Wauw!! Zó blij!Hij is al 33 cm en weegt nu al 1147 gram! Eerste foto is/was hij druk aan het gapen.... 2e foto; hij slaapt lekker en ligt lekker te loungen
Hoi meiden, Ik weet niet of jullie dat ook hebben maar ik kan niet meer bij onze 'besloten juli'clubje komen..ik moet weer opnieuw lid worden maar volgens mij is dat een ander juli clubje, want ingeping, jij bent tochd de beheerder.. Zou iemand mij de link hieronder nog willen plakken? Thnx
Hey meiden ik kom er zelfs niet meer op. Wordt dan doorgelinkt naar een andere club. Ik zal even bij Lotte vragen. Ze heeft namelijk de naam van de club gewijzigd en sinds dien is het zo. Dus even afwachten maar.
Ik zal eens kijken of ik jullie verzoeken wel krijg? Heb net een berichtje gestuurd of ze er wat aan kunnen doen. Ik denk niet dat alles weg is hoor. Ik kom er nog wel op als ik echt op het onderwerp klik en niet op de naam van de club. Maar uiteindelijk beland ik bij een andere club!!
Ja precies dat heb ik ook, dat ik bij een andere club kom, wel van juli club maar niet die van ons....Nou wordt vast wel weer opgelost! Ik ga bloed laten prikken voor RhesusC!
Ik vind het eigenlijk ook leuk om mee te kletsen in jullie clubje. heb een aanvraag gedaan maar.... ik word net voor het eerst mama....
miss guti wat een mooie foto van je knulletje en wat een mooi mannetje. Hier ook een allienbuik hoor, vliegt dan ook alle kanten op. Heb geen ervaring met de besloten juli topic, want ben daar nog nooit geweest, tijd ontbreekt daarvoor. Nog een heleboel mooie buikjes voorbij zien komen. Wat heb ik dan al een flinke buik. Zal zo even een foto uploaden. Ondertussen schopt die kleine me even een harde buik. hebben jullie die nou ook regelmatig? Ik tegenwoordig ook als ik gewoon zit en niets doe.
Ik heb alleen harde buiken (gepaard met pijn) bij inspanning, daarom zit ik nu ook in de ziektewet. Ik moet zo boodschapjes doen, daar zie ik echt al tegenop... alleen al een stukje fietsen kan me eentje opleveren. Maar ja, het eten komt niet vanzelf mijn koelkast binnen
Bekijk bijlage 242210 30+3 weken zwanger Zijn jullie ook al aan het aftellen? Hier wel hoor nog 9,5 week en dan zal de kleine er hopelijk zijn. Eerst maar de boel beneden op orde want zijn nog hard aan het verbouwen en dan kan ik me verder op de baby richten en alles klaar gaan maken,w ant dat moet ook nog gebeuren.
zou wel makkelijk zijn he. vervelend dat jij het met inspanning heb, dan heb ik het ookw el, maar niet overmatig of zo en hier is het de vierde zwangerschap en dan heb je er zo en zo meer last van.
Haha, ja, dat zou echt ideaal zijn, maar dan kom ik helemaal niet meer buiten. Als ik rustig aan doe en niet te veel inspannende dingen achter elkaar doe, gaat het wel. Maar leuk is anders...
Meide ben er mee bezig. Wordt opgelost. Noel82 daarom wilde ik de naam van de club wijzigen....het wordt nu: wie wordt er ook mama Juli 2012. Ik heb je geaccepteerd, maar weet niet of dat nu dan wel goed gaat.....