Hier zijn we ook al heel lang uit over de naam! ook voordat ik zwanger was, en we hebben 1 naam, en niet een hele korte..
hier ook een korte... jullie mogen het wel weten... Onze dochter nu heet K.ya M.ichelle de 2e naam is vernoemd naar mijn zusje. Voor deze meid Word het N.ova D.enys, vernoemd naar mijn zwager (broertje van mijn man)
Ja, wij zijn er al uit. Sterker nog: we hebben de naam al heel lang klaar. Bij een meisje waren we er snel uit, als we een jongen zouden krijgen nog niet. Ons dochtertje gaat Noa Michella heten. Ik wou eigenlijk wel mijn vader vernoemen omdat hij ernstig ziek is, maar mooie meisjesnamen die met Henk/Hendrik te maken hebben kunnen we niet vinden. Dus hebben we dat maar gelaten. Wie weet als we ooit nog een zoontje krijgen...
Leuk al die namen.. Wij zijn er ook al uit.. Is geen extreem korte of lange naam.. En wij hebben ook een tweede naam.. Kamertje moeten we ook nog aan beginnen, t is wel geverfd al maar gaan deze maand de spulletjes bestellen.. We weten al wel wat we willen dus dat scheelt wel.. Leuk om de namen en kamertjes te zien..!
Bekijk bijlage 228362 Hier vast een voorproefje van onze kamer!De muur is al geschilderd, maar tis best donker..de kleur is antraciet..De lampenkapjes etc hebben ook in dekbedovertrekjes, aankleedhoezen...manlief maakt zo nog wel wat foto's....En als alles klaar is dan maak ik wel een foto van het geheel.. (we hebben alles laten maken!tip: Kleinmaatje.com )Dat is echt onze stijl haha!En je kunt zelf alles zo bijelkaar zoeken/maken doorgeven hoe jij het wilt!De badcape hebben we ook, 2 hoezen voor de kruiken, boxkleed laten maken (zelfde als sterrenlampenkapje) 2x dekbedovertrekje en 2x aankleedhoes.. Trouwens bij mijn buikfoto, gaat nu echt bol staan(vandaar die groeipijn laatst auw.) ..zag nu pas het verschil haha Bekijk bijlage 228363 (tip: www.loopauto.nl ook voor meisjes haha)
wow wat groeit iedereen goed zeg! mooi hoor! ik voel de kleine man al een tijdje schoppen maar sinds kleine 3 weken zie ik mijn buik ook echt flink op en neer gaan, mijn man kan het ook goed voelen van buiten af! ondanks dat mn placenta aan de voorkant ligt voel ik het goed! sterke man haha
mooie buiken dames! en mooie namen en mooie kamertjes!!!! woehoe!! ik merk dat ik minder klets hier want we hebben een juli 2012 facebook groep en das zo fijn dat ik amper meer op zp kom.. schaamschaam!! hier van het weekend de vloer gelegd in de babykamer en de muren geschilderd.. kom maar op met die meubels!!!
@missguit: Leuk wat foto's van de babykamer te zien. Wordt al een mooi kamertje. Ik zal hier na het weekend even wat foto's plaatsen, dan hangen er wat meer spullen aan de muur.... Hier nog een foto van 21 weken....gisteravond in bed was de kleine goed in de weer heel laag in me buik. Me vriend zijn hand erop gelegd en ja hoor hij voelde hem heel duidelijk.....helemaal top!!!
Bekijk bijlage 228440 Bekijk bijlage 228442 Links 22 weken rechts 23 weken Het verschil valt mee nu. Wat fijn dat jullie de kleine aan de buitenkant al zien bewegen en dat jullie mannetjes het ook al kunnnen voelen. Bij mij zie ik niets aan de buitenkant en het schopt nog niet hard genoeg dat papa het ook kan voelen En hij wil het zo graag voelen.
ik zie wel verschil hoor ukkie!!! of het ligt aan de hoek... mooi!!!!!!!!!!! missguit wat leuk dat je vriend het voelt!!! super!!! en heerlijk he dat woelen van de beeb!!
Ik weet de naam van mn prinsesje ook al.. Aimée Petronella Maria.. 2e naam is de naam vn mn moeder die er helaas niet meer is, en de 3e naam is de naam vn mn oma die er ook helaas niet meer is.. Waren 2 belangrijke mensen in mijn leven vandaar dat ik mijn prinsesje die namen geef.. Verder babykamertje moet nog aan worden begonnen maar dat gebeurt eind deze week.. Als die af is plaats ik wel foto's !
21 weken en 2 dgn.. buik begint nu zichtbaar bol te staan.. ha ha, eindelijk, ik kon em wel naar voren kijken..
Mooie buiken dames. Gisteren de 20 weken echo gehad en we kregen nog een kusje van ons kindje. Wat een mooi mondje
Mooie buikjes en kamertjes dames. Hier moeten de muren nog worden afgeverfd. Meubeltjes zijn zaterdag besteld. Deze staan al klaar, maar we wachten tot de box zeker binnen is gekomen. Zodat alles in 1 keer geleverd kan worden. Dus nog even werk aan de winkel.