haha, over mijn buik die de kroon spant...Vandaag zei er nog iemand tegen me...Wat draag je klein! hahaha, zo is er echt altijd el iets...of groot of klein, vrijwel nooit gewoon normaal! Nooit je buik vergelijken hoor, is echt nul peil op te trekken! Genieten van wat er zit, straks hebben we allemaal een dikke bollo Mooooi dames!!!
Leuk topic! Heb vandaag eens wat foto's zitten vergelijken van mezelf (leuk voor later) maar de laatste week is mijn buik echt gegroeid... Ben wel al iets van 6kg aangekomen, best veel als ik dat hier soms zo lees.
Mooie buiken weer dames. @ Lilage dat jij zo'n opmerking krijgt van wat een kleine buik hahaha. Ik vind ook dat je tot nu toe de grootste buik hebt, maar misschien gaan we je nog inhalen! @ Myque mooi zo'n vergelijkingsfoto! Zie je duidelijk hoe snel je gegroeid bent. Ook ik ben 6 kilo al aangekomen, maar ik kan duidelijk zien dat het alleen op mijn buik en borsten is bijgekomen. Ook is mijn ontlasting erg traag. Waardoor ik denk ook nog wat zwaarder weeg. Achja hoort er allemaal bij he.
Jeetje ben paar dagen niet geweest en ineens is er zoveel geshowt en gekletst!!.. Heel mooie buiken allemaal hoor, ik ben niet veel gegroeid dus sla wkje over. Volg wk 20 wk dan spam ik weer wat. Ondertussen bijf ik mee gluren hahaha
mooie buikjes weer dames. Zal eens kijken voor een foto morgen. Ingeping: hier een t eklein hoofdje en dus ook een extra echo, wij moesten ons ook geen zorgen maken en de het kan ook erfelijk zijn, als jullie in de fam groter hoofden hebben, kan jullie kleintje dat ook hebben.
Hoi meiden, Wij gaan vandaag beginnen met het verven van de babykamer! Zijn in nieuwbouwhuis komen te wonen en we hebben nooit een lik verf erop gedaan dus gisteravond heeft manlief al voorstrijkmiddel erop gedaan..straks witten, weer 8 uur drogen jammer genoeg, en dan een mooie donker grijze kleur erop ook hebben we gisteren gebeld wanneer we onze babykamer kunnen laten komen, 19-4-12 komt ie! Misschien is het ook een leuk idee naast buikfoto's om de babykamerfoto's te delen?voor wie het leuk vinden? Fijne dag!
Hoooi! Ik zal hier ook weer eens een buikje posten. Foto is van gisteren, 18w3d dus. Ik begin het langzaam wat vermoeiend te vinden dat mensen bijna verontwaardigd zeggen 'je ziet nog helemaal niks?!'. Alsof ik moet bewijzen dat ik zwanger ben. Ik zit volgens mij nu op het punt dat, wanneer ik strakke kleren aan heb, mensen zich gaan afvragen 'is ze zwanger of gewoon wat dikker geworden?'
Myque, volgens mij is mijn buik beetje vergelijkbaar met die van jou rond 18 wkn (niet dat vergelijk belangrijk is, maar toch). Lilage, gave jurk heb je aan op de foto's. Ging je naar een feestje of gewoon zin in?
Prachtige buiken weer hoor!!! En drew kan me voorstellen dat die opmerkingen vervelend zijn. Groeispur zal snel genoeg komen! Hier nu op +3kg maar dus nog -6 van me startgewicht..maa gaat nu snel genoeg met de kilo's haha
Ja, het is nooit goed hoor wat buiken betreft! Te groot, te klein, nooit eens gewoon normaal en goed zeg maar Eerste zwangerschap was ie groot, tweede zwangerschap was ie klein, nu wisselen de meningen erover Ik vind al jullie buiken mooi, want er zwemt bij iedereen een wondertje in rond, fantastisch toch! Dikte is ook maar uiterlijk gedoe...We hebben allemaal nog ongeveer een halve zwangerschap te gaan alst goed is, kan echt nog mega uit de kluiten groeien, misschien blijft ie bij mij nu wel zo, wie weet
Als ik heel eerlijk ben, zit ik met dit item mee te spieken juist om mijn buik te vergelijken en verschillen te zien. Dat vind ik juist zo wonderlijk dat geen een lichaam hetzelfde is. Dat geeft mij juist geruststelling, want groot of klein zegt dus niets. Ik heb ook wel eens gehoord hoor, goh al 19/20 weken, dan zie je echt nog weinig. En dan denk ik jaja, het is goed, ik vind em al groot zat voor nu. Nu rekt mijn buik nog mooi mee. Als het te snel gaat krijg ik misschien straie en dat wil ik liever niet. Maar goed, tegenhouden doe je dat niet natuurlijk. En ik zal er niet verdrietig om worden. Maar liever niet...
@ Missguit hier was ik zelf al met 2 muren begonnen met verven. Die van ons wordt 9010 met antraciet. Vandaag met manlief naar babypark geweest en hebben we een kamertje uitgezocht. Als ik nu al zou bellen zou het al binnen 3 weken geleverd kunnen worden, maar ik wacht daar nog even mee. Eerst de echo en het kamertje afverven! Vind dat we er al lekker optijd mee zijn! Ik zal ff kijken of ik wat gegroeid ben deze week. Als het de moeite is dan post ik hem anders wacht ik een weekje.
Oke hier mijn bijdrage van 20 weken! Net vers van de pers haha! Zelf zie ik wel weer verschil met de foto's naast elkaar. Onze beeb is weer hoger komen te liggen, verklaard ook weer de zuur aanvallen.
Wow wat zijn jullie allemaal mooi zeg..! En t is idd tog heerlijk en realistisch om te zien dat iedereen anders groeit.. Ben net terug vakantie, dus bij deze mijn bijdrage van 20 en 22 weken..