buikjes juli 2012

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jo1984, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Mooie buiken dames!!
    Leuk!
    ik zal vanmiddag ook weer even een nieuwe plaatsen!
    Vandaag 19 weken zwanger!:D

2. oxbow

oxbow Niet meer actief

wat een mooie buikjes weer, de een wat bescheidender dan de andere, maar het voordeel van nog niet heel veel buik is dat het ook niet in de weg kan zitten.

Hier mijn bijdrage, net gemaakt.
    Let niet op mij, ik sta er echt geweldig op (niet dus)

Bekijk bijlage 228026

3. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Mooie buiken alweer meiden!

4. woepie

woepie Actief lid

13 nov 2011
    338
    70
    28
    NULL
    NULL
    Bij deze mijn foto van 20 weken!

5. Vlinder21

Vlinder21 Actief lid

21 okt 2010
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Prachtige buiken weer meiden!!!

6. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Dag meiden,

ja vond het toch wel bijzonder om het met jullie te delen;
    01 mrt voelde ik savonds echt voor de 1e keer een schopje!
    En gisteravond had manlief ook zn hand op mijn buik en daar ging t kindje echt tegen te keer schoppen en bewegen en later kreeg ik nog een 'hard'schopje..oo..was er helemaal ontdaan van!Wat een bijzonder gevoel zeg!echt zo mooi!:):):)

7. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Wat een heerlijke foto's weer meiden. Ze worden maar boller en boller. Wij waren bij de Ikea zaterdag en zo leuk dat mensen echt naar je buik beginnen te kijken. Hihihi.....

@missguit: Heel toevallig lag ik gisteren bij me vriend op de bank en hij ook zijn hand op me buik. Op een gegeven moment ook een flinke beweging. Ik zeg tegen me vriend voel je het nou niet. Ja ik voelde het wel zei hij maar wist niet zo goed of dat hem nou was. Ik zeg ja dat was hem, nou hij begon helemaal te stralen. Zo leuk!!!

8. Kayke

Kayke Actief lid

13 okt 2011
    399
    0
    0
    Waregem, Belgie
    Hier even een vergelijkingsfoto'tje en zal ook foto's plaatsen van onze babykamer! :D

9. Kayke

Kayke Actief lid

13 okt 2011
    399
    0
    0
    Waregem, Belgie
    Our babyrooom!

10. Kayke

Kayke Actief lid

13 okt 2011
    399
    0
    0
    Waregem, Belgie
    Nog 2 fotootjes.
    Op het bedje hoeft alleen nog een lakentje op en matrasbeschermertje.

11. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Leuke foto's Kayke....ziet er mooi uit het kamertje. Vind die lamp ook erg leuk. Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?

12. Vlinder21

Vlinder21 Actief lid

21 okt 2010
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kayke: duidelijke groeispurt gehad!! En mooi kamertje hoor, ik kijk regelmatig bij de foto's in het topic show je babykamer. Onze staat er ook altijd, moet het alleen nog aankleden met accesoirres daarna komen er foto's!

@missguit; Hier ook veel gewoel, getrap, gekrioel, heerlijk.. alleen als vriendlief zijn hand erop legt word en blijft ze heel rustig.. grrr wil zo graag dat hij het voelt haha

13. Mama322

Mama322 Actief lid

29 aug 2011
    384
    0
    0
    mooie buikjes allemaal hoor!!! En iedereen wordt langzaam aan steeds dikker... blijft mooi!

Jeetje zeg wat zijn jullie snel met de kamertjes! wow... hier moeten we nog beginnen! haha

14. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Die kleine in me buik is steeds actiever de laatste dagen. Flink in de weer. Blijft een gek maar o zo bijzonder gevoel.

Hier is het kamertje buiten de aankleding ook zo goed als klaar. We hebben afgelopen weekend nog leuke spulletjes gekocht. Volgend weekend alles maar een ophangen. Als het af is zal ik foto's plaatsen!!

15. Vlinder21

Vlinder21 Actief lid

21 okt 2010
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi ik heb er staan, *onze staat er ook altijd*, ik bedoel natuurlijk dat het kamertje er AL staat..

Heb trouwens vanmorgen de 20 weken echo gehad, helemaal goedgekeurd jeee!

16. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Hoe is het eigenlijk met de naman gesteld meiden. Zijn jullie al aan het puzzelen of zijn jullie er al uit hoe jullie kleine gaat heten?

17. Kayke

Kayke Actief lid

13 okt 2011
    399
    0
    0
    Waregem, Belgie
    In Paradisio. Is een winkel in België :)

18. Mama322

Mama322 Actief lid

29 aug 2011
    384
    0
    0
    Heb hier zelfs nog bijna helemaal niets gekocht.... nu heb ik natuurlijk het meeste nog van mijn dochter dus zo heel veel heb ik ook niet nodig...

De naam zijn we al heeeel lang uit... Al voor dat ik zwanger was.. dus dat dan wel weer:p

19. Mama322

Mama322 Actief lid

29 aug 2011
    384
    0
    0
    hier ook veel getrappel hoor... vooral in de avond als ik rustig ga zitten... Je kan zelfs al vanaf de buitenkant mijn buik zien bewegen... heel grappig...

20. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Echt mama ken je het al zien.....dat is helemaal leuk zeg!! Hier zijn we er zo goed als uit, maar wie weet wat er nog op ons pad komt de komende maanden. En hebben jullie een lange of een korte naam....één of twee namen!!

Deel Deze Pagina