Ok hier kom ik dan. Ben zo druk geweest afgelopen week. Deze is van afgelopendinsdag met 24 weken. Ben niet echt gegroeid vergeleken met vorige week!! En ik vind het zo super om hier al die steeds mooier wordende buiken te zien elke keer. Je ziet ze veranderen. Zijn jullie trouwens al veel aangekomen. Ik ben tot nu toe 3 kg aangekomen!!
Ha ha ik ben zaterdag 23wk zal weer wat toevoegen. Ook krijgt t kamertje vorm zal eens kijken voor fototje daarvan.
Mijn bijdrage's dan maar weer.. Bekijk bijlage 234261 Bekijk bijlage 234262 Links 22 weken, rechts 24 weken.
't kamertje van mij en me meissie schiet niet echt op.. Mn pa heeft vorige week 2 ribben gebroken en gister is de vriend die me pa helpt zn moeder overleden dus lig het even stil.. Maar we hebben nog genoeg tijd Wel al ontzettend veel spullen.. Zowel gekocht als gekregen , mensen in mn omgeving zijn bang dat ze iets tekort komt hahaha.. Wel lief gebaar, maar heb nu onwijs veel !!
Wauw echt leuk die fotos van jullie mooie buikjes! Ik heb helaas geen goede foto van mijzelf. Ben opgenomen inhet ziekenhuis vanwege bloedverlies. Gelukkig gaat het met.mijn mannetje erg goed naar heb zelf erg veel buikpijn. Mijn foto moet dus nog even wachten maar geniet wel mee van jullie buikjes hopelijk vinden jullie dat niet erg. Groetjes wendy
Jeetje mamawenny, hoop dat alles goed blijft gaan verder in ieder geval met je kleine in je buik. En hoop dat jij je natuurlijk ook wat beterder gaat voelen. Doe rustig aan en sterkte/succes!!
Haa Ladies.. Mooie buikjes allemaal, zal zo de mijne van vandaag ook even toevoegen.. Babybutterfly wat vervelend van je pa em het kamertje.. :S Hier dinsdag t kamertje besteld maar voor de rest moet er ook nog veel hoor, maja idd nog niet heel veel haast.. Mamawenny heftig zeg.. Hoop dat je snel minder pijn hebt en naar huis kan..
Mooie buiken dames. Mamawenny: jeetje, dat is schrikken zeg. Doe maar rustig aan. Hopelijk gaat het snel beter en kun je weer van je zwangerschap genieten.
Wil wat vragen aan jullie juli dames. Tot hoever is jullie baarmoeder nu gegroeid. Ik had met 20 weken heel keurig de baarmoeder tot aan de navel. Maar met 24 weken nog steeds. Lijkt wel of hij niet hoger groeit. Terwijl ik heb gelezen dat ie nu wel 2,5 cm boven de navel moet uitstijgen. Wie voelt wat?
Woepie: met 20 weken lag mijn baarmoeder al zo'n 2 vingers boven de navel, nu zit die op 3/4 vingers boven de navel en ligt dus een paar weken voor op groei, ze zeggen dat die nu ongeveer tot de navel moet zijn/net iets erboven.. mijn zit nu op de helft van me navel en me maag... net iets onder me ribben.. Moest nu ook prikken op suiker etc, en straks wss nog een groeiecho.. al denk ik niet dat het kindje te groot is maar dat het gewoon aan de bouw van mn lichaam ligt.. Het is nooit goed, of te groot, of te klein hahah hier dus te groot mm
mooie buikjes weer dames!!! Woepie.. ik kan je niet helpen mijn baarmoeder loopt continu al voor. als je je zorgen maakt gewoon even vk of gyn bellen voor uitleg of extra controle voor je gemoedsrust.
@ woepie, ja hij lijkt wel gegroeid, maar het is een beetje moeilijk te zien door het vestje op de 2e foto. Maar je hebt een mooi buikje meid.
Hij lijkt idd mooi gegroeid.ik loop en week achter op jou en mijn bm komt halverwege mijn navel. Volgens gyn precies op schema. Het ligt ook wel aan je bouw, ik ben 1,77 web heb model lang lijf korte benen ha ha. ach vind prima dat tnog niet tot mijn ribben zit, is ook niet altijd prettig. ik zal morgen eens foto posten. Heb wel en vd boom in t kamertje.