Mooie buikjes dames!! Ik zal strakkies ff een fotootje schieten. FF wat van me afschrijven hoor! Vandaag ben ik nogal geschrokken. Ik had vanmorgen buiten pauze gehouden vanwege het mooie weer. Zoals gewoonlijk had ik fruit bij me en een mes en een bordje om te schillen. Nou liep ik in de gang tegen een leerling aan (die kwam op dat moment de klas uit lopen). Op dat moment had ik het bord en de mes (richting mij buik) in mijn handen en voelde ik de mes ineens in mijn buik drukken. Gelijk maar de verloskundige gebeld. Deze vertelde mij geen zorgen te maken, maar moest het wel een beetje rustig aan doen. Je zag een klein rood plekje. Het was ook geen harde stoot ofzo ging eigenlijk heel langzaam. Maar moet zeggen je schrikt er echt van. De kleine voel ik trouwens nog lekker flink bewegen, dus die heeft er niets van gemerkt. Je kan het denk vergelijken met iemand die met zijn vinger in jou buik prikt.
Jeetje ja je schrikt nu wxtra omdat die kleine in je buik zit. Je bent toch al heel erg beschermend, nu al. Ik merk het ook aan mezelf hoor. Je denkt anders over dingen of voelt je er anders bij. Maar gelukkig is je kleine nog lekker in de weer. En hou het gewoon even in de gaten!!!
Ja idd Inge, maar het is al een heel goed teken dat we extra beschermend zijn natuurlijk. Plekje voelt wel een heel klein beetje beurs aan. Kleine lag op dat moment ook volgens mij aan de andere kant. Ik zal het goed in de gaten houden. Ook zal ik niet meer met bord en mes voor mijn buik lopen. Daar heb ik wel weer van geleerd!
Oke hier ff een vergelijkbare foto van mij. De 1e is van 8 weken + 5 dagen (was ik al iets dikker) de 2e is van vandaag (22 + 2). Laatste reactie van iemand, nou je zou niet zeggen dat je zwanger bent. Ik "dan weet je nog niet hoe ik er voorheen uit zag".
Idd kiera belachelijk!! Als dat geen zangere buik is wat dan?? Bierbuikje... Mooi hoor. Ik heb vandaag mijn boom klaar gekregen voor babykamer... Pff was wel ff werk maar ben er wel heel blij mee..
Ja ingeping had t gezien en op gereageerd, wss overheen gekeken. Heb jij hem ook zelf geschilderd en beplakt met stof? Erg leuk hoor.
Ja zijn zeker erg leuk. Ik vond werk leuk om beetje te freubelen en te knutselen. Heb nog en grote en kleine uil voor bij de commode. Maar die moeten nog gedaan worden. Word volgens wknd denk.
Ik heb nog een kikker en een vlinder voor bij de commode....bij de action hebben ze nog leuke slingers van uiltjes.....is van vilt, moet je zelf in elkaar knutselen. Zal ze morgen ff posten. Heb ze boven het ledikantje hangen..
Kun je me vertellen waar je die boom vandaan hebt? Ik zoek ook naar een boom, maar kom dat alleen tegen met stickers plakken, of is dit dat ook? En hoe duur was het, of is dat erg onbeleefd?
@woepie: ik weet dat de Karwei ze heeft gehad....ik heb hem bij ykke.nl vandaan. Je kunt hem daar kaal of door hun beplakt bestellen!! Voeg nog even me eigen knutsel uilenslingers erbij en een foto van de boom hoe hij op de muur zit.....
Ingeping groeit inderdaad lekker! Hier ook een groeispurt vanaf de 22 weken, met giga rugpijn en bandenpijn!! pfff.. Zie me buik gewoon groeien in deze dagen. Leuke uiltjes zeg!!
Idd het groeit als een gek lijkt wel nu.....heb gelukkig geen last van me rug. Wel me banden aan de onderkant van me buik die lekker kunnen trekken!!
@ Noel nou bier lust ik niet hahaha dan moet het van de vreet zijn denk, maar ook daar kan ik niet tegenop eten he. Ach laat de mensen lekker lullen. @ Ingeping je bent zeker gegroeid de afgelopen week! Als ik bij mij foto's van vorige week erbij pak, zie ik niet echt verschil bij mijzelf. Hier ook geen bandenpijn, wel jeuk rondom mijn navel.