buikjes juli 2012

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jo1984, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Mooie buiken dames....we gaan lekker. En o zo schattig december die lipjes.....dikke kus voor jullie natuurlijk!!

2. Silvaantje

Silvaantje Actief lid

20 dec 2011
    142
    0
    0
    Ik werk als huishoudelijke hulp en nog twee dagen
    Leiden
    oooh Kayke ik vind jouw lamp echt zoooooo gaaf!!!! ik ben al 100 babywinkels afgegaan voor een leuke lamp en ik vind maar niks,internet afgestruind ook niks.. en jij hebt de perfecte! Beetje jammer dat die winkel in belgie is en had al stiekem zitten kijken op de site maar daar verkopen ze hem niet geloof ik... :(

oh ik zie hem wel staan, maar ze bezorgen denk niet in nederland.. kan niet vinden..

3. Silvaantje

Silvaantje Actief lid

20 dec 2011
    142
    0
    0
    Leiden
    #863 Silvaantje, 6 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2012
    o,ja en zal nog even een bijdrage leveren met een foto haha :) [​IMG]22,3 weken trouwens:)

4. BABYxBUTTERFLY

BABYxBUTTERFLY Actief lid

24 okt 2011
    407
    0
    0
    Den Haag
    Mooi buikje Silvaantje ! Heb je nou een buikband om of zie ik dat verkeerd?

5. MusicMumEm

6 mrt 2012
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig, mijn buik ziet er ongeveer hetzelfde uit als die van jullie!
    Met de babykamer zijn we druk bezig, en over de naam zijn we ook al uit! We weten niet wat het word, dat willen we ook niet weten, maar omdat onze baby net als haar zusje gedoopt gaat worden heeft hij/zij wel een paar doopnamen naast de roepnaam.

6. Silvaantje

Silvaantje Actief lid

20 dec 2011
    142
    0
    0
    Leiden
    @BABYxBUTTERFLY, Nee geen buikband, een paar weken geleden verkochten ze bij kruidvat zwangerschapstshirtjes voor 5 euro waar Made with Love op de buik staat, die heb ik aan met losse mouwtjes erover ;)

7. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Hallo!

Straks weer naar de VK!Bijna 20 wk zwanger!
    As.maandag de 20 weken echo..spannend...hebben jullie die ook allemaal volgende week?(voor degene die m nog niet hebben gehad natuurlijk ;))

8. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    Ik heb hem vandaag, om half 12. Vind het erg spannend...

9. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Spannend meiden de 20 weken echo....geniet ervan en succes!! Wij hebben hem anderhalve week geleden al gehad....

10. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Succes Erica!!

11. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    Vanochtend een foto gemaakt. Met 20 weken en 2 dagen heb ik nog een erg bescheiden buikje ;)

12. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    succes vandaag erica!!!! en lief buikje hoor! dat word vanzelf een buik ;)

13. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Dankje wel:D
    En jij heb ook al een mooie buik zeg!

14. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    Vanochtend dus de 20-weken echo. Ben echt superblij dat alles helemaal goed is met onze uk :D

15. MusicMumEm

6 mrt 2012
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd Erica82!
    Fijn voor jullie, weten jullie wat het word?

16. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    Ja :D We krijgen een meisje :D We wilden dat zelf al graag weten, maar nu nog extra omdat mijn vader heel erg ziek is (heeft longkanker en is in een paar weken tijd vreselijk achteruit gegaan waardoor hij mogelijk nog maar een paar weken te leven heeft) en we hebben t mijn vader nu nog kunnen vertellen.

17. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Pfff heftig Erica, maar wel heel mooi dat je dit nog met je vader kan delen. Ik wil je wel sterkte wensen met de situatie, zal niet altijd even makkelijk wezen.....fijn dat de echo goed was en dat jullie een mooie meid verwachten!!!

18. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Erica fijn dat je eht nog kunt delen met je vader, eel veel sterkte de komende tijd.

Ik heb gister de 20 weken echo gehad, duurde meer als een uur mdat mhr niet stil lag.
    Ze konden o.a de bloedomloop van het hard moeilijk checken omdat hij gewoon moeilijk lag of telkens draaide. Dus ik paar keer lopen en springen uiteindelijk is hij helemaal perfect!! Pff toch stiekem wel een geruststelling.

Vandaag hier het oude behang van mijn dochtertje van de muur gehaald. Zij heeft nu een grotere kamer en hopleijk morgen witte. Moet wel beetje rustig aan doen van gyn, maar heb nu zo weinig buik dat ik goed uit de weg kan. En optijd rust zorgt dat ik weinig harde buiken heb.

Mooie buiken allemaal meiden. Ik ben laatste week zo druk geweest dat ik wienig kon reageren maar spiekte af en toe wel mee hoor. Ik lever mijn bijdrage het weeknd weer.Toch word verschil steeds minder groot vind ik ussen iedereen, we showen allemaal mooi!

19. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Noel: gefeliciteerd met de goede 20 weken echo

Erica: jij ook gefeliciteerd, wat een heftige periode meid. Heel veel sterkte en kracvht toegewenst ivm de ziekte van je vader.

Vandaag lekker wezen zwemmen in het thermaalbad. Heerlijk als je iedereen opeens naar je buikje ziet kijken hihi.

20. ikke87

ikke87 Actief lid

18 sep 2007
    206
    0
    16
    hierbij mijn bijdrage van 22 weken :) vind het toch al een serieus aanzienlijke buik :)

Deel Deze Pagina