buikjes juli 2012

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jo1984, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oxbow

oxbow Niet meer actief

Ingeping wat een mooie 3D echo

Weer veel mooie buikjes voorbij zien komen

Ze zeggen inderdaad dat vrouwen gemiideld voor het eerste zwanger worden op hun 29ste, maar om me heen zie ik het toch vaak anders en zijn de vrouwen jonger (ik kom wel uit kerkelijke kring, dus jong trouwen en officieel geen anticonceptie)

Maar ik weet niet precies wie zei de oudste hier te zijn, maar ik ben toch een jaartje ouder dan jou.
    Ik ben nu 30 en wordt in juni 31.
    Ik was 24 dat de eerste geboren werd die is nu ruim 6, dit wordt ons vierde kindje.

2. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hihi Oxbow, dat was ik denk ik:) niet bedoelt dat ik de oudste ben, maar toch ouder dan gemiddeld hier!

In mijn directe omgeving ben ik wel echt vrij jong voor het krijgen van een derde! Lekker belangrijk ook...ik voel me nog altijd 20 haha...
    Hoewel ik momenteel lichtelijk an het instorten ben en me eigenlijk al ruim 80 voel....Bummer:p

3. oxbow

oxbow Niet meer actief

haha lilage dat gevoel ken ik, voel me op het moment soms ook 80 hoor.

En wijj zijn ouder dan gemiddeld hier, maar voor jou is het de derde en voor een heel aantal de eerste hier ;)
    Waarschijnlijk zat jij dat jij zwanger was ook in die leeftijdsgroep, maar je ebnt zo oud als je jezelf voelt en 30 is helemaal nog niet oud hoor:cool:, al vond ik het vreselijk om 30 te worden en waarom???

Fijn weekend allemaal, ga zo even ontbijten met manlief en de kids.

4. Rooiwyn

Rooiwyn Lid

31 dec 2011
    88
    0
    0
    Anesthesie Verpleegkundige
    Stadskanaal
    Mwahhh jong... hahaha, ik ben nu 31 en verwacht ons 1e kindje.. dus misschien dat de jonge garde meer schrijft.. lol!

Vandaag 27 wkn alweer, tijd gaat rap he!

Fijne zondag allen!

5. mamawenny

mamawenny Lid

21 dec 2008
    44
    0
    0
    Zo dames de buikjes gaan super hard zeg!
    Mooie fotos hoor.
    Mijn buik word ook steeds groter hij is nu 105 cm.
    Sinds een week ben ik thuis en voel me sinds vrijdag weer wat beter. Moet bedrust houden en vind dat best moeilijk met een kind van 2 1/2 over de vloer!
    Maar het lukt ons aardig.
    Baal echt flink dat ik nu niets meer mag en word haast depressief ervan. Maar ik weet waar het voor is dus we houden vol maar moeilijk is het wel als je niets meer mag.
    Ben de weken echt aan het aftellen..

6. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @mamawenny: kan me voorstellen dat het erg moeilijk is vooral met die kleine om je heen. Maar idd hou voor ogen waarvoor het is. En geniet van elk zonnetje wat er is, doet je ook goed.

7. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    MamaWendy, ik ken het helemaal. Ik lig ook plat en heb er een van ent 3 hier. Ze kan heel veel zelf, maar brood smeren enzo moet toch gebeuren he. Ook het thuis zitten merk ik dat haar af en toe verveeld. wij zijn normaal heel druk, aktief en veel op reep voor koffie en spelen enzo hahaha.
    Moet jij tot het einde liggen of kan je eerder iets? Het ergste vind ik afhankelijk zijn van andere betreft je huishoude. Mannetje doet veel, werk korter op moment ipv 7 is ie nu 5u thuis maar och kan hij niet alles en dat mag ik ook niet vragen, Maar stieken pff vind ik het verschrikkelijk dat ik zelf niet aan de gang kan.

Ik ben nu 25 weken zal ook een foto schieten een deze dagen. Buik groeit niet hard de rest wel. Kreeg net compiment dat ik ook wel dikke dijen begint te krijgen grrrr

Ff doorbijten nog he, voor goed doel!

8. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    ja Noel,

wie toch vind dat ie ineens commentaar op alles mag hebben bij een zwangere vrouw!! GRrrr je zou ze voor minder!

9. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Druk? Huh? Wat is dat:p

Nog 5,5, weken werken, een retedruk strak schema voor de boeg om alles op tijd af te krijgen, een huishouden, waarin geklust moet worden, twee rondrennende kids van 4 en 2 jaar...O ja! Daarnaast ben ik geloof ik ook zwanger:D

10. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Liliage ja precies, niemand hoor je van, goh wat ben je mooi zwanger of wat stal je. Word alleen maar gelet op hoeveel je aankomt en hoor grote je buik is en of ie dan werk of niet te hard groeit.

Maar jij heb t nog druk zat. Knap hoor en dat met je dikke buik die het niet altijd makkelijker maakt. Maar zo vliegt de tijd wel toch.

11. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
  12. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Mooi bolletje hoor ukkie! Flink naar voren je buik netjes

13. Vlinder21

Vlinder21 Actief lid

21 okt 2010
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat groeien we mooi he, gaan de goede kant op!! hard richting de 30 weken..

En ja die opmerkingen.. wat is je buik klein, wat is je buik groot, etc etc.. tis toch nooit goed!! haha

Ik vind al onze buikjes mooi, er groeit immers ons wonder in he!!

14. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Dat is een prachtige buik ukkie!

15. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    :D dankjewel meiden. Ben er ook wel trots op :p

16. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Mooie buik ukkie!:D
    En ja nog even en dan gaan we naar de 30 weken!!
    Leuk leuk!Dan gaan we echt aftellen!:D;)

17. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Nou 30wk lijkt nog zo lang te duren. Ik zou super blij zijn dat te halen.
    Bij deze nog en foto niet super, zal binnenkort kijken voor betere.

18. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Net ook maar eventjes een paar foto's weer gemaakt, en resultaat mag er zijn.
    Foto 1 is bij 24 weken. Foto 2 is vandaag, dus 27 weken 5 dagen.:D

19. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    943
    113
    Vrouw
    Ukkie en Noel mooi hoor..! Wowwie.. Ik kom snel weer eens wat posten..

Surivor, wat een verschil zeg, mooi hoor..

20. mamawenny

mamawenny Lid

21 dec 2008
    44
    0
    0
    @ noel82 waarom móet jij plat liggen? Ik.vanwege hevig bloedverlies. Heb een week in het ziekenhuis gelegen. Sinds ik thuis ben voel ik we wel iets beter. Met 30 wkn gaan ze kijken of ik eerder word ingeleid, ivm vele andere complicaties zal dat best het geval zijn. Ben echt zo'n persoon die altijd van alles heeft! Maar je hoort mij níet klagen hoor. Ben blij dat ik zwanger ben, bij de 1e duurde het 2 1/2 jaar en deze was een verrassing. Wel fijn dat je man eerder thuis is elke dag. Ik weet niet of jij dat ook hebt maar heb soms echt medelijden met mijn man. Dan zit hij om 21u uitgeblust op de bank. Niets aan te doen maar toch... Nog een paar weekjes volhouden. ;)

Deel Deze Pagina