Mooie buikjes weer dames! Ik kreeg van de week te horen dat ik wel heel dik was. Maar jullie zijn boller. Tja ik heb maat 38 en ben erg lang, dus valt het snel op denk.
Mooi allemaal zeg! Ben best jaloers wil het ook zo, ik heb nog een beetje een blubje zeg maar... Kayke jij ben 2 dagen verder en ik voel echt nog niks boven mijn schaambeen uitkomen... ieder lijf is anders zie je wel, ik zal misschien veel diepte heb hihihi ( breed lijf )
hej goeiesmorges hier Hai bekende buikjes Dan komt Kit hier ook maar even zijn koppie opsteken 13 w en een klets hier...
Hi hi dat zeker, ik been ma 12 wk zal dan weer eens foto maken. Jou buik is al super mooi zeg. Ach vind nu wel even genoeg op t werk wil ik het nog stuk houden tot min. 14 wk... Begin bij mij dochter ok pas met 18 wk.
Heeee nog een buiktopic juli! Leukleuk! Of zijn jullie al een clubje... Zie namen van het andere topic hier terug haha plus heel Wat nieuwe namen voor mij! Even buikjes loerennn
@lilage Daar mag je ook al trots op zijn zeg! Mooie buik @Aloha Is er nog een ander buiken topic dan? Ik geloof dat de juli 2012 mama's wel de kroon spannen met alle topics
haha jaa http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/314370-buikfotos-juli-2012-mamas.html deze! ik schrijf daar al een poosje mee.. vond al dat er zo weinig gepost werd kwa buiken haha zijn inderdaad veel julie topics.. naja 2 volgens mij.. bevallen in de mooie maand juli zie ik welleens staan en die waar wij in kletsen uitgerekend in de maand juli van het jaar 2012.. die andere is veranderd in eind juni begin juli mama's.
Mooie buiken hoor! Ik zal eens kijken of ik ook weer eens een kan plaatsen. Heb namelijk niet het idee dat er veel verschil in zit met de afgelopen keer hihi Ik kwam er wel achter dat ik niet meer in mijn broeken pas, dus gegroeid ben ik wél
ooh mooie buikjes allemaal al. ik ben 8 juli uitgerekend. merk dat me buik nu veel sneller aanwezig is dan bij me vorige zwangerschap. hierbij mijn buikje van 14w2d.
Ik heb net zo n buik als Kayke nu... Echt ik schrok me kapot vorige week toen ik om een positie broek ging omdat mijn eigen broeken niet lekker meer zaten. Ik groei ook net zo hard op mijn heupen mee..aaarrgggghhhh... Zelf denk ik dat ik eruit zie alsof ik 4 a5 maand op weg ben. Moet ik zeggen dat ik me behoorlijk opgeblazen voel, kan best zijn dat ik gas vasthou ofzo. Kan ook heel moeilijk naar het toilet. Ben ook echt niet slank van mezelf. Dacht dus dat het daar aan lag, maar nu zie ik hier ook buikjes die ik zelf heb.....valt toch wel een last van me af... Ging me al schamen dat ik nu al zo n buik heb! ALs mensen vragen hoever ik ben, gokken ze een stuk verder namelijk..
Ulkodaatje zo'n buikje is echt heel beschaafd hoe. Mensen kunne t in het begin altijd moeilijk schatten. Kayke na mijn termijn echo gister lopen wij helemaal gelijk. ik wacht nog op definitieve uitslag. H hierbij mijn buikje, morgen 12wk.... 2e kindje...
Hoi meiden, Nog geen buikje van mij, as zondag precies 12 weken...ik maak as maandag wel een foto, aangezien ik dit weekend niet thuis ben.. Maar ik ben gisteren voor de 1e keer naar de VK geweest en alles was goed!Oo, het is zó bijzonder!Het hartje even gehoord en ze ging heel rustig alles laten zien van ons kindje, het was flink actief en het zwaaide zelfs even naar ons!heel leuk! Fijn weekend allemaal! Liefs, MG