe een steek in mijn blaas, denk dat de kleine er dan heel hard in trapt. Ben nu ook maar weer begonnen mijn drink gedrag bij te houden, door te drinken uit een waterfles. Dronk volgens mij ook te weinig. Urine is gelijk een stuk lichter.
T word ook wel eens tijd voor mijn buikje Deze foto is gemaakt met 18 weken, ben nu een week verder en mijn buik is sindsdien al best gegroeid. Ik kan de foto zelf niet maken, dus moet mijn man zaterdag maar even lief aankijken voor een nieuwe.
Als ik mijn buikje vergelijk met andere dames hier met 18 weken, is die van mij nog maar klein haha. Maar wie weet krijg ik nog wel een groeispurt...
Mooie ronde buik Bilou! @ Erica je buikje komt vanzelf hoor! Bij de 1 groeit het nu eenmaal sneller als de ander. Lief bol buikje hoor mama! Heb jij op deze foto nog een gewone spijkerbroek aan?
@ Kiera: ja, dat vermoeden heb ik ook haha. En ik had nog een flubberbuikje van mezelf, dus dat moest eerst aan de kant gedrukt worden natuurlijk .
Hier mn buikje met 1 van gisteravond, en die andere van vanmorgen.. en let niet op me mooie pyamabroek whaha.. Die van gisteravond is wat ronder, en me buik groeit echt puntig naar voren... dacht dat meisjesbuiken naar de zijkant gingen? haha Hier de foto;s met morgen 20 weekjes alweer!!
Hoi Allemaal, Heb hier volgens mij in het begin ook nog wat foto`s geplaatst. Daarna topic tijdje kwijt geweest dus wou nu graag weer mee showen als dat mag Bekijk bijlage 227361 Bekijk bijlage 227362 Links 21 weken rechts 22 weken
wauw vlinder mooi bolletje al hoor... nu idd een puntje... maar misschien word ie nog ronder als je bm helemaal tot boven komt. ukkie hai!... jij ook al een best buikje zeg! @kiera, ik heb op die foto idd nog een gewone jeans aan. Maar hij zat voor de zwangerschap van boven al te wijd dus vandaar... Verder is het zo'n harem model, en draag je hem vrij laag. Met een beetje geluk kan ik deze broek tot het einde nog wel dragen.
voelen jullie je ukkie ook al zo goed aan de buitenkant... Hier wel... mevrouw laat zich goed voelen...
Thnx mama! En ja de baarmoeder komt nu net 2 vingers boven de navel, dus het 'zwaartepunt' van de baarmoeder zal die punt wel vormen, ach zal wel ronder trekken haha. En ja voel de kleine meid al van de buitenkant! Alleen vriendlief helaas nog niet, dan word ze heel rustig. En ik voel ook regelmatig een 'bult' links of rechts.. als ik een paar keer druk(want voelt onaangenaam) is die weg.. dus de kleine ligt regelmatig goed te drukken tegen de baarmoeder haha, rek en strek! @ukkie: Mooie buik! lekker rond al.. ben benieuwd wanneer die van mij ronder word
Ah, ik voelde daarnet duidelijke schopjes en géén plopjes meer! M'n vriend zegt dat ik al een behoorlijke buik heb en bang is dat mijn buik te groot gaat zijn tegen het einde ...