Zolang het bij een blote buik blijft Gezellig dat er steeds meer bij komen. Ik ben vanochtend bij de huisarts geweest en blijk een vaginale infectie te hebben. Nooit gedacht daar blij mee te zijn... Maar het verklaard het bloedverlies. Het gaat dus écht goed met de beeb!
Tadaaa!! En alleen de blote buik. Niks anders bloots. En nog vrij weinig te zien, want volgens mij was dat opbollinkje er voor de zwangerschap ook al... Dat 'randje' komt altijd precies boven mijn broeken uit.
Echt allemaal mooie buikjes!! @ drew wees maar blij, ik kan mijn broeken dus al niet meer aan. Terwijl ik in het verleden zelfs een riem moest dragen met sommige broeken. Heb nu nog 1 spijkerbroek die ik maar net aan kan en moet dus al uitwijken naar zwangerschapskleding.
Wat een verschil in buiken zeg. Bij de een istie nog bijna plat en bij de ander is het écht al de buik.
Mijn buikje wordt kleiner ... misschien omdat m'n darmen zich al aangepast hebben? Ik denk dat mijn beebje ondertussen al boven mijn schaambeen zit (heb het hartje kunnen horen met Angelsound).
Ik hoop dat de foto het doet! geen idee namelijk hoe het moet hahah Maar hier dus mijn buikje met bijna 12 weken. Toch nog een mooi bolletje wat er zit!(dacht dat die kleiner was haha)
Ik had afg maandag een fot beloofd, maar door drukte en midwk euro disney is het er niet van gekomen... Morgen heb ik ook echo en neem de morgen een foto !
Jo1984: Ik zie dat jij bloedverlies had. Ik kreeg woensdag middag ook inene helderrood bloedverlies. Gister een echo en gelukkig bij mij was ook alles goed met het beebje. Had jij verder andere klachten wat misschien die infectie betreft. Ik ga natuurlijk ook allerlei oorzaken zoeken. Volgens de VK kon het heel goed ook een bloeding van de baarmoedermond zijn of bij de placenta, maar dat kon ze op de echo niet zien. Hoe lang heb jij het bloedverlies? Bij mij was het 1 dag helder en nu is het nog wat bruinverlies.