Mooie buikjes weer dames! Erica en Noel gefeliciteerd met de goede echo! Hier ook vanmorgen vroeg de 20 weken echo gehad! Wat heerlijk om de kleine weer te zien!! En gelukkig ook alles helemaal in orde hier. De kleine werkte ook lekker mee. Bleef goed liggen en draaide zelfs de goede kant op. We weten nog steeds niet wat het wordt, want de kleine lag lekker met zijn/haar kontje in mijn bekken met beentje opgetrokken! Ik was al bang dat als ik het in beeld zou krijgen, dat ik het dan zou herkennen. Volgens mij voelde de kleine het ook aan. Onze kleine ligt kwa groei wel telkens boven het gemiddelde, maar hoefde me geen zorgen te maken. Zal alleen extra op suiker nog worden gecontroleerd. Ach ik voel me verder prima. Heb geen extra dorst ofzo moet er zelf vaak aan denken dat ik niet te weinig drink. Al met al maken wij ons er geen zorgen om.
Ikke mooi! Idd wel een serieuze buik maar wel mooi hoor en 22 wkn dan mag het ook wel he. Kiera vind wel knap hoor dat je het niet wilt weten, fijn dat ie meewerkte was bij ons wel anders. Toch fijn om te zien dat alles zo goed is. Wij hebben vandaag kamertje gewit pff was een werk hoor moesten eerst behang van mijn dochter eraf halen, zij is verhuist naar grotere kamer. NU muursticker bestellen..
Mooi hoor Ikke.. Beste buik al.. Al de andere ook mooie buikjes weer.. Noel lkkr aan t werk dus.. Veel werk maar wel heeel erg leuk tog.. Zal mijn bijdrage ook weer even posten van net dus 23.2, let niet op de tv op de achtergrond.. Was trouwens bij de verloskundige en die zij je gaat heel ws heel erg naar voren dragen en niet rond en dat kun je nu ook al goed zien.. Ik vind alles best gaat om de beeb, maar groei nu wel hard, voel mezelf groeien, heerlijk..
Kaat en Ikke prachtig! Ik kan ook blijven kijken naar zwangere vrouwen. Vind ze magisch. En het leuke is dat ik nu naar mezelf kan blijven kijken, haha. Maar elke dag even hier rondkijken is ook leuk! Zal weer een foto maken dit weekend en posten. Want inderdaad wat gaat dat snel nu.
Hierbij mijn buikje van 22 weken en 2 dagen.... De kleine man is heel erg druk dus voel hem de hele dag door trappen maar moet zeggen het is weer een heerlijk gevoel! Bekijk bijlage 229498
Hier ook al ineens een grote buik en net van gisteren 20 weken ver! Vandaag zei iemand: oh amai, tis voor bijna zeker?
Goedemorgen! nou klaar om te werken, maar heb onwijs slecht geslapen vannacht. Vanmiddag de 20 wk echo om 15.30....denk dat ik daardoor niet goed heb geslapen.. Fijne dag allemaal!
Hey meiden! Allemaal een mooi weekend gehad... Hier prima! Zo heerlijk dat het mooie weer er weer aan komt! Wordt ik altijd zoooo vrolijk van! Meiden met de echo's succes en komt vast goed! Hier een fotootje van mij en mijn dinnetje ik 21 weken en 5 dagen zij precies 21 weken. En beide zwanger van ons 2e kindje, ik mijn 2e dochter zij haar 2e zoontje. Het verschil is echt enorm!
Worden jullie schopjes nu ook zo duidelijk...en hard.. Onze meid is een echte karate meid volgensmij. Ze had dit weekend nu al een paar keer goed m'n ribben te pakken. Auw! Zuslief heeft dit nooit gedaan, die lag tot 32 weken nog in een stuit en is daarna gedraait. Toen was ze te groot om haar voetjes tegen de ribben te zetten.
Missguit succes vanmiddag.! Mama332 mooi hoor, zo zie je helemaal goed t verschil he.. Ja hier al ietsjes verder maar ze schopt hier ook de hele dag door overal in me buik en hard.. I love it.. Fijne zonnige dag!!