Dag meiden! Wat een mooie buiken alweer!en wat een verschil met week 22 en 23wat er in een week wel niet allemaal kan gebeuren he haha! Mijn schoot het vorige week vrijdag in mijn rechterbil, deed heeeel veel pijn..en de dagen er na ook zo'n verdovend, tintelend gevoel in mijn rechtbeen en bil... Maar goed werk ook op een KDV dus idd veel tillen, ook al laat ik het de groten zo veel mogelijk zelf doen natuurlijk...maar je bent zo snel geneigd van hup..maar dat doe ik nu echt niet meer hoor.... Vandaag weer last van onderrug en mijn banden voel ik ook wel trekken voornamelijk onderin mijn buik..van links naar rechts en andersom.. Nog 4 weekjes en dan geen werk meer..snif..wegens bezuiniging wordt ik eruit geknikkerd..maar gelukkig naar mijn verlof heb ik alweer wat anders, gastouder.klaar!je eigen kindje mee nemen en geen kdv kosten, wat ik anders zou hebben voor 3 dagen..nou dan houd je ook niks over van je salaris... Dus dit is mooi geregeld, ik ga dan gewoon 3 dgn werken. dus vanaf half april t/m half juni WW en half juni gewoon zw-verlof.. Zijn er nog meer meiden met dezelfde situatie of zitten jullie allemaal 'safe'?... Ik zal zo weer eens een fotootje uploaden! xx
Bekijk bijlage 231853 Geen foto van mn buik maar aangezien ik hier nog meer kamerfoto's voorbij zag komen wilde ik even m'n muurschildering laten zien
Silvaantje heb je die zelf geschilderd? Zoiets willen wij ook heel graag maar zijn aan het rond kijken wie dat zou kunnen.. We hebben geen gestukte muren dus stickers gaan sowieso niet werken.. Super mooi!
@missguit: hier gelukkig al jaren een vast contract, al biedt dat ook geen zekerheid tegenwoordig. Maar tis wel lastiger dan een tijdelijk contract te beeindigen. Wel vervelend, maar gelukkig heb je na je verlof weer werk! @silvaantje: wat een prachtige schildering, wow! Hier mijn buik van afgelopen maandag, met 21w+1d
mooie buikjes weer, en wat een prachtige muurschildering!! Hier een nijntje zilver sticker op de witte muur, en op de grijze muur boven het bedje wil ik nu een naamsticker hebben ipv een klamboe bij het bedje. Hier trouwens een vast contract dus ze kunnen me er niet uitgooien. Dus gelukkig heb ik gewoon die zekerheid, vooral omdat ik al vanaf de 10 weken in de ziektewet zit.
Bekijk bijlage 232052 Bekijk bijlage 232053 Weer even een buik update Links 24 weken rechts 25 weken Hij groeit wel aardig door volgens mij. @ silvaantje wat een gave muurschildering zeg! Hier komt een zwart/wit tijgertje op de muur met wat bloempjes en vlinders. @ contracten. ik heb gelukkig ook een vast contract. Ben er erg blij mee omdat ik ook al vanaf 16 weken gedeeltelijk in de ziekte wet zit.
Nee niet zelf geschilderd maar laten doen door Anja harkes, als je in een straal van 60 km ofzo van Gelderland afwoont kan je het door haar laten doen, ze is ook niet duur. Anders moet je ff op de site kijken volgens mij gewoon anjaharkes.nl , ze is drie uurtjes bezig geweest
Weer wat weekjes erbij om te vergelijken... Ik zie nu ook m'n buik flink bewegen door die kleine, heerlijk!
Nou mooi hoor allemaal!! We beginnen toch allemaal echt flink te groeien hoor. Hier voel ik het ook flink trekken onder maar ook aan de zijkant. Silvaantje erg lief hoor die schildering. Betreftmijn boom, ik heb hem kaal besteld bij freesstudio, je heb al 1,65 mtr daar vanag 35 euro zonder extra dieren en is dan kaal. Maar je moet maar eens op de side kijekn voor mogelijkheden. Ingeping die wil ik ook !!! Die uiltjes !! Ik heb ze hier niet gezien bij action, miss eens ander filiaal proberen...
Zo mooie buikjes hoor dames! Hier gelukkig ook een vast contract. Dus mij moeten ze zeker houden tot na de zwangerschapsverlof. Ga dan ook minder werken. Van fulltime naar 2 daagjes. Mooie muurschildering Silvaantje!
Hallo dames! Alweer een tijd geleden. Wat een mooie buikjes toch allemaal weer! Ik heb er vandaag ook een geschoten: 23 weken en 4 dagen:
Bilou en Kaaat, weer mooie buikfoto's hoor! En wat begint iedereen mooi te groeien!! Leuk hoor! Vanavond gaan manlief en ik trouwens naar: Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt"(Kluun)Bastiaan Ragas speelt er in mee..ben benieuwd....