Hele mooie foto's weer! Aloha: ik zie wat je bedoeld, ik herken het ook niet. Hier (nog) geen plooitjes te zien.
Wat is het stil meiden. Hier even een bijdrage van 26 weken en we hebben gister een super 3D gehad. Die staat er ook bij.....
Ingeping wow wat een duidelijke 3d foto.. Kan je al een beetje zien op wie ze lijkt? Ik mag morgen en wij zijn ook al met 21 weken geweest maar toen zag je nog niet zo heel veel, maar het leek toch wel erg op hubby dachten wij, dus ben benieuwd wat we morgen zien..
Leuk dat jullie ook nog gaan. We zagen meteen dat hij mijn neus heeft en me vriend zijn mond. Dat zagen we allebei meteen. Nou je zult morgen wel al meer vorm zien als de vorige keer....heel veel plezier alvast!!
hahah leuk paasei~!!! Die grap heb ik het hele weekend moeten horen van alle familieleden!... Super mooie 3d echo zeg! Mooi om dat koppie zo te zien he!.. Bij mijn oudeste hebben we ook een 3d echo gedaan. Maar nu niet niet omdat ze iedere keer met der koppie in de placenta ligt. En dan is er toch niets of weinig te zien. Heel jammer maja niets aan te doen. Zal zo ook ff een fototje maken...26 weken alweer... pff gaat zo snel!
mama322: ons ventje lag ook met ze gezicht erin geduwd zowat. Maar moest ook op me zij gaan liggen dan verplaatste hij wel en kon ze toch mooie kiekjes maken gelukkig...maar idd super om dat gezichtje al zo mooi te zien!! Ja dat paasei is wel erg leuk bedacht....
Haha op z'n kop.. Ik moest even kijken hoor Jammer dat je op de 3d niets ziet Ingeping, ja ik ben benieuwd..
Hahahahaha is zat al te kijken....hihihihi!!!! Maar toen zag ik je berichtje eronder. Nou is toch weer eens van een andere kant bekeken....
Ohh gaaf zeg die 3d foto! Wat al duidelijk zeg! Ik mag over 2 weken, dan ben ik 28 wkn.. zal ook wel erg mooie plaatjes geven hoop ik. Hier slaat de vermoeidheid toe.. kan smiddags wel slapen zo lui.. Baby beweegt enorm veel, en laat de hele buik soms bewegen.. soms hele verhuizingen lijkt het wel.. ha ha ha! Ze voelt zich als een vis in het vruchtwater. Goed teken!
Wauw!Wat een mooie 3Dfoto zeg! Wij laten er nog een maken met 27w2dgn...oftewel 01 mei. ik heb er helemaal zin in!!
Wat een onwijs mooie buiken komen er weer tevoorschijn zeg ! En ook een hele lieve 3D echo.. Ikzelf ga met 27+4 weken een 4D echo laten doen. Hopend dat ze dan wel te zien is, anders is t wel onwijs jammer. Vandaag alweer 26 weekjes ! Zal zo nog even een foto plaatsen. Alhoewel ik nog steeds het gevoel heb dat ik stil sta zeg maar.. Trouwens volgens mij ben ik wel de jongste hier. Ik word in augustus 21.. Wat zijn jullie leeftijden? xx