Mooie buiken dames....we gaan lekker. En o zo schattig december die lipjes.....dikke kus voor jullie natuurlijk!!
oooh Kayke ik vind jouw lamp echt zoooooo gaaf!!!! ik ben al 100 babywinkels afgegaan voor een leuke lamp en ik vind maar niks,internet afgestruind ook niks.. en jij hebt de perfecte! Beetje jammer dat die winkel in belgie is en had al stiekem zitten kijken op de site maar daar verkopen ze hem niet geloof ik... oh ik zie hem wel staan, maar ze bezorgen denk niet in nederland.. kan niet vinden..
Gelukkig, mijn buik ziet er ongeveer hetzelfde uit als die van jullie! Met de babykamer zijn we druk bezig, en over de naam zijn we ook al uit! We weten niet wat het word, dat willen we ook niet weten, maar omdat onze baby net als haar zusje gedoopt gaat worden heeft hij/zij wel een paar doopnamen naast de roepnaam.
@BABYxBUTTERFLY, Nee geen buikband, een paar weken geleden verkochten ze bij kruidvat zwangerschapstshirtjes voor 5 euro waar Made with Love op de buik staat, die heb ik aan met losse mouwtjes erover
Hallo! Straks weer naar de VK!Bijna 20 wk zwanger! As.maandag de 20 weken echo..spannend...hebben jullie die ook allemaal volgende week?(voor degene die m nog niet hebben gehad natuurlijk )
Spannend meiden de 20 weken echo....geniet ervan en succes!! Wij hebben hem anderhalve week geleden al gehad....
Ja We krijgen een meisje We wilden dat zelf al graag weten, maar nu nog extra omdat mijn vader heel erg ziek is (heeft longkanker en is in een paar weken tijd vreselijk achteruit gegaan waardoor hij mogelijk nog maar een paar weken te leven heeft) en we hebben t mijn vader nu nog kunnen vertellen.
Pfff heftig Erica, maar wel heel mooi dat je dit nog met je vader kan delen. Ik wil je wel sterkte wensen met de situatie, zal niet altijd even makkelijk wezen.....fijn dat de echo goed was en dat jullie een mooie meid verwachten!!!
Erica fijn dat je eht nog kunt delen met je vader, eel veel sterkte de komende tijd. Ik heb gister de 20 weken echo gehad, duurde meer als een uur mdat mhr niet stil lag. Ze konden o.a de bloedomloop van het hard moeilijk checken omdat hij gewoon moeilijk lag of telkens draaide. Dus ik paar keer lopen en springen uiteindelijk is hij helemaal perfect!! Pff toch stiekem wel een geruststelling. Vandaag hier het oude behang van mijn dochtertje van de muur gehaald. Zij heeft nu een grotere kamer en hopleijk morgen witte. Moet wel beetje rustig aan doen van gyn, maar heb nu zo weinig buik dat ik goed uit de weg kan. En optijd rust zorgt dat ik weinig harde buiken heb. Mooie buiken allemaal meiden. Ik ben laatste week zo druk geweest dat ik wienig kon reageren maar spiekte af en toe wel mee hoor. Ik lever mijn bijdrage het weeknd weer.Toch word verschil steeds minder groot vind ik ussen iedereen, we showen allemaal mooi!
Noel: gefeliciteerd met de goede 20 weken echo Erica: jij ook gefeliciteerd, wat een heftige periode meid. Heel veel sterkte en kracvht toegewenst ivm de ziekte van je vader. Vandaag lekker wezen zwemmen in het thermaalbad. Heerlijk als je iedereen opeens naar je buikje ziet kijken hihi.